31. Payne family

489 40 2
                                    

Niall TPWK-writer

Liam Fox_ie01

Akorát dorazím do kanceláře, kdy mi začne zvonit telefon
,,Horan, prosím," představím se. ,,Dobrý den, taky Mason," představí se.

,,Och pane Masone, co potřebujete?" Je to jeden z mých klientů. Tedy spíš jeho dospělý syn. Je to pěkný průšvihář a jeho tatík u nás vždy nechá velké peníze.
,,Jde o Jacoba." Jak jinak, copak asi synek zase provedl. „Povídejte," vyzvu ho.
„Je na policejní stanici a potřebuje právníka." No tak to mi došlo jinak by nevolal. „A co provedl tentokrát?" 
„Byl zastaven hlídkou na dálnici. Rychlá jízda, pod vlivem nadýchal dvě promile a brali mu krev na drogy," povzdechne si. „Test na drogy byl pozitivní?" zeptám se.

„Nevím, když jsem s ním mluvil, tak výsledky ještě neměli." „Dobře, pošlete mi adresu stanice, na které je zadržený."
„Pane Horane, udělejte všechno pro to, aby nešel sedět. Pokud to uhrajete na veřejně prospěšné práce, sám dohlédnu na to, aby tam chodil," zní docela zoufale. „Možná bude chtít soudce i detox," upozorním ho.
„S tím také souhlasím, jenom ať nejde sedět." „Udělám, co budu moc." S tím hovor ukončujeme.
O chvíli později mi přijde zpráva, kde je jeho syn zadržený.
Kouknu do navigace, hodiny jízdy.

„Chloe, dnes odjíždím. Budu na mobilu, mladý pan Mason je opět v průšvihu," řeknu, když procházím kolem ní. „Dobře."
Jdu k výtahu, který si přivolám a vezmu do ruky mobil.

Liam
Jedu mimo město za klientem, tak jenom kdybys koukal, tak ať nemáš strach.

Napíšu Liamovi. Ten odjel na zápas do Liverpoolu na tři dny. Byl celkem nervózní, že bude hrát proti svému bývalému týmu. Bohužel moje práce mi neumožnila odjet s ním. Harrymu není dobře a Louis se rozhodl sehnat mu pomocnou ruku, ale do té doby je doma.
Také tenhle víkend přijedou Liamovi sestry, kdy se Ruht pomalu před čtrnácti dny objevila na Liamově zápase.

Nasedám do auta a vyrážím.
Po hodině jízdy stavím před policejní stanicí. Vylezu, vezmu si tašku a vejdu dovnitř.
„Přejete si pane?" zeptá se mě hned mladý muž na recepci. „Niall Horan, právní zástupce Jasona Masona." Mladík se podívá do počítače.
„Tyhle papíry mi vyplňte." Vyndá formulář, který musím vyplnit, aby mě pustil dovnitř. Ještě mi podá propisku. Mezi tím, co vyplňuji papíry zvedne telefon a někam volá.
Vyplním papíry a podám mu je zpět.
„Strážník Kelly, už o vás ví. Druhé parto a doleva, tam už na vás bude čekat." „Děkuji."
Ještě dostanu visačku návštěvníka a můžu jít.

Vyjedu výtahem do druhého patra a dám se vlevo, podle instrukcí. Na chodbě už čeká muž v uniformě, a ještě jeden v civilu.
„Horan, dobrý den." Představím se a podám si s nimi ruku. „Strážník Kelly a detektiv Spitzer," představí se.
„Máte už výsledky toxikologie?" ihned se zeptám. „Ano, Pan Mason je pozitivní na THC a několik balíčku jsme u něj i našli." Výborně, tak tohle nebude vůbec jednoduché.
„Mohu s ním mluvit o samotě?" Potřebuju si nejdřív promluvit jenom s ním.
„Jistě, zavedu vás k němu." Vede mě do místnosti, která je k tomu určená. Není to klasická výslechová místnost, zde si můžeme promluvit sami.

Americano CoffeeKde žijí příběhy. Začni objevovat