10. Happy birthday Timi

747 46 4
                                    

Niall TPWK-writer

Liam Fox_ie01

Liama už pustili z nemocnice, sice je stále o berlích a už má termíny rehabilitací, aby se stihnul vrátit na začátek sezóny. Zíta je oslava Timothyho šestých narozenin a Liam si to nedal vymluvit a musel semnou jít vybírat dárek.

„Louis tě zabije až to uvidí. Myslím, že si plánuje, aby jeho syn byl právník po nich, ne fotbalista po kmotrovi," kroutím hlavou na obrovským balónkem, který má Liam přivázaný k berli, aby mu neulítnul.
„Nemusí hrát fotbal, stačí když bude můj největší fanoušek," usmívá se.

„Ty jsi pako," Zakroutím nad ním hlavu. „A ty jsi můj Maličký," rychle se kolem rozhlédne, nikdo široko daleko. Přitáhne si mě k sobě a rychle a kousavě mě políbí.
„Liame!" okřiknu ho a praští ho do hrudi. „No co, rozvádíš se, první stání už proběhlo," pokrčí rameny. Má na jednu stranu pravdu, ale na druhou celý proces bude trvat skoro půl roku, než to bude definitivní.
„Je to dlouhé já vím," povzdechnu si a líbnu ho na tvář, „Pojď dáme si kafe," ukážu na Starbucks. Oba se tam vydáme.
„Jedno cappuccino a americano," objednám, mezi tím co si Liam jde sednout.
Beru objednávku a jdu za Liamem.

V kapse se mi rozezvoní telefon. Vyndám ho a zamračím se. Skryté číslo.
„Ano?" skrytým číslům se nepředstavuji.
„Nialle, tady Kenneth," představí se mi, takže musí volat ze stanice. „Ahoj." Liam se na mě zvědavě dívá.

„Jenom náhodou, Dorian tě asi nekontaktoval, co?" Zamrznu, proč mi volá.

„Ne od toho incidentu jsem s ním nemluvil. Je nějaký problém?" Nedá mi to, přece jenom pět let manželství v člověku zanechá strach o toho druhého.

„Já nevím snad ne. Nepřišel na smluvenou schůzku a neodpovídá na zprávy. Hele kdyby se ti náhodou ozval, zavolej mi, nebo klidně Sethovi." Z jeho hlasu je znát strach.
„Dobře, kdyby se semnou spojil, ozvu se." „Děkuji a promiň, že s tím otravuju."
„V pořádku, ještě stále je to můj manžel i když rozvod už běží." Oba položíme hovor. Zůstanu se mračit na telefon.

„Nialle co se děje?" zeptá se opatrně Liam.
„Nevím. To byl..." nadechnu se, „Dorianova spojka, nedorazil na schůzku a ztratili s ním spojení. Zkouší jestli se náhodou neozval mě." Položím telefon na stůl a napiju se svého cappucina.

„Maličký, to bude dobrý uvidíš," chytí mě Liam za ruku. „Nevím jestli mě to zajímá, já už s ním skončil," povzdechnu si.
„Ještě to úplně uzavřené není. Ni, pět let společného života jen tak nezapomeneš." V konejšivém gestu mi hladí klouby na ruce. „Hmmm."

Skončí rozvod a bude volný, do té doby musíme vydržet. Nejraději bych ho políbil ale nemůžu. Další věc na kterou se těším. Pustím jeho ruku a usměju se.
,,To zvládneme. On se ukáže." Nejspíš do toho sklouzl více než si uvědomuje. Doufám že se vzpamatuje, už jen kvůli Niallovi. Jejich manželství sice skončilo, ale byli spolu dlouho. I když si to nechce přiznat záleží mu na něm stále. 
,,Raději změňme téma." zaculí se na mě Niall. ,,Mám odpoledne volno." Prohodí jen tak mimochodem. 
,,To je nabídka?" přimhouřím oči. 
,,Mohla by být." přikývne Niall a upije ze své kávy. ,,V tom případě jsem jenom tvůj." Jak kdybych mu snad mohl odolat. 

*

,,Víš že bych to zvládl sám." zase remcám, když mi Niall pomáhá do jeho auta. Jedeme k Tomlisonům na oslavu a Niall mi musel pomoct nastoupit do auta i uklidit berle. 
,,Já vím." konejšivě se usměje a zabouchne dveře. Nastoupí a vyjíždíme. 
,,Uvažoval jsi o dětech?" zeptám se po chvíli jízdy. 
,,Ano, chtěl bych děti. Byl to jeden z důvodů proč jsem začal uvažovat o rozvodu. Dorian děti nechtěl." Podívá se na mě když zastaví na semaforech. ,,Ty děti chceš?" 
,,Chci, miluju Timiho, rád s ním trávím čas a vždy když jsem s ním... toužím po vlastním. Myslel jsem, že s Chrisem. Že se vezmeme a začneme hledat náhradní matku." Niall chytne mou ruku než musí znovu vyjet. Dál to nerozebíráme, na to není ještě vhodná doba, ještě spolu ani oficiálně nejsme a na dítě máme čas. I když i to je dost relativní, Niall je starší než já a jakmile budeme moct s našim vztahem vyjít na světlo. 
,,Chtěl by jsi se znovu oženit? Já vím, že nejsi ještě rozvedený a my... ale zajímá mě jestli jsi na manželství nezanevřel úplně." Konec jeho manželství není moc veselý a třeba už se ženit prostě nechce. 
,,Nezanevřel." vydechne nakonec Niall, to mi pro teď stačí. 

Americano CoffeeKde žijí příběhy. Začni objevovat