48. Little footballers

458 35 3
                                    

Niall TPWK-writer
Liam Fox_ie01

O 5 let později

„Benji, Viviven, máte tu tátu," zavolá paní učitelka do třídy. Liam už je v centru, kde má tréning a nestihl by děti vyzvednout. My tam samozřejmě jedeme hned za ním.
„Ještě vezmu Olivera. Louis je u soudu a nestíhá a Harry má otevřenou kancelář v centru, tak tam Oliho vezmu sebou." Naštěstí to ve školce není problém. Běžně si vyzvedáváme děti navzájem. Sophie tu dneska není, měli s Harrym nějaké doktory a pak jí vzal rovnou sebou do centra.

„Jistě. Olí jdeš taky domů."
„Pojď Olí." Vede ho Benji. Za jednu ruku má Viv a za druhou vede Olivera. „Ahoj děti, jaká byla školka?" Pohladím po vláskách Viv, když procházejí kolem mě. „Super, hraly jsme hry, byli venku," začne vyjmenovávat Benji. Všichni se posadí na lavičku a začnou si zouvat bačkůrky.
„Benji rovnou se převlíkni na tréning." Vyndám mu věci z batohu, který mám s sebou. Mezi tím pomůžu Viv z tepláčků a oblíknu ji legínky a šatičky. Olí se už také převléká, ale zasekne se u trička.
„Počkej já ti pomůžu." Ihned k němu přiběhne Benji, který je už převlečený.
„Tati, pomůzes mi s botiškama?" zažblebtá Viv. Benjamim na rozdíl od ní mluví krásně. S Viv musíme chodit na logopedii. Kleknu si tedy na jedno koleno a pomůžu jí obout a zapnout balerínky. Mezi tím Benji pomůže Oliverovi.
Oliver je skoro o rok starší a při tom je výškově na tom stejně jako Benji. A ten má zase potřebu se o něj starat jako o Viv, která je z nich nejmenší. Když je někdo nezná myslí si, že je mezi Viv a Benjim tak rok rozdíl.

Před školkou všechny zapnu do sedaček a vyrážíme směr komunitní centrum, kde má dneska Liam tréning. Jeho rozvrh poslední dobou praská ve švech, začal před třema roky trénovat dorost Arsenalu, ale vždy jeden den v týdnu jezdí do komunitního centra a trénuje děti z znevýhodněných rodin. Také má dva svěřence z alkoholické zkupiny, jsou to velice mladí lidé a dost na něj dají.

„Můžeme?" Otočím se na osazenstvo zadní sedačky. „Jašně!" zavolají tři dětské hlasy.
Naberu směr komunitní centrum.

,,Timi dávej pozor." křiknu na něj, když se žene k míči až moc. Timimu je dvanáct, hraje za dorost Arsenalu, má našlápnuto na fakt úspěšnou kariéru, už teď vyniká. Jezdí semnou, ale i na tréninky do centra, jako dneska. Vyzvedl jsem ho po cestě ve škole a spolu jsme jeli sem. Baví ho to, navíc ho baví se předvádět před mladšími dětmi. Většině tu je sedm let, takže k Timimu tak nějak vzhlížejí.
,,Neboj strejdo." přiběhne ke mě a napije se.
,,Timi musíš být opatrný, jsou menší a nehrají jako ty." Přísně se na něj podívám.
,,Já vím." protočí očima a zase vybíhá na hřiště. Jen nad tím zakroutím hlavou.

S Timim mám pořád speciální vztah, vzhlíží ke mě, snaží se být ve fotbale nejlepší, pořád jsem jeho nejoblíbenější hráč i když nehraju už několik let. Tedy až na nějaké charitativní zápasy. Ty jsou ale zhruba jen čtyřikrát do roka. A taky to jsem já, kdo ho brzdí aby si neodrovnal zdraví. Harrymu je už jasné, kam se bude ubírat Timiho život a když to přijmul i Louis začali se strachovat o jeho zdraví. Trénuje pod mým dozorem tady i v Arsenalu, chodí semnou cvičit.

,,Jak to jde?" objeví se vedle mě Hazz se Sophii.
,,Dobrý." usměju se a vezmu Sophii do náruče. ,,Ahoj princezno."
,,Ahoj strejdo. Koukej co mám." ukáže mi papírový věneček s namalovanými kytičkami.
,,No to je krásné. Dáš si ho na hlavu?"
,,Ne." zakroutí hlavičkou. ,,Ten je pro tebe." dá mi věneček na hlavu.
,,Oo, děkuji." zasměju se.
,,Strejdovi sluší že?" culí se Harry.
,,Strejdovi sluší vše." hraně si odfrknu. ,,Hele brácha je tady." kývnu k přijíždějícímu autu. Niall dorazil.

Americano CoffeeKde žijí příběhy. Začni objevovat