21. Private jet

607 46 3
                                    

Niall TPWK-writer

Liam Fox_ie01

Liam zamíří, k hangárům letadel. Pořád to nějak nechápu. Zastaví před jedním malým letadlem.

,,Pane Payne, vše je připraveno, za půl hodiny máme volnou ranvej na vzlétnutí." Vyleze z letadla chlápek v uniformě pilota. ,,Výborně," odpoví mu Liam. Chlápek zaleze a Liam mě vede dovnitř.

,,Li?" ,,Ano."
,,To je letadlo klubu nebo tvoje?" Nedá se mi nezeptat. Liam se usmívá. ,,Moje Maličký."
Můj mozek to nějak nepobírá. Kde vzal tolik peněz. V tu chvíli mi dojde, že beru Liama pořád takového jakého jsem ho poznal, když mu bylo devatenáct.
Nějak mi stále nedochází, že hraje fotbal na profesionální úrovni, takže tomu musí odpovídat i jeho plat.
Liverpool teď Arsenal. Nejspíš bych si ho měl opravdu vyhledat na internetu.

Liam uloží naše tašky a posadíme se do sedaček. Sedím docela zaraženě a pořád vstřebávám to, že Liam vlastní letadlo.
,,Maličký v pohodě?" Otočím se na Liama a dívám se na něj. Musím potřást hlavou, abych se vzpamatoval. ,,Jo v pohodě," usměji se na něj.

,,Prosím připoutejte se, dostali jsme povolení vjet na vzletovou dráhu," ozve se z reproduktorů. Sáhnu po pasu a připoutám se. Liam udělá to samé.
Vzlet takhle malého letadla je jiný, víc se třese. Stisknu k sobě víčka očí a začnu se soustředit víc na svůj dech.
Cítím lehký tlak na své bradě a nechávám se otočit.
,,Otevři oči." Udělám co po mě chce. Dívám se do těch nejkrásnějších hnědých očí.  Nakloní se ke mě blíž a políbí mě.
Nechávám se pohltit tím okamžikem a zapomínám na třas letadla.

,,Můžete se odpoutat, čas příletu na Liverpoolské letiště třicet minut."
Liam mi rozepne pás a přitáhne si mě, aniž by opustil mě rty, na svůj klín. Vjedu mu rukama do vlasů a užívám si jeho přítomnost.

Niallovi polibky jsou čím dál náruživější a lehce se houpe v bocích.
,,Maličký... no tak." Odtáhnu se se smíchem.
,,Mě se taky stýskalo a chybíš mi. Ale nebudeme tu nikomu předvádět show. A navíc dej mi ještě pár hodin než vstřebám kocovinu." Chyběl mi, neuvěřitelně, ale teď se vidím leda tak s ním v posteli při mazleni a spánku.
,,Jak to že máš kocovinu? A co ty články.?" Přimhouří Niall oči. Už si myslím že se zvedá a bude naštvaný, ale Niall si kleká na podlahu.
Jen na něj vykulím oči.
,,Čekám, jak mi to vysvětlíš?" Dívá se na mě skrze řasy zatím co mi rozepíná kalhoty.
,,Já.... Co?" Úplně mi uniká na co se ptá. Jen se ušklíbne, kalhoty mi kousek stáhne a jeho ruka mizí v mých boxerkách. Kousnu se do rtu, abych nevzdychal nahlas. Pilot by nás stejně neslyšel ale..

,,Maličký." Přirazím mu proti ruce, když nic nedělá. Podívám se na něj stále čeká co ze mě vypadne.
,,Jen chtěl aby to vypadalo blbě.... Líbíš se mu." Snad si ani nemůže myslet že bych ho podvedl. A a Tristanem už vůbec.
,,Vážně?" Povytáhne nevěřícně obočí.
,,Ano lásko, jsi nádherný a každý kdo má oči to vidí. Chce tě získat pro sebe, ale ty jsi jen můj, že ano Maličký." Pohladím ho po tváři a palcem mu zajedu do pusinky. Hned ho obkrouží jazykem a vsaje.
,,A teď když už jsi provokoval." Opřu se pohodlně do sedačky a kývnu ke svému rozkroku. Palec z jeho pusinky vyndám a olíznu si ho. Niall mě ohromeně sleduje, jen na chvíli než se vzpamatuje, stahuje mi boxerky o kousek a bere si mě do pusy. S tichým stenem ho chytnu za vlasy, ve kterých ho jen hladím.

Americano CoffeeKde žijí příběhy. Začni objevovat