Niall TPWK-writer
Liam Fox_ie01
Ráno se překvapivě probudím jako první. Chvíli pozoruji Liama, který spí na břiše, rozvalený po celé půlce postele. Vlasy na všechny světové strany, peřina mu zakrývá jenom zadek.
Ještě chvíli se kochám tím pohledem než se zvednu, obléknu si jenom župan k boxerkám. Vydám se dolů, cestou do kuchyně zapnu světýlka, aby vše hezky svítilo. Podívám se pod stromeček, kde jsou přichystané dárky. Sáhnu do kapsy a ještě jeden tam přidám, s povzdechne se odeberou do kuchyňského koutu připravit snídani.
Liamovy připravím pořádnou porci a hlavně výživnou. Sobě už lehčí, já narozdíl od něj se neživím sportem.
Sendviče k snídani připravený, už jenom kávu a můžu ho jít vzbudit. Jsem natěšený a zaroveň lehce nervózní.
Vyjdu schody i se snídaní na tacu, loktem si otevřu pootevřené dveře do ložnice.
Tác postavím na stůl, svleknu ze sebe župan a vylezu na postel.Liam je otočený na zádech a spokojeně oddechuje. Vylezu na čtyřech nad něj, skloním se k jeho tváři, na které má lehké strniště.
,,Lásko," zašeptám a dám mu pusu na tvář. ,,Miláčku." Druhá pusa.
Liamovi se zvednou koutky a jeho ruce chytí mě boky. Přetočí nás, ruce mi zvedne nad hlavu a proplete naše prsty. Nohy obmtam kolem jeho pasu a tím si ho přitáhnu blíž k sobě.
,,Byl jsi na výzvědách." Zamručí mi do krku, který následně políbí.
,,Ne," vydechnu, ,,dělal jsem snídani."
Liam zvedne hlavu a natočí ji správným směrem. ,,Tak to pak jo." Pustí mě a natáhne se pro tác.
Sednu si naproti němu a s úsměvem se pustíme do snídaně.,,Tak se jdeme podívat, kdo byl jak moc hodný," pronese, když odkládá prázdný talíř s hrnkem na tác.
,,Jenom se obléknu," usměji se na Liama a jdu ke skříni. Vyndám pohodlné plátěné domácí kalhoty a bílé tričko se sobem, který má velký červený nos.
Liam si bere kraťasy a černé tričko s bílím napíše Marry Christmas.
Beru podnos a společně scházíme do obýváku. Jenom rychle odnesu tác do kuchyně a ihned se připojím k Liamovi.Společně si sedne ke stromečku. Natáhnu se po hromádce pro Liama. ,,Pro tebe."
Liam udělá to samé.Rozbaluji jako první. Hodinky s věnováním. Překvapeně se podívám na Nialla, ten je lehce nervozní a sleduje mě se zkousnutým rtem.
,,Líbí?" nejistě se na mě dívá.
,,Líbí jsou krásné, děkuju lásko." nahnu se k němu a políbím ho. ,,Zapneš mi je?" nastavím k němu ruku, aby mi hodinky zapnul. Jsou opravdu krásné, s úsměvem si je prohlížím.
,,Tak další." netrpělivě mě popostrčí Niall. Rozbaluji další balíček, otevřu ho a zůstanu zírat.
,,Jak jsi?" vydechnu v úžasu. ,,Stálo to trochu hledání ale našel jsem je." culí se na mě.Zhruba měsíc zpět se mi rozbili moje oblíbené boty. Problém byl, že to byla limitovaná edice, vyrobili jich jen omezený počet a nejsou nikde k sehnání. V obchodech už vůbec a lidé co si je koupili byli většinou sběratelé. Já si je koupil, protože jsem byl mladej, ony drahý a vzácný. Jenže jsem se do nich zamiloval a nosil je neustále. Když se rozbily hledal jsem aspoň ucházející náhradu.
,,Děkuju Ni. Jsi úžasný." obejmu ho a políbím. Tímhle mi udělal neskutečnou radost. V posledním balíčku od Nialla je kniha, v letadlech rád čtu, jindy na to nemám ani čas a na tuhle knihu jsem nedávno koukal v knihkupectví, ale nakonec si ji nevzal.
,,Moc děkuju Maličký za dárky. Jsou úžasné." Ještě jednou mu poděkuji polibkem.
,,Není za co. Teď já." nadšeně poskočí a vrhne se na první dárek. Strhá papír a odhalí parfém. Je to nejnovější vůně Channel, ještě není na trhu ale myslím, že Niallovi bude vonět. Hned si trochu stříkne na zápěstí, chvíli s ním mává ve vzduchu než si přičichne.
,,Bože! Ten voní nádherně. Děkuju Li." Vezmu do ruky jeho zápěstí a přičichnu si taky. Na něm voní ještě lépe než na papírku.
,,Sedí ti." spokojeně se usměju. ,,Tak další." podstrčím mu další balíček. Je měkký. Niall začne rozbalovat dokud na něj nevykoukne světle modrá košile, která má na prsou vyšité jeho iniciály. Tedy N.H.
,,Je krásná.'" prohlíží si ji a prstem přejíždí po vyšitých písmenech. Jako poslední rozbaluje dárek, který rozhodně musel dostat doma. Jen co otevře bílou krabici zčervená. Prsty přejíždí po obsahu krabice, než vytáhne bílou krajku. Prohlédne si komplet a nabere ještě červenější odstín, když zjistí co je v krabici dál. Jako první vytáhne pouta s bílým kožíškem, odloží je a s povytaženým obočím vyndá vibrátor. Přisunu se k němu a vezmu mu ho z rukou.
,,Tady tohle bude vypadat ve tvém zadečku dokonale." přejedu prstem po bílém kamínku ve tvaru srdce na jeho konci. Položím mu ho do ruky a vezmu telefon.
,,A tohle mi umožní si s tebou pohrát i na dálku." přes aplikaci zapnu vibrace. Niall polkne a podívá se na mě.
,,Na dálku?" ,,Sex po telefonu bude daleko lepší. Je navíc věrnou kopií mě." zaculím se na něj.
,,Tebe? Jak tebe?" kulí na mě očička.
,,No mě. Zavři oči." Počkám až to udělá, navedu jeho ruku, aby po vibrátoru přejel. ,,Už chápeš?" Niall otevírá oči a s úsměvem přikývne.
,,Děkuju Li, za všechny dárky. Moc se mi líbí." sedá si mi na klín a líbá mě. Nerad, ale musím nás přerušit.
,,Ještě maličkost. Podívej se do krabice." Niall se pro ni natahuje a chvíli hledá, pak nachází malou krabičku. Velkou krabici odhazuje a otevírá tu malou, ve které je náramek s diamantem.
,,Li." vydechne v úžasu. Vezmu náramek a zapnu mu ho na zápěstí.
,,Děkuju." slyším v jeho hlase dojetí. ,,Pro tebe jen to nejlepší miláčku." zašeptám do jeho rtů.
,,Já... já něco taky mám,." nervozně se na mě podívá a vstane.
ČTEŠ
Americano Coffee
أدب الهواةPokračování Big Vanilla Latté. Zde doporučuji doopravdy předchozí povídku přečíst. Dějově je zasazena 5 let po BVL. Opět se setkáme s Louisem a Harrym. Dál budeme sledovat jejich příběh. Jen z pohledu Nialla a Liama. Niall s Liamem... No co k tomu d...