Niall TPWK-writer
Liam Fox_ie01
Je to dva týdny do mého dalšího emocionálního výbuchu. Nevěřil bych jak mi pomáhají schůzky s Liamem. Docela jsem se zhrozil, když poprvé přinesl důtky a pak se zhrozil po druhé. Uděl jsem se jenom z těch důtek a sakra se mi to líbilo. Ve volných chvílích jsem začal studovat co tenhle vztah obnáší a ano, něco mi přišlo hodně, ale Liam mě pořád ubezpečuje, že nejde za určitou hranici.
Pomohl mi zabalit všechny Dorianovy věci a odnést je do sklepa, který patří k jeho bytu a nájemníci k němu nemají přístup. Má tam uskladněné nějaké věci z bytu.
Byli jsme spolu jednou na večeři v restauraci a bylo to peklo. Tak moc jsme se chtěli dotýkat jeden druhého, až jsme úplně flastrovaní odešli. V bytě jsme na poprvé nestihly ani dojít do ložnice.Ale zpět do přítomnosti, už asi půl hodiny sedím nad telefone a odhodlávám se zavolat LIlibeth a oznámit, že se rozvádíme.
Proto leknutím nadskočím, když se telefon rozezvoní a na displeji svítí jméno mé tchýně. Telepatie?
„Ahoj Lilibeth," nasadím co nejslušnější tón. „Ahoj Nialle. Jenom ti volám, že se semnou včera spojil Dorian, ale mluvil hrozně z cesty. Nevíš, co se s ním děje?" Takže byl sjetej.
„Nevím skoro dva měsíce jsem s ním nemluvil. Měl bych ho vidět příští týden, ale ještě mě nikdo nekontaktoval, jestli to platí." Je pravda, že Kenneth se ještě neozval.
„A můžeš mi pak zavolat? Začínám o něj mít strach," povzdechne si. Tak ten já, už nemám. „Dám ti vědět," přislíbím. „Lilibeth, žádám o rozvod. Dám mu papíry k podpisu. Já, už tahle prostě žít nemůžu," přiznám se jí a neskrývám bolest v hlase.
„Já... Chápu... budu to respektovat Nialle." Očividně je zklamaná. „Dobře."
„Tak zatím a děkuji." „Ahoj." Pokládám telefon. Tak to by bylo.Mám poslední schůzku a ta se nezvykle protáhne. Pořád pokukuju po hodinách a už teď vím, že se nestihnu dojet domů převléct a na Liamův poslední zápas budu muset jet v obleku.
Louis
Jak jsi na tom? Stíháš?Niall
Ještě jsem v kanceláři. Pojedu rovnou.Odkládám telefon. Naštěstí, už i klient musí odejít. Domluvíme tedy další schůzku, Chloé už dávno šla domů, takže odcházím, až na uklízečku jako poslední z firmy. Zamknu za sebou, sedám do auta a jedu rovnou před stadion.
Nikde se nezdržuju a jdu rovnou do VIP sekce.
„Nialle!" zapiští Timi a rozeběhne se ke mně. Zvednu ho do náruče. Je už pěkně těžký. „Ahoj chlape, nevyrostl ty jsi náhodou?" Timi se začne smát. Dojdu ke svému místu.
„No, kde jsi, už nastupují na hřiště," informuje mě Harry. Jehož bříško za poslední dobu opravdu vyrostlo.
„Zdržel mě klient," povzdechnu si. Timi si jde sednout k Louisovi. Ozve se hvizd píšťalky a hra začíná.
„Liam, Liam, Liam!" skanduje Timi kdykoliv má Liam míč. Je to zlatíčko.Už jsem v Londýně skoro dva týdny a před třemi dny jsem podepsal přestup do Arsenalu, od příští sezony jsem jejich. Včera byla tiskovka, kde se to oznámilo a já poprvé zkusil nový dres. To bylo peklo. Tiskovky nemám rád. A taky mi přišla pozvánka do národního týmu na mistrovství. Není to ještě pevný, ale vypadá to, že si zahraju za nároďák. Jsem z toho nadšený, včera jsem Nialla neviděl, ale dnes po zápase ho uvidím.
ČTEŠ
Americano Coffee
FanfictionPokračování Big Vanilla Latté. Zde doporučuji doopravdy předchozí povídku přečíst. Dějově je zasazena 5 let po BVL. Opět se setkáme s Louisem a Harrym. Dál budeme sledovat jejich příběh. Jen z pohledu Nialla a Liama. Niall s Liamem... No co k tomu d...