6. Match

636 45 8
                                    

Niall TPWK-writer

Liam Fox_ie01

Už jsem převlečený a připravený na zápas, právě teď ale vybíhám schody do VIP sekce. Už by tu měli být. Rychle procházím a rozhlížím se kolem sebe. Zahlédnu je až u zábran. Timi poskakuje a křičí moje jméno. 

,,Timi!" křiknu na něj, hned se otáčí. Jeho obličejík se rozzáří a rozběhne se ke mě. Skáče mi do náruče, tak že ho jen tak tak chytám. 
,,Ahoj uličníku." zasměju se a dojdu k Harrymu, Louisovi a Niallovi. 
,,Ahoj, neměl by jsi se připravovat?" překvapeně na mě kouká Harry. 
,,Měl bych, ale potřebuju vaše dítě."  zaculím se. 
,,Na co, na co potřebuješ naše dítě?" Myslím, že Harry začíná tušit podle tonu. 
,,No věc se má tak, že nastupujeme s klukama co hrají juniorskou ligu za náš tým, pár děcek od chlapů a tak. Máme jich málo. Tak mě napadlo..." 
,,Že by Timi šel s tebou." doplní mě Louis. 
,,Jo, pokud jste pro." váhavě na ně kouknu. Harry se zadívá na Timiho, který nás zmateně poslouchá. 
,,No jo, udělá mu to radost." povzdechne si. 
,,Půjdu s vámi, abych ho pak dovedl nahoru." přikývne Louis. 
,,Kam jdeme?" dožaduje se odpovědi Timi. 
,,Půjdeš semnou nastoupit na hřiště?" podívám se na něj. Timimu se rozsvítí očička a horlivě začne přikyvovat. 
,,Jo, jo, jo!" začne křičet a nadskakovat v mé náruči.
,,Pojď strejdo! Jdeme honem!" postavím ho na zem, už mě chytá za ruku a tahá za ni. '
,,Vydrž ještě Timi." zasměju se a stočím svou pozornost na Nialla.

,,Ahoj Ni, v pořádku?" lehce zčervená, skloní hlavu a přikývne. Udělám krok k němu a obejmu ho, to není divné to děláme přeci. ,,Opravdu?" zašeptám. 
,,Jo, jsem v pohodě. Jdi na hřiště a buď nejlepší." odtáhne se a usmívá se, doopravdy se usmívá. 
,,Budu muset, jsou tu z Arsenalu." zadívám se mu do očí, jeho mohu nechat vidět jak moc nervozní jsem. 
,,Cože? Přišli se podívat na tebe?" vykulí oči. 
,,Jo, chtějí mě. Wood už sjednává přestup, musím si najít právníka, aby smlouvy byly v pořádku, očividně bude mým agentem. Musím.." Niall mě chytne za ruku a usměje se. 
,,Po zápase." přikývnu a znovu ho obejmu. ,,Pomůžu ti." zašeptá. 
,,Děkuju Ni." tak aby to nikdo neviděl, se otřu rty o jeho krk v malém polibku. 
,,Nebyl jsem tvůj právník já." čertí se za námi Harry. 
,,Jo, pak s vámi stejně potřebuju mluvit kvůli Chrisovi a tomu co vykládá do novin, nevím jestli to mohu zastavit. Ale nelíbí se mi to." Timi mě začne tahat za ruku. 
,,Už jdeme? Pojď!" zasměju se a vytáhnu si ho do náruče. 
,,Už jdeme. Po zápase." usměju se na Harryho s Niallem a s Timim a Louisem scházíme dolů ke kabině. 

Timi dostane můj dres, svůj vlastní nemá jako ostatní kluci, ale nevadí mu to. Je strašně nadšený. Louis stojí pod tribunou, aby si ho potom vyzvedl. Já ho chytnu za ruku postavíme se na konec fronty a chvíli čekáme. 

,,Co budeme dělat Liame?" podívá se na mě nervozně. 
,,Jen tam nastoupíme, stoupne si na hřiště, budeš stát přede mnou a poslechneme si hymnu. Potom si můžeš kopnout míč na bránu jestli chceš." Timi mi to hned odkýve. Dostáváme pokyn a jdeme na hřiště. Čím blíže jsme tím větší hluk je slyšet. Timi mi mačká ruku, ale nadšeně se usmívá. A ještě víc, když vejdeme na hřiště a kolem nás se ozve tleskání a pískání. Zářivě se na mě usměje a nadskočí. Je sladký. Postavíme se do řady, držím Timiho za ramena u sebe. Hřištěm se rozezní hymna. Timi je skvělý, stojí s bradou nahoru, je nadšený. Ozve se písknutí a ostatní se začnou rozcvičovat a zahřívat. 
,,Chceš si kopnout?" čupnu si k němu. 
,,Jo prosím." Mávnu na Matta, golmana, ten mi kopne míč a doběhne do brány. 
,,Tak pojď chlape!" křikne na Timiho. 
,,Jak jsme se to učili na zahradě ano." Timi se rozbíhá k balonu, chvíli ho zlobím, beru mu ho a utíkám od něj. Nechám ho, ale aby si vzal míč zpět, obešel mě a vykopl na bránu. Matt by střelu s přehledem chytil, sice má Timi celkem ránu už, ale pořád je malý. Matt naschvál skáče na druhou stranu brány a Timi dává gol. V ten okamžik, se jako vždy rozbíhá ke mě s ručičkama nahoře, stadionem se ale ozve bouřlivý potlesk, ostatní chlapi z týmu běží k němu, vyhazují si ho nad ramena a slaví s ním. Timi je štěstím bez sebe když si ho beru do náruče já. 
,,Tak pojď chlape, musíš za tátou." nesu ho přes hřiště k Louisovi. 
,,Teď budeš hrát ty? Dáš gol jako já?" 
,,To nevím jestli jsem až tak dobrý." směju se. 
,,Jsi! Jsi nejlepší!" Timi mě objímá kolem krku a mává kolem sebe. Dostane se mu dalšího potlesku a pískání. Předávám ho Louisovi, ten ho bere zpět na tribuny nahoru a já se jdu taky rozcvičit. Nastupuji hned do první minuty a je čas se soustředit. 

Americano CoffeeKde žijí příběhy. Začni objevovat