46. Happiness

513 37 1
                                    

Liam Fox_ie01
Niall TPWK-writer

Naše úžasná bublina vydržela tři týdny, tři týdny kdy jsme to byli jen my a naše děti. Tedy Harry s Louisem se zastavovali pravidelně, Niallova rodina přiletěla, mé sestry se zastavily, ale byla to bublina bez médií a poprasku, který vzbudíme. Jenže včera jsme museli na nákup a taky k doktorovi na kontrolu, jak se maličkým vede. Dobře, krásně přibírají, po změně mléka Benjiho netrápí bříško a jsou to spokojená usměvavá miminka.

Niall od příštího týdne začne ráno na pár hodin tři dny v týdnu chodit do práce, takže zůstanu na děti sám. Jannett tu ale byla minulý týden a rovnou jsme se domluvil, že za mnou přijede, aby mi pomohla. Taky Harry se nabídl, že dojede a i když budeme mít prakticky o dvě děti více, tak je Harry už zkušený a poradíme si.

,,Chceš tohle?" usměju se na Viv a podám ji černobílý míček. Hned ho rve do pusy. Benji papá a Niall spí. V noci k nim vstával každou hodinu snad. Dnes měli opravdu neklidný spánek, ale nejspíš je to úplňkem. Nad ránem jsem ho už poslal spát a vstával k nim já. V šest jsem to vzdal a vzal je do obyváku. Je už skoro deset, ale ještě ani jeden nespal. Přitom vypadají, že by jim spánek bodl. Nejspíš jsou už natolik přetaženi, že nemohou usnout.

Dám si Benjiho na rameno, aby si odříhl, což se po chvíli i stane. Pak už ale jen slyším, jak mi klidně oddechuje do ucha. Opatrně ho položím do postýlky a Viv dám k němu. Mohlo by to zabrat. Benji nahmatá svou ručičkou její a po chvíli zavírá očička i Viv. Zapnu monitor dechu i chůvičku a jdu nachystat snídani. Niall bude za chvíli vstávat. Dám do trouby rozpéct crossanty a nachystám dvě kávy. Jakmile mám vše připravené, rozejdu se do ložnice s tácem. Chůvičku beru pro jistotu s sebou, kdyby se přeci jen vzbudili. Nakouknu do ložnice, Niall ještě spí a z pod peřiny mu koukají jen vlasy. Položím tác na stolek a lehnu si k němu.
,,Ni, Maličký." stáhnu peřinu a začnu ho hladit po tváři.
,,Li, co se děje?" rozespale zakňourá a protře si oči.
,,Mám tu pro tebe snídani." líbnu ho na tvář. Otevře oči a usměje se.
,,Děkuju." Za zátylek si mě stáhne do polibku.
,,Kde jsou prcci?" Natáhnu se pro chůvičku a ukážu mu ji.
,,Usnuli sotva půl hodiny dozadu, nemohli vůbec spát. Ale teď asi prospí půl dne." To budeme mít večer veselo.
,,Myslíš že to mohlo být úplňkem?" posadí se Niall v posteli a protáhne se.
,,Taky mě to napadlo, třeba ano. Uvidíme u dalšího úplňku." pokrčím nad tím rameny. Musíme počkat.

Vezmu tác a dám ho mezi nás na postel.
,,Mňam, děkuju lásko." nahne se ke mě a políbí mě.
,,Není vůbec za co. Pro vás cokoli." Na talířek si vezmu crossant a pustím se do jídla, Niall stejně tak. Ještě než kousne do crossantu rozezvoní se mu telefon.
,,To je Louis." zamračí se. Louis by nevolal, kdyby to nebylo důležité nebo nás nechtěli pozvat k nim.
,,Ano Louisi?" bere hovor, zatím co upíjím své americano.
,,Oh, no jo byli. No jednou se to stát muselo. Díky za varování. Jo jasně, domluvíme se. Ahoj." s povzdechem pokládá telefon.
,,Co se stalo?"
,,No, Louis nás pozval na grilování v sobotu. Prý musíme oslavit můj návrat do práce a včera nás vyfotili novináři, když jsme šly k doktorovi."
,,Jo, to se jednou stát muselo." Nešlo to utajit věčně. Natáhnu se pro svůj telefon a najedu do prohlížeče. Nemusím ani hledat, jsme hned nahoře.
,,Uka." posune tác, aby si vlezl do mé náruče. Projíždím články, zatím co snídáme, opravdu jsme vzbudili poprask.

Liam a Niall Payne otci!
Liam Payne se svým manželem Niallem Paynem přivítali na světě hned dvojčata.
Liam Payne hrdým otcem dvojčat. Podívejte se, jak mu otcovství sluší.
Niall & Liam Paynovi, jejich lovestory pokračuje, jsou hrdými otci.
Míč vyměnil za dvojnásobné štěstí.

Americano CoffeeKde žijí příběhy. Začni objevovat