3. Angry Niall

630 46 3
                                    

Liam Fox_ie01

Niall  TPWK-writer

V pondělí ráno mi na e-mail přišly lístky na fotbal. Zítřejší zápas Liverpoolu v Londýně. Vím že je Louis dneska celé dopoledne v kanceláři, tak se vydám k němu.
,,Chloé, budu u Louise, kdyby mě někdo hledal." Chloé se vrátila po mateřské do práce a já jsem fakt rád, její záskok byl tragédie.
,,Jistě pane
Horane," usměje se a dál se věnuje své práci.

,, Dobré ráno Mayo, je Louis u sebe?" Pozdravím Mayu, ta už má bříško pěkně velké. Doufám, že bude její záskok lepší než byl ten můj. Proč jsou všichni okolo mě těhotný, nebo to moc těším a vidím to všude.
,,Zrovna před chvilkou dorazil. Chcete také kávu?" Kývnu na souhlas.

Zaklepu na dveře Louisovi kanceláře. Po tichém dále, vejdu dovnitř.

,,Ale, ale, kdo pak se nám to ukázal?" směje se Louis.
,,Jdu se ti omluvit za tu oslavu. Nevím co mě to napadlo," povzdechnu si a sesunu se na jeho pohovku.

,,Klid prosím tě. S Harrym to chápeme, ani jeden se nezlobíme. Spíš povídej co Liam, odvážel tě on," se zájmem se na mě dívá.
,,Poblil jsem mu boty a spal na mém gauči. Co sis myslel? Jsem stále ženatý Louisi."

,,Alkohol dělá své a co si budeme říkal, tvůj manžel je už skoro rok pryč. Tak mě to jenom napadlo," pokrčí rameny.
,,No vidíš a mě tohle třeba vůbec nenapadlo. Hele to je jedno
opusťme tohle téma. Jdete doufám zítra na ten zápas?" Liam nás tam jasně chce a já je tam dotlačím.
,,Asi ne, nedokážu si nějak představit Harryho jak tam je s bříškem na tribuně," povzdechne si.
,,Koukal jsi kam ty lístky jsou? Do soukromého sektoru, Louisi! Tak se nikdo na něj tlačit nebude. Víš jak bude Timi nadšený až uvidí Liama hrát?" Zkouším to přes city.
,,To jste se s Liamem dohodly, že nás k tomu ukecáte?" mračí se.
,,Ne. Jenom tam nechci jít sám a potřebuju rozptýlení," povzdechnu si.
,,Promluvím s Harrym, je teďka u soudu a uvidíme." ,, Dobře."

Dopíjíme kafe, pokecáme o včerejší oslavě, kterou jsem úplně posral. Nakonec odcházím, beru si jenom věci a přesouvám se do vězení za klientem. Musíme se dohodnout jestli podáme odvolání nebo ne. Osobně bych mu to nedoporučoval. Mohl by dostat ještě větší trest než jsou tři měsíce ve vazbě s minimální ostrahou a dva roky podmínečně.

,,Payne! Makej co je s tebou krucinál." ječí na mě trenér snad už po páté. Jsem mimo. 
,,Sorry trenére." skloním hlavu, vím že to seru. Dojde ke mě a vezme mě kolem ramen, aby mě odvedl od ostatích. 
,,Hele Liame, vím že toho je teď na tebe moc. Všechny nás mrzí co se stalo, víš že jsme si Chrise oblíbili, ale život jde dál. Soustřeď se na to co ti jde nejlépe, na fotbal. Jsi skvělej, jen musíš z hlavy vymazat všechny nesmysly. Dokážeš to?" Kdyby to byl jen Chris, od té oslavy mám v hlavě hlavně Nialla. A vím, že to je pěkna blbost. Právě teď je jeho život v pěkných sračkách a tahle vůbec nemyslí, pořád je ženatý. 
,,Jo, vymažu to. Zejtra budu v pohodě." Dám do hry všechno, tak jako vždy. 
,,Dobře, pro dnešek už jdi. Zítra tě tady chci na sto procent." Poplácá mě po rameni a nechá mě odejít. Dám si rychlou sprchu, pobalím věci, nasednu do auta a jedu do centra. 

Zaparkuju před Louisovou firmou, potřebuju mluvit s Harrym. Kde má kancelář vím, proto se nezdržuju na recepci a jedu rovnou do třetího patra. Zaklepu na jeho dveře a počkám na vyzvání. 
,,Liame?" překvapeně ke mě zvedne hlavu od papírů. 
,,Ahoj. Potřeboval bych s tebou mluvit, máš čas?" Harry se hned zvedá a jde mě obejmout. 
,,Samozřejmě. Půjdeme na kafe?" Jen na to přikývnu, Harry se bere sako, kabelku a odcházíme. 

Americano CoffeeKde žijí příběhy. Začni objevovat