5. Big decision

653 43 3
                                    

Liam  Fox_ie01

Niall TPWK-writer

Výtahem sjedu do druhého patra, rozejdu se dlouhou chodbou. Dojdu k posledním dveřím, před kterými zastavím. Zhluboka se nadechnu a vydechnu, než zaklepu. Tiché dále a já vcházím.

„Nialle, čím jsem si vysloužila tvou návštěvu? Mám snad problém?" Dívá se na mě se zájmem Alexa.

„Ne nic se neděje. Jdu za tebou se soukromou prosbou a chci aby sis to nechala pro sebe."

„To mě zajímá, posaď se." Napřímí se v křesle. Opatrně se posadím, po večeru s Liamem cítím své pozadí. Dlouhá abstinence sexu se prostě na mě podepsala.
„Sepíšeš mi návrh na rozvod?" Proč chodit kolem horké kaše.

„Jistě to není problém. Nějaký klient? Budu potřebovat nacionále." Natáhne se pro myš do počítače, aby probrala obrazovku. Zhluboka se nadechnu.
„Podávají Niall Horan Clarke a Dorian Clarke." První krůček. Alexa se na mě vykuleně podívá.
„Myslíš to vážně Nialle?" zeptá se opatrně.

„Prostě mi udělej návrhy. Nevím kdy to podepíše, ale budeš mě zastupovat. K soudu se nedostaví a problémy dělat nebude. Na to nemá čas." Se zájmem si mě prohlíží. Uvědomím si své poraněné ruce a radši je schovám do klína.

„Takže to bude rychlé a tiché. Tak to chceš?" Kývnu na souhlas.
„Nechci jeho peníze, s čím jsme do manželství přišli s tím i odejdeme. Byt je můj on svůj pronajímá, účty máme každý svůj, dětí nemáme, takže to opravdu bude jednoduché." Když si to tak promítnu zpětně, opravdu se nemáme o co hádat. Nevím jestli mám být rád nebo mám brečet.
„Důvod? Potřebuju to nějak odůvodnit." „Odcizení." Prostě mě vyměnil za práci.
„To mě mrzí Nialle," snaží se být milá. Jenom kývnu.
„Do večera budeš mít papíry připravené a nespěchej s jejich podáním, máš na to čas."
„Uvidím ho za tři týdny, do té doby už budu vědět. Děkuji." Odcházím z její kanceláře.

Cestou k výtahu si hraju se snubním prstenem, který nakonec stáhnu a dám ho do kapsy u saka. První krok k tomu se pokusit spravit svůj život. Od včera mám výčitky, že jsem Liamovi podlehl. Ne, že jsem ho prosil o sex. Nikdy jsem nebyl nevěrný a teď mě to žere.

Vyjedu výtahem do svého patra a jdu rovnou do kanceláře.
„Pane Horane je tu klient," informuje mě Chloe. „Ať jde dovnitř."
Do kanceláře vstoupí docela namakaný chlápek.
„Dobrý den Niall Horan, jak vám mohu pomoci?" Podám si s ním ruku.
„Dobrý den Josephe Klinffort. Jedná se o mou dceru, chytla se špatné party a teďka čelí obvinění z loupeže a přechovávání drog," Povzdechne si.
„Posaďte se, máte nějaké papíry o případu dcery?" Podá mi složku, kterou se ihned začnu probírat.
„Kde je vaše dcera teď?" Zvednu k němu svůj pohled.
„Venku s nimi," ukáže na fotku nějakých lidí, „v jejich feťáckým doupěti." No tak tohle bude zajímavé.
„Vezmu její případ, ale musíme ji z toho doupěte dostat, ať se nedostane ještě do větších problémů. Koukám, že to byla pylná studentka, samé jedničky. Mohu se zaptat co se změnilo?" Zvednu pohled od složky.
„Její matky před půl rokem zemřela na rakovinu," povzdechne si a skloní pohled na svůj snubní prsten, který protočí. Podívám se na svou už prázdnou ruku.
„To je mi líto, upřímnou soustrast. Vaši dceru z toho dostaneme. Určitě bude muset na odvykačku, ale s tím nejspíš počítáte." Klinffort kývne.
Ještě probereme, co budu potřebovat. Do příště bude muset dceru dostat z ulice, pokud mu to nepůjde domluvíme se, že mě kontaktuje a já se to pokusím zařídit jinak. Dále vyjádření školy o její pracovitosti, bezúhonnosti a dobročinnosti pro školu. Vše, co ji ukáže v nejlepším světle a to co udělal jenom jako zkrat ze ztráty.

Americano CoffeeKde žijí příběhy. Začni objevovat