7. The Definitive End

723 44 4
                                    

Niall TPWK-writer

Liam Fox_ie01


,,Kde je vaše dcera pane Klinfforte?" Měl dva úkoly, kdy jeden z nich nesplnil, ale hlavně nedal mi vědět.
,,Snažil jsem se, odmítá opustit ten jejich squat." Je na něm vidět jak je z toho vyřízený. Povzdechnu si.
,,Něco zkusím." Vezmu do ruky mobil a vytočím Setha Tottenhama. Zvoní to docela dlouho než mi to zvedne.
,,Teď nemám čas, doufám, že je to akutní." Tak to jsem se netrefil zrovna dobře.
,,Potřebuju doprovod do squatu," jdu rovnou k věci.

,,Do čeho se zase pouštíš Nialle," povzdechne si a jak ho znám opřel si čelo do dlaně.

,,Mám tam nezletilou klientku a před sebou jejího otce." Čekám na jeho vyjádření.
,,Zjisti o který se jedná a sežeň povolení. Jak rychle to dokážeš zařídit?" zeptá se.
,,Do hodiny mám povolení." Vím přesně komu zavolat.
,,Za hodinu se sejdeme před stanicí." Položí telefon.
,,Doufám, že na mě máte víc času," zvednu k němu pohled. Jenom mi kývne a je rád, že to dokážu zařídit.

Jeden hovor se soudkyní Bishop a pro povolení se stavuji cestou na stanici.
Samozřejmě tam musíme jet společně.
,,Máš to povolení?" vyjde z budovy Seth, vysoký namakaný blonďák.
Natáhnu před sebe obálku, sebere mi ji a rozbalí.
,,Bezva, ještě jde Owen bude naše záloha. Tohle místo není bezpečné, holka fetuje s těma nejhoršíma," zvedne ke mě pohled a zadívá se déle než normálně.
Takže tohle může být komunita do které proniká Dorian. Kývnu, aby věděl že jsem pochopil. Je tu možnost, že se setkáme a já se musím chovat jako když ho neznám.

Jedeme za nimi, do centra Londýna, k té nejodpornější budově co tu je.
,,Tak pánové jsme tady. Budete se držet co nejblíž u nás." Rozejdeme se k budově.
Před kterou stojí dvě gorily. ,,Kam pak pánové." Zastaví nás.
,,Dnes jsme tu oficiálně, máme povolení." Strčí mu Seth pod nos papír.
Jedna gorila si ho vezme a začte se. Nakonec ustoupí z cesty a pustí nás dovnitř. Seth si bere povolení zpět.
,,Naposledy jsem ji viděl sjetou ve druhém patře," křikne za námi.

To místo je ohavné. Všude špinaví lidé válející se po zemi a ten smrad.
Jsou vyhublí na kost. Někteří se celý klepou, jak potřebují dávku.
Přijde k nám jeden chlapík a sjede mě pohledem.
,,Cukrouši za litr ti udělám dobře," mrkne. Celý se oklepu. Fuj.

Vyjdeme do dalšího patra. Klinffort se rozhlíží jestli neuvidí svou dceru a já také koukám všude možně.
Nakouknu za roh, kde se na konci chodby k sobě mají dva chlapy. Líbají se tak, že to vypadá jako by si to chtěli rozdat.
Když chci od nich odvrátit zrak. Jedno jediné slovo mě přiková na místě. ,,Dorí," zavzdychá.
Pořádně si prohlédnou toho druhého. To není možné, on...
,,Pojď  k tobě, tam tě ošukám jako levnou děvku!" Ten hlas... Moje oči se zalejí slzami.

,,Nialle," zašeptá vedle mě Seth, jeho pohled je upřený na ty dva. Zvednu k němu pohled. Seth zakroutí hlavou, ať to tady neřeším.
Tohle je konec, definitivně, uvnitř mě se zlomilo to co mě drželo ještě to nevzdat.

Americano CoffeeKde žijí příběhy. Začni objevovat