37. New coach

465 41 7
                                    

Niall TPWK-writer
Liam Fox_ie01

Když Liam přinesl ty brožury, byl jsem rád. Hodně rád, ale Liamovi jsem to moc znát nedával. Potřebuje pochopit, že opravdu musí se sebou něco udělat.

Ráno vstanu jako první, Liam má volný den a odpoledne jdeme spolu na ten charitativní tréning děti.
Děti, budou všude kolem nás.
S povzdechem zapnu kávovar, abych si udělá ráno dávku kofeinu. Pustím se i do dělání snídaně. Vyndám zeleninu a toustový chleba, vajíčka a udělám obložený sendvič.
Když sleduju ten chleba s povzdechem vyndám ještě na dva. Jo, udělám i Liamovi.
Malé krůčky. Liam začal, jsem na tahu já. Chci tomu dát šanci.

Po snídani si dojdu pro složky k případům a vydám se do práce. Když jdu kolem ložnice, otevřenými dveřmi zahlédnu Liama, který ještě spí. Roztažený uprostřed postele, peřinu má do pasu a čouhá mu jedna noha. Je tak nádherný.
Radši uhnu pohledem a rozejdu se k odchodu.

Akorát, když vyjdu z domu, objeví se na cestě auto. Dneska nechávám svoje doma, včera Liam navrhnul jet jedním. Tak jsem ještě večer volal Louisovi jestli mě vyzvedne. Naštěstí s tím neměl problém.
,,Dobré ráno," usmívá se Louis. ,,Dobré," odpovím mu, ale můj úsměv je spíš křečovitý.
,,Je to lepší?" Samozřejmě, že ví co se u nás děje. Nejenom, že s ním mluvím já, ale nejspíš i Liam mluví s Harrym.
,,Snaží se." ,,To je dobře nebo ne?" Rozjede se.
,,Je a doufám, že se dá dohromady. Nechci tohle manželství zahodit." ,,Dej mu čas, on se srovná."
,,Kdyby semnou, alespoň o tom mluvil a neuzavírali se do sebe." Louis chápavě přikývne. To už ale parkujeme před kanceláří.

Nastoupíme do výtahu.
,,Co Harry, dlouho tu nebyl." Změním téma.
,,Dneska jdeme s Olím na další vyšetření. Mám kvůli tomu volné odpoledne, abych mu pomohl se Sophie. Má z toho nervy na pochodu, ráno sem ho slyšel zvracet." Je na něm znát jak ho to trápí.
,,Nevím co ti mám na to říct. To že je mi líto, že Oliver má hormonální nerovnováhu po Harrym, ale zase Harry je unikátní. Je neskutečné jaký on je."
,,To máš pravdu, je to úžasný člověk. Pořád nemohu uvěřit tomu, že to stvoření je můj manžel a máme spolu tři krásné děti. Olího s tím naučíme žít, bude dokonalí, už teďka je celý Harry." Louis září štěstím. Taky chci opět zářit štěstím.

Oba se rozcházíme do své kanceláře.
,,Dobré ráno Chloé," pozdravím svou sekretářku. ,,Dobré ráno pane Horane. Už tu máte klienta," upozorní mě.
,,Opravdu?" Podivím se. ,,Ano, přišel s předstihem. Jeden z mála dochvilných klientů," usměje se. Ani jeden z nás nemá rád, když klienti meškají, to se pak nabaluje a pak tu jsme přes čas.
Vejdu tedy do kanceláře, kde mě čeká můj dnešní první klient.

Probudím se doma sám, Niall je už v práci. Dokonce mi nachystal snídani jak zjistím, když sejdu do kuchyně. Chvíli koukám na telefon, najedu do zpráv s Niallem a napíšu mu.

Liam
Děkuju za snídani Maličký. Smím tě pozvat večer na rande?

Někde začít musíme, posral jsem to já a rád bych si s Niallem promluvil, opravdu promluvit. A takové rande by k tomu mohlo být to pravé. Mohli by jsme si zajít do kina nebo jen se projít, dát si venku nějaké jídlo, mluvit spolu. Doufám, že nedostanu košem. To by nebylo dobré, kdyby mi vlastní manžel dal košem. Na zprávu si počkám celkem dlouho, dokonce mám uklizeno po snídani a už odcházím z domu.

Americano CoffeeKde žijí příběhy. Začni objevovat