40. Jannett

454 43 5
                                    

Liam Fox_ie01
Niall TPWK-writer

Se zamručením se otočím a probudím. Už je to šest týdnů od mého posledního zápasu. Myslel jsem, že jakmile nebudu mít tréninky nebudu mít co dělat, že budu ztracený. Ale nenastalo to. Kupodivu jsem se našel v něčem jiném. Každé pondělí mám sezení alkoholiků, teď už tam ale nechodím jako klient. Pomáhám ostatním, mám na starost dva kluky, je jim sotva trochu přes dvacet a jsem tu pro ně, když mají chuť si popovídat nebo se napít. Zavolají mi, napíší a já za nimi přijedu. Nehlídám je, musí chtít samy, ale oba dva mi řekli že jim pomáhá jen to, že s nimi mluvím. Úterý a čtvrtky mám tréninky s děckama, ty jsem si taky hodně oblíbil. Ve středu pomáhám Harrymu, který má v centru právní poradnu. Když mu nemám jak pomoc s klienty, tak hlídám děti. Ať už Oliho a Sophii nebo děti klientů. Pátky a neděle mám volno, ale v sobotu máme dopoledne vždy zápas s děckama. Zatím vyhráli dva. A největší radost mi dělá Timi, který se přihlásil do juniorského týmu Arsenalu. Chtěl jsem ho tam protlačit, ale jak ho viděli nebylo třeba. Opravdu mu fotbal jde, takže jsem si to vzal na starost a každé pondělí a středu ho vozím odpoledne na tréninky. Je to skvělé, jsem tak v kontaktu i s bývalými spoluhráči.

Je neděle a to znamená náš volný den, Niall vedle mě ještě pochrupuje. Doslova, ale je to sladké. Zakryju ho, vstanu a dojdu do koupelny. Z té se vydám rovnou do kuchyně připravit snídani do postele. Začnu dělat vajíčka a k nim slaninu, když se ozve zvonek. Je sotva devět, kdo to je?
,,Jannett? Co se děje?" vyděsím se, když otevřu dveře.
,,Ahoj, promiň budím vás že." zatváří se provinile.
,,Ale vůbec, pojď dál." pustím ji do domu. ,,Dáš si snídani?"
,,To záleží co chystáš." zasměje se a nasleduje mě do kuchyně.
,,Vajíčka se slaninou." jdu akorát, abych stáhnul plotnu.
,,Tak to ne, díky." nakrčí nos.
,,Co se děje? Nevyšlo to." Jistě, je to už po třetí a chtěla nám to říct osobně.
,,Jannett?" objeví se v kuchyni Niall. ,,Ahoj, co tu... nevyšlo to." svěsí ramena a smutně si povzdechne. Vypnu sporák a jdu ho obejmout.
,,No, to si právě nemyslím." ozve se Jannett, oba k ní hned zvedneme hlavu.
,,Cože?" vykulím oči. Takže je těhotná?
,,Hele nevím kluci ano. Proto jsem tady. Poslední týden mi je fakt blbě a kdyby to nevyšlo, tak však víte." Ano, kdyby to nevyšlo už to asi víme.
,,Počkej, co chceš říct?" Niall je zmatený a já stejně tak.

Jannett si povzdechne a z kabelky vyndá test.
,,Nechtěla jsem si ho dělat bez vás." Ona to ještě neví?!
,,Tak jdi do koupelny, na chodbě druhé dveře napravo." navedu jí.
,,Díky. Jen, kdyby to nevyšlo ještě pořád se tady" ukáže na své břicho. ,,nic neděje. Takže by ten test mohl být pozitivní až za pár dní okey?" podívá se po nás.
,,Jasný jdi už prosím." vyhání ji Niall. Jannett se zasměje, vezme test a jde do koupelny.

Liam se dál věnuje míchání vajíček, ale jeho pohyby jsou roztžité. „Co když to fakt vyšlo." Otočí se na mě. „Tak bude rodiče." Usmívám se.
Zapnu kávovar a vyndám hrnečky ze skříňky. Už připravuju kávu i sobě, když přijde Jannett s testem v ruce.
„Tak co?" vyhrknu nedočkavě. „Musíme počkat."
Sedne si na barovou židličku. „Fakt si nedáš?" ukáže ji Lima vajíčka. Jannett nakrčí nos. „Ne, dík. Nemáte suchary?" S Liamem se po sobě podíváme.
„Kávu?" nabídnu ji já. „Radši čaj, nejlépe na žaludek," povzdechne si.
Dám tedy vařit vodu na čaj a přehrabuju se ve skříňce a hledám nějaký čaj. Nakonec najdu a dokonce na žaludek.

„Tak už!" vykřikne, když ji zapípá časovač na mobilu. Vezme do ruky test, který předtím položila okénky na stůl, aby nás to nelákalo pořád na něj zírat. Od zírání nás to ale neodradilo. Doslova jsme všichni ten test hypnotizovali pohledem.
Otočí test a vykulí na něj oči a pak ho natáhne k nám. Položím kafe a sáhnu po něm.
Dvě jsou tam dvě čárky! Dvě!
Cítím mokro na svých tvářích.
„Maličký?" zvedne lehce můj obličej Liam a dívá se mi s nadějí do očí.
„Li," škytnu a obejmu ho kolem krku. „To nic Maličký, to nic. Dáme si pauzu a třeba to za pár let zkusíme znovu." Hladí mě v uklidňujích pohybech po zádech.
„Ne, ty to nechápeš." Odtáhnu se a strčím mu před oči test.

Americano CoffeeKde žijí příběhy. Začni objevovat