Liam Fox_ie01
Niall TPWK-writer,,Jsi nervózní? Hlavu nahoru." zvednu hlavu a nechám Harryho, aby mi upravil kravatu.
,,Trochu, žením se." Kdo by nebyl nervozní. Ale beru si Nialla a beru si ho přesně tak jak jsme chtěli. Malý obřad, naše rodiny a nejbližší. V malém hotýlku za Londýnem. Vše je podle našich představ, podle Niallových. A já udělám cokoli, aby tahle svatba byla jeho splněný sen.,,Nemyslel jsem si že k tomu někdy dojde." zasměje se Hazz. ,,Hotovo. Sluší ti to."
,,Děkuju, tobě taky Princezno." V tmavě modrých šatech je nádherný. I když má těsně před porodem, ale kdo jiný by mi měl jít za svědka.
,,A proč jsi nemyslel, že na to dojde?"
,,Když ti bylo dvacet, byl jsi trochu do větru." pokrčí rameny. Zasměju se, má pravdu.
,,Ale Niall je ten pravý, miloval jsem ho ve dvaceti a miluju ho i teď."
,,Jsem za vás moc rád. Když jsem ti tehdy říkal, že se Niall bude ženit. Viděl jsem jak moc tě to bolí, ale neměl jsem co s tím udělat. A pak na jejich svatbě.. při obřadu se ozvala obrovská rána, myslel jsem že si jdeš pro Nialla." zasměje se.
,,To je vtipné." zakroutím hlavou. ,,Věděl jsem, kdy se žení, věděl jsem i kde se žení. Noc před svatbou jsem trochu pil, nasedl na letadlo a letěl do Anglie. Byl jsem v Londýně ten den, rozjel jsem se na to panství, šel jsem dovnitř a.... chtěl jsem za Niallem, říct mu že ho miluju, že se změním. Ale pak nějaká holka upustila obrovskou mísu salátu, když ji nesla ke svatební tabuli a mě to došlo. Bylo pozdě. Niall si bral skvělého chlapa, který si ho zasloužil a vážil si ho. Aspoň jsem si to myslel. Sedl jsem do auta a jel rovnou na letiště, abych se vrátil do Španělska." Harry na mě kouká jak na blázna.,,Pane bože, ty jsi tam byl." zakryje si pusu.
,,Jo byl jsem tam. Chtěl jsem toho úžasného chlapa získat pro sebe, věděl jsem že nebudu nikoho milovat víc, ale nemohl jsem mu to udělat. Byl štastný." pousměju se.
,,Liame... já nechápu... nikdy jsi mi to neřekl!" praští mě Hazz do hrudníku.
,,Au, no tak byl jsem trochu emocionálně mimo."
,,Já vím, promiň. Ale neřekl jsi mi to nikdy."
,,Nebyl vhodný čas." pokrčím rameny.
,,A teď je? Za půl hodiny se ženíš!" vyjekne.
,,Jo a beru si toho správného chlapa." usměju se a vtisknu mu pusu na tvář.
,,Tak jdeme?" nabídnu mu rámě.Niall přijde uličkou, takže já budu čekat u oltáře. Hazz jde ještě za Niallem a Louisem, zatím co já sejdu do připraveného sálu. Je malý, ale dostačující. Navíc vyzdobený nádhernými květinami.
,,Tady jsi." přijde ke mě Nicol.
,,Děti jsou nachystaný vzadu. Vše šlape. Mám strach že se něco posere." kouká kolem sebe vyjukaně.
,,Klid, nic se neposere. Beru si dokonalého muže. Nic se posrat nemůže." usměju se spokojeně.„Tak druhý pokus bratře," rýpne si Greg, který je s Louisem v mém pokoji. Ano, Louis mi jde podruhé odsvědčit mou svatbu, jak patetické.
„A poslední, pokud ani tohle nevyjde," povzdechnu si.
„Přestaň všechno vidět černě," napomene mě Louis, který stojí u mě. Odežene moje lehce třesoucí se ruce od kravaty a sám mi ji zaváže.
Do pokoje vejde i táta s mamkou, ti mě jenom obejmou. „Počkám na tebe dole," mrkne na mě mamka.Přijde i Harry.
,,Jsi nervózní?" Podívá se na mě s úsměvem. ,,Víc než poprvé," povzdechnu si.
,,Nebude to spíš tím, kdo tam na tebe tentokrát čeká?" Vědoucně se usměje.
,,Nejspíš," přitakám.Nakonec všichni odejdou a zůstanu sám, jenom na chviličku, než i já vyjdu z pokoje. Sejdou schody do přízemí, kde na mě čeká mamka.
,,Tfuj, tfuj." ,,Co to děláš mami?" začnu se smát.
,,To je pro štěstí," usměje se. ,,Jo tak to pak jo."
ČTEŠ
Americano Coffee
FanfictionPokračování Big Vanilla Latté. Zde doporučuji doopravdy předchozí povídku přečíst. Dějově je zasazena 5 let po BVL. Opět se setkáme s Louisem a Harrym. Dál budeme sledovat jejich příběh. Jen z pohledu Nialla a Liama. Niall s Liamem... No co k tomu d...