42. Baby shower party

455 30 4
                                    

Liam Fox_ie01
Niall TPWK-writer

Měsíce ubýhají jako voda a my se pomalu připravujeme na příchod našich dětí.
Dnes je den, kdy se dozvíme pohlaví miminek a já se neskutečně na to těším. Harry si vzal na starost přípravu oslavy. Původně to měly být Liamovi sestry, ale ty na to zrovna neměly čas. Ovšem svou účast přislíbily, stejně jako Jannett s celou rodinou.

Cedrick, Jannetin manžel je úžasný člověk jako ona. Za ty měsíce se z nás stali opravdový kamarádi a rozhodně Jannett nebudeme bránit v tom naše dvojčata vídat, přece jenom to ona je přivede na svět. Také nám oznámila, že my budeme jediní, komu děti odnosí, bojí se toho, že takové laskavé lidi by už nepotkala a všechny by s námi srovnávala.

„Nestůj tam jak tvrdé Y a pojď mi pomoct nafouknout ty balónky," štěkne po mě nervózní Harry. „Už běžím." Vytrhnu se z přemýšlení.
Oslava je u nás, konec léta a vše bude probíhat na zahradě.
Harry mi vrazí do ruky balíček modrých a růžových balónků, provázek a hélium. Jdu s tím na terasu, kde v sourozeneckém kočárku spinkají Sophie a Oliver. Timi jel s Louisem pro zákusky a Liam je bůhví kde.
Začnu je nafukovat a přivazovat po třech, až pěti, všude kde mě to napadne.

„Chceš pomoct?" Objeví se Liam. Položí na stůl velkou mísu salátu a jde mě obejmout kolem pasu. Jeho horké rty se zezadu přitisknou na můj krk. Spokojeně zamručím.
„Chci, budeš plnit a já vázat provázky?" „Jistě Maličký."
Otočím se k němu čelem a dám mu rychlou pusu.
„Strejdo, strejdo koukej co mi koupil táta." Přiběhne Timi, což znamená, že se Louis vrátil. Ukazuje Liamovi zbrusu nový fotbalový míč. Ten kluk fotbal miluje.

Domem se rozezní zvonek. Jannett je zde.
O chvíli později se na zahradu přiřítí její tři děti.
„Pojďte jdeme si zakopat," lanaří Timi, Teda a Mikea. Ti hned nadšeně souhlasí a s pískotem odbíhají k bránám.
Lili zůstává postávat stranou. Ohromně jí to sluší v růžových šatičkách. Zdání roztomilosti, ale klame, ta holka vyrůstá obklopená dvěma staršími bratry.
„Ahoj Jannett, Cedriku." Jdu se s nimi přivítat. Oba je obejmu.

S Jannett a Cedrikem se také přivítám, jdu hned ale pomoct Harrymu, který se snaží narovnat ubrus, tak aby byl dokonale rovný.
,,Jsi nervozní?" podívá se po mě. Rychle zkontroluju hodinky na své ruce a přikývnu.
,,Jo, snad to vyjde." Mám pro Nialla překvapení, ale začínám být nervozní že to neklapne časově.
,,Neboj, vyjde to." usměje se Harry. ,,Tak jo, šup  máme hodně práce." odbíhá zase do domu. Následuji ho o poznání pomaleji, přičemž po cestě políbím Nialla.

Jako další přicházejí mé sestry s manželi a dětmi. Začíná tu těch dětí být víc a víc. Ale je hezké je slyšet křičet radostí a smát se. Pošlu všechny na zahradu a v kuchyni vezmu ještě pití. Limonády pro děti, nějaké sody a jako poslední donesu tři lahve s vínem. Niall byl proti, aby byli na oslavě, pořád mě drží od alkoholu co nejdál. Dokonce i když jdeme na večeři tak si nedá, abych se necítil špatně. Jak sám říká, pak bych ho ani nemohl políbit. Pravda ale je, že mi alkohol nijak nechybí, i tak se mu už raději budu vyhýbat. Jenže dnes jsem ho přemluvil, že by přeci jen trocha alkoholu neuškodila, ne pro mě, ale pro ostatní. 

Zvonek se ozývá znovu, tentokrát je za dveřmi Lottie, Lucky a Lewis.
,,Ahoj." usměju se a pustím je dál.
,,Ahoj." Lottie mě objeme a Lucky kolem mě proběhne do domu. Letí na zahradu za děckama.
,,Jsem rád, že jste to stihli." usměju se a krátce se obejmu i s Lewisem.
,,Nemohli jsme si to nechat ujít. Niall je jako můj brácha. Nevlastní a trochu praštěný." zasměje se.
,,Hej, je to můj manžel... dobře uznávám." směju se a doprovodím je na zahradu.
,,Tady, donesli jsme něco na oslavu. Tohle je nealko a tohle alko." dá mi dvě lahve Lewis.
,,Díky. To jste nemuseli." položím lahve na stůl. Lottie ještě dává dvě velké tašky na stůl k ostatním dárečkům. Jednu velkou dárkovou tašku dává přímo Jannett. I my  máme pro Jannett dárek, přeci jen odnosí naše děti, takže jsme ji s Niallme zařídili víkend v soukromých lázních. Jsou nejlepší v anglii a věřím, že po porodu jí to přijde vhod. Ani Harry s Louisem na ni nezapomněli. A podle jejich reakcí to nečekala.

Americano CoffeeKde žijí příběhy. Začni objevovat