Niall TPWK-writer
Liam Fox_ie01
Oslava je i nadále jako překvapení, ale Liam netuší, že bude slavit také. Jako zástěrka jdeme společně do klubu. Liamův hlavní dárek, který mě po velkém přemlouvání donutil Harry koupit, na sebe obléknu v koupelně. Sice nevím jak v tom vydržím celý večer, ale prostě musím. A ještě jedno malé překvapení, které snad vydržím až do konce. Bože, už teďka ten plug cítím a to jsem si vzal ten nejmenší.
Už připravený vylezu z koupelny.
,,Hotovo? Můžeme jít?" Překvapí mě Liam v pokoji. ,,Jo hotovo, sluší ti to," usměji se na něj a prohlédni si ho od hlavy až k patě.
,,Tobě taky Maličký, obleky jsou na tobě sexy, ale upnuté džíny mě přivádí k šílenství," přitáhne si mě k sobě a políbí mě. Rukama sjede na můj zadek.
,,Hej, nech si to na večer," odeženu ho. ,,Abys ještě nedostal trest," zamračí se.
,,Oslava narozenin," ukážu na sebe a usmívám se. ,,To neznamená, že tě nemůžu potrestat."
,,Večer, miláčku." Odcházím z ložnice.Akorát když se obouváme, zvoní Liamovy telefon. Taxi je tu.
Beru ještě klíče od mého bytu, kde dneska přespíme. Není daleko od klubu, tak nebudeme muset čekat na taxi a dojdeme tam pěšky.
Když si sednu na sedačku taxíku, hned poznám jakou blbost jsem si vymyslel.
,,Huh," vydechnu přiškrceně. ,,V pořádku?" ,,V nejlepším," zalžu a doufám, že nic nepoznal.
Naštěstí jenom potřese hlavou a chlapíkovi za volantem nadiktuje adresu klubu. Já se snažím soustředit na svůj dech a nevnímat tu proklatou věc ve mě, která se s každou dírou v silnici otře o mou prostatu.
Proč je v Londýně tolik děr!Niall se podezřele vrtí a já začínám mít tušení co se tu děje. Budu si to muset v klubu ověřit a jestli se nepletu, vychutnám si ho. I když nechápu proč by si něco takového dělal na narozeniny. Oficiálně Niall věří že si jdeme s klukama sednout do klubu, kluci si tedy myslí, že si tohle myslí Niall, ale Niall ví proč tam jdeme. Když se znovu zavrtí potom co auto poskočí dám ruku na jeho stehno a pohladím ho. Jsem si téměř jistý, ale nedám na sobě nic znát.
Taxi zastavuje před klubem, ke vchodu akorát přichází Harry s Louisem. Vystupujeme a mávneme na ně.
,,Ahoj, sluší ti to Princezno." Přitáhnu si Harryho do náruče. Cely září.
,,Ahoj, děkuju Li. Vám to taky sluší. Připraveni?" Harry je nějaký nadšený. Jen nad tím povytáhnu obočí.
,,Ahoj, těší se. Je to náš první večer bez děti." Vysvětlí se smíchem Louis. Tím se vysvětluje Harryho nedočkavost. Louis s Harrym vchází první, pouštím Nialla a vcházíme dovnitř. Ozve se hromadné "překvapení" a kolem nás bouchnou konfety. Niall se ani nesnaží tvářit překvapeně, proč se netváří překvapeně? Podívám se po lidech co tu jsou. Niallovi přátele, ale i kluci z Liverpoolu a Arsenalu, taky mí přátele z domu. Co tady dělají?
,,Snad jsi si nemyslel že zapomene na tebe." Usmívá se Harry, který k nám společně s Louisem nesou dva dorty. Jeden pro mě a jeden pro Nialla.
,,Upřímně myslel." Zasměju se. ,,Ty jsi to věděl Maličký?" Přimhouřím oči, Niall se usmívá a je mi to hned jasné.Všichni začnou zpívat "všechno nejlepší" a my sfoukáváme svíčky každý na svém dortu. Pak už dostáváme do rukou skleničky se šampaňským a Louis se svou zvednutou skleničkou pronese ,,Na Nialla a Liama." Ozývá se to ze všech koutů, s Niallem si přiťukneme a políbíme se.
Místnost je celá vyzdobená balonky v hnědé a zlaté barvě, stoly s jídlem a pitím. Dva stoly na dárky nad kterými jsou z balonků naše jména.
,,Harry se překonal." Broukne Niall.
,,To teda." Odložím skleničku a přitáhnu si Nialla do náruče.
,,Nic jsi mi neřekl." Zakroutím hlavou a políbím ho pod ouško. V dlaních sevřu jeho zadeček, který zmáčknu a promnu.
,,Tohle si vychutnám." Hned ho zase pouštím, přicházejí k nám kluci z Liverpoolu.
ČTEŠ
Americano Coffee
FanfictionPokračování Big Vanilla Latté. Zde doporučuji doopravdy předchozí povídku přečíst. Dějově je zasazena 5 let po BVL. Opět se setkáme s Louisem a Harrym. Dál budeme sledovat jejich příběh. Jen z pohledu Nialla a Liama. Niall s Liamem... No co k tomu d...