25. Tony

520 41 9
                                    

Niall TPWK-writer
Liam Fox_ie01


Harry je na návštěvě u mě v kanceláři. Probíráme jeho případy, které jsem převzal.
Před chvílí mi tu nechal Sophii v kočárku a letěl na záchod.
,,Harry, jsi v pořádku?" zeptám se ho, když přijde zpět. Je lehce pobledlý.
,,Jo, jsem. Jenom Sophie toho v noci moc
nenaspí. Když konečně spí, tak je doma Timi, takže si ani nelehnu, jsem jenom přetažený," povzdechne si.

,,Jsi si jistý?" ,,Nebuď jak Louis. Jsem v pohodě." Radši už nic neříkám.
,,No nic musím, za chvíli mám sraz s Liamem v nákupním centru. Dík za tu konzultaci, jsem rád, že je všechno v pohodě," usmívá se a obléká při tom Sophii do kombinézy. Sám si oblékne dlouhý huňatý kabát.

Vánoce se blíží a Londýn je opět pod sněhem, není to sice tak strašné jako jiné roky, ale i tak je to znát.
,,Vyprovodím tě." Odcházím s Harrym z kanceláře. ,,Chloé hned jsem zpátky, kdyby mě někdo hledal."  Jenom kývne.
,,Nemá ti náhodou přijít klient?" podívá se po mě Harry. ,,Má, ale toho znám, takže ho maximálně potkáme," usměji se na něj.
Vyprovodím ho až do haly, ven už opravdu nepůjdu, když mám na sobě jenom oblek.

Akorát se zavírají dveře výtahu, když do budovy vstoupí Tony. Zastavím tedy dveře.
Tony mě zpozoruje. Na recepci jenom ukáže na mě. Mávnu na recepční. Pochopí a kývne. Tony se vydá za mnou.
,,Ahoj Nialle." ,,Ahoj Tony."
,,To je šílený počasí tohle, v Liverpoolu tolik sněhu není," povzdechne si. ,,Nějaké problémy?" zeptám se.
,,Naštěstí ne, stihli jsme stavby dát pod střechu, takže žádné zdržení nehrozí," usměje se na mě.
Vyjedeme do mého patra a zavedu ho rovnou k sobě do kanceláře.
,,Dáš si kávu?" zeptám se, když mi Chloé přinese potřebné papíry ke schůzce. ,,Moc rád, poprosím černou a jednu kostku cukru."
,,Pro mě také kávu Chloé, děkuji." Za ty roky ví, že já jediné cappuccino.

,,Tak povídej jak to jde?" Podívá se na mě. Neujde mi jeho zvídaví pohled. Takhle oficiálně se vidíme poprvé. Do teďka jsme všechno řešili přes telefon nebo e-mail.
,,Pokud myslíš tvůj případ tak to docela skřípe. Musel  jsem mu pohrozit žalobou," povzdechnu si. ,,A dopadlo to jak? Popravdě radši bych byl pro mimo soudní spor." Prohrábne si rukou vlasy. Ten chlap, si až moc dobře uvědomuje jak sexy je.
,,Všechno to vrátí. Taky nechce, aby to šlo k soudu a všechno se probíralo v novinách. Popravdě mi přijde, že za to může ten jeho nový. Je to někdo vlivný a ten nechce skandál v novinách."
,,Výborně," vydechne. ,,Taky jsem po něm chtěl písemnou omluvu, ale to asi nedopadne," povzdechnu si.
,,To nevadí, hlavně, že vrátí věci co mu nepatří a konečně mě přestane očerňovat." Probereme všechno co se případu týče.
,,Tak já už půjdu, mám další schůzku," zvedne se Tony. ,,Ještě jednou za všechno moc děkuji."

Zvednu se také, abych ho vyprovodil.
,,Nedivím se Liamovi, že si tě vybral. Jsi zvláštní," prohlíží si mě zkoumaným pohledem.
,,To měl být kompliment?" Nechápu.
,,Můžeš to tak brát." ,,Tak asi děkuji."
,,Jak se ti vůbec líbilo v klubu?" Nad touhle otázkou sklopím pohled a zčervenám.
,,Bylo... Bylo to zajímavé. Liam požádal o členství zde v Londýně."

,,Jsi tak submisivní, když mluvíš o těchto věcech," vydechne. Opatrně mi zvedne bradu, aby se na něj podíval. ,,Pořád je to pro mě nové," vydechnu. Co tenhle chlap semnou dělá. Proboha. Nialle vzpamatuje se, je to jenom okouzlení, miluješ Liama.

Americano CoffeeKde žijí příběhy. Začni objevovat