POV: Aleksi
Istun kentän laidalla ja solmin kengännauhojani. Nämä olisi viimeiset harjoitukset ennen viikonlopun peliä. Tämä ensimmäinen peli tulee kyllä suhteellisen nopeasti mutta en valita. On kiva päästä taas pitkästä aikaa kunnolla pelaamaan.
"Joel!" Joonas huutaa kun tuo on lämmittelemässä. Sydämeni hyppää kurkkuun kun kuulen tuon nimen. Käännän katseeni ja nään tuon vaalea hiuksisen pojan kävelemässä keppiensä kanssa vaihtoaitiolle jossa istun. Hän on se sama jonka näin sairaalalla ja käveli minua ja äiti vastaan lenkillä.
"Moi, kiva kun pääsit tulemaan" Joonas sanoo tuolle pojalle. Hän näyttää kyllä yhtä kärttyiseltä kun viimeksi näimme. Tosin emme puhuneet sillon mitään joten ei pitäisi tehdä omia johtopäätöksiä mutta sellainen olemus hänestä vain huokuu.
"Joo. Vähän vaihtelua netflixille" tuo sanoo naurahtaen. Okei hänellä on ainakin ihan jumalainen ääni.
"Mennää sinne pizzalle sitten treenien jälkeen" Joonas sanoo Joelille ja tuo nyökkää päätään.
"Tuutko sä?" havahdun ajatuksistani kun Joonas heiluttaa kättään naamani edessä. Pudistan päätäni. "Niin mitä?" kysyn ja käännän katseeni Joonakseen. "Että tuutko meidän kanssa pizzalle treenien jälkeen?" tuo kysyy. Huomaan, että Joel katsoo minua virnuillen. Kurtistan kulmiani. Mitähän tuokin oikein tarkoitti? "En mä nyt tuu. Kattellaa joku toinen kerta" vastaan ja Joonas nyökkää ymmärtäväisenä.Vilkaisen Joelia nopeasti ja lähden itse lämmittelemään.
"Nyt kun kaikki on lämmitelleet niin pelataan pieni harjoitus peli. Olli on poissa joten toisessa joukkueessa on yksi pelaaja vähemmän" valmentajamme selittää. "Ottakaa jako kahteen ja ykköset ottaa liivit" valmentaja jatkaa.
"Missä Olli on?" kysyn Joonakselta jonka kanssa olen samassa joukkueessa. "Sillä on maha kipee nii se ei tullu tänää treeneihin" tuo kertoo ja nyökkään. Toivottavasti hän paranee pian ja pääsee lauantain peliin mukaan, että joukkueemme on tasaväkinen.
——
Riisun paitani joka on aivan hiestä märkä. Otan kassistani saippuani ja pyyhkeeni ja lähden pukutiloissa olevaan suihkuun. Lämmin vesi valuu kehoani pitkin joka tuntuu hyvältä kunnon treenin jälkeen. Peseydyn nopeasti ja sammutan suihkun. Otan pyyhkeeni naulasta ja kiedon sen lanteilleni.Kävelen suihkutiloista pois ja törmään johonkin.
"S-sori kauheesti" alan heti änkyttämään. "Ei mitään. Vahinkoja sattuu" tuo henkilö sanoo ja tajuan heti, että olen törmännyt Joeliin. Mitä ihmettä hän tekee meidän pukuhuoneessa? Kauhukseni huomaan, että olemme kahdestaan.Tuon katse vaeltaa päästä varpaisiin ja hän jää tuijottamaan vatsalihaksiani. Kiedon käteni vatsani ympärille. Olen epävarma jos minua noin tuijotetaan. "Huomasin kyllä miten katoit mua" tuo sanoo virnuillen ja kuulostaa itsevarmalta. "A-ai miten?" kysyn änkyttäen. "Oot tosi suloinen" tuo sanoo ja hänen katseensa vaeltaa huulilleni. "T-tota mun pitäis mennä.." sanon ja yritän livahtaa tuon ohitse. "Oota" Joel sanoo ja laskee kätensä olkapäälleni.
Hänen kätensä siirtyy niskani taakse ja katsomme toisiamme silmiin. Hetken kuluttua hän kumartuu hieman ja tunnen pehmeät huulet omillani. Kierrän käteni tuon selän taakse ja vedän häntä hellästi lähemmäs.
Erkanemme suudelmasta ja katsomme toisiamme silmiin. Tämä oli taivaallista. Joelin kasvoille leviää hellä hymy.
"Tota mun on ihan pakko mennä nyt. Kyyti odottaa" sanon hieman vaivaantuneena. En haluaisi lähteä mutta äiti ja isä odottavat minua. "Joo mut nähään taas pian" tuo sanoo hymyillen.
——
Joelkin päässy mukaan tarinaan👀💗
YOU ARE READING
Teenage Angst || Aleksi x Joel [VALMIS]
FanfictionTeini-ikäinen Aleksi muuttaa vanhempiensa kanssa Ouluun ja naapurissa oleva poika herättää nuoren pojan kiinnostuksen. Kaikista estelyistä huolimatta he viettävät paljon aikaa yhdessä. Miten heidän lopulta käy?