42❤

1.3K 254 101
                                    

Author's POV ,

-"සීක්‍රට්... එයා University යන වෙලාවට ගොඩක් දුරට කෙල්ලව එක්කගෙන යන්නෙ ජන්ග්කුක්... ඉතින් ඒ වෙලාවට අපිට මුකුත් කරන්න බැහැ... හවස් වරුවෙ සීක්‍රට් ගෙදර එන්නෙ driver එක්ක... එයාව අපේ ළඟට ගන්න-" තමන්ගෙ විශ්වාසවන්තම දෙතුන් දෙනෙක් එක්ක සැලසුම් හදමින් හිටපු මින්සොක්ගෙ කතාවට බාධා කරගෙන එතනට ආවේ Chanyeol...

-"අප්පා..."

-"ඔහ්... ඔයා ආපු එක හොඳයි Chanyeol... ඔයා කියපු තොරතුරු වලට අනුව මම plan එක හැදුවා... හරියටම තව සති තුනකින් අපි සීක්‍රට්ව අපේ ළඟට ගන්නවා... ඒ කියන්නෙ තව සති දෙකකින් මේ game එක සම්පූර්ණයෙන්ම ඉවරයක් වෙනවා..."

-"Great..." Chanyeol තමන්ගෙ අප්පාගෙ බල කෑදරත්වය ගැන ප්‍රශංසා කළෙ දෙපාරක් නොහිතා...

-"තවත් තොරතුරු මොනවහරි තියෙද Chanyeol?"

-"එච්චර දෙයක් නැහැ අප්පා... අද Jeon mansion එකේ dinner එකක් තියනවා කියලා ජිමින් කිව්වා... හැමෝම ඒකට යනවා කිව්වා..."

-"Jeon mansion එකේ? හැමෝම එතනද?"

-"ඔව් අප්පා... Bangtanලා වගේම සීක්‍රට් , හේසල් දෙන්නත් ඉන්නවා..."

-"කලබලේට සැලසුම් හදන්න බැහැ... ඒත් මේ ගැන කලින් දැනගෙන හිටියා හැමෝම එක පාරින්ම ඉවරයක් කරන්න තිබුණා..."

-"ඒක නම් ඇත්ත... ඒත් මේ dinner එක හදිස්සියෙ යොදා ගනිපු එකක්... ඊයේ ජන්ග්කුක් award එක දිනපු නිසා..."

-"Hmm... It's fine... Let them enjoy son..." Min Seok කිව්වෙ නපුරු හිනාවකින් මූණ පුරවගෙන...

.
.
.

At Jeon mansion ,

-"අද dinner එක සූදානම් වෙන්න , සීක්‍රට්... හ්‍යුන්ග්ලා හැමෝම එනවා..." ජන්ග්කුක් කිව්වෙ කලින් ගහපු සැර පහරවල් නිසා පැලිලා තියන සීක්‍රට්ගෙ තොල් හෙමිහිට පිරිමදින ගමන්...

-"It was dream..." සීක්‍රට් මිමිණුවෙ බිම බලාගෙන...

-"What?"

-"'The best businessman of the year' award එක... ඒක ගන්න එක තමයි ඔයාගෙ ලොකුම හීනෙ වුණෙ..."

-"Basement එකේ දවසක් හිටියම ඔයාට පුංචි කාලෙ මතකයන් ලැබෙනවා කියලා දැනගෙන හිටියා නම් මම තමුන්ව ඒක ඇතුළෙ හිරකරන්නෙ ගොඩක් කාලෙකට ඉස්සෙල්ලා සීක්‍රට්..." ජන්ග්කුක් කිව්වෙ කට කොනින් හිනාවෙන ගමන්...

Infatuative_Romance [Completed]Where stories live. Discover now