14ᵗʰ Wave

751 165 34
                                    

"You are my dream come true, and I just want to let you know that you are my everything"

❀❀❀❀❀❀

𝓦𝓪𝓿𝓮𝓼 𝓸𝓯 𝐇𝐞𝐚𝐫𝐭𝐬☘️❤

❄︎

❄︎

❄︎

❄︎

❄︎

❄︎

Xian ඔහුගේ අලුත්ම Tiger ඇඳුමත් ඇඳගෙන විසිත්ත කාමරයට වෙලා කකුල් දෙක වනමින් ලොකූ ම ලොකු කුකිස් basket එකකුයි, මාෂ්මෙලෝ දාපූ ෆලූඩා කෝප්පෙකුයි තියන් රූපවාහිනිය නරඹනවා. මේවා ඔහුට දුන්නේ Bobo. මේ වෙලාවේ ඔහුගේ gege සිටින්නේ office එකේයි. Xian, Yibo සමග ජීවත් වීමට පටන් අරන් දැන් මාසයක්. මේ කාලයට Xian ගොඩක් ආදරෙයි. ඔහුගේ පුංචි මොලයට පවා Yibo ඔහුට පමණක් අයිති දෙයක් බවට හොඳින්ම තේරි අවසන්.

Bobo තමයි Xian ගේ වීරයා. Gege තමයි නපුරු හැමෝගෙන්ම Xian ව බේරගන්නේ, Xian ආස හැමදේම gege එයාට දෙනවා, නපුරු පාලිකාවෝ වගේ නෙමෙයි, gege, Xian ට විහිළු කරන්නේ නැහැ, gege Xian ව හැම වෙලේම තුරුලු කරන් kiss දෙනවා, හැමවෙලේම ආදරෙන් කතා කරනවා, Xian එක්ක කාටූන් බලන්න, සෙල්ලම් කරන්නත් එනවා....gege Xian ට ගොඩක් ආදරෙයි. ඒත් Xianxian කැමතිම දේ තමා රෑට gege ට තුරුළු වෙලා නිදාගන්න එක. gege ගේ සුවඳ හැම වෙලේම Xian ව ආරක්ෂා කරනවා වගෙයි ඔහුට දැනෙන්නේ.

Xianxian ගේ gege ගොඩක් ලොකුයි. ඒවගේම ගොඩක් ශක්තිමත් එයාගේ එක අතකින් සම්පුර්ණයෙන් ම Xian ව වඩාගන්න පුළුවන්. ඒ වගේම Bobo ගොඩාරියක් handsome....Bobo, Xian ට අනික් අය වගේ රිද්දන්නේ නැහැ. Bobo තමා හොඳම....

sponge bob ඉවර වෙනකන් පුටුවට වෙලා හිනා වෙවී හිටපු පුංචි හා පැටියට ඊළඟ cartoon එක බලන්න කම්මෙලි. සෙල්ලම් කරන්නත් බැහැ. බූබූ නිදි...twity, Blueblue,eggy,xixi හැමෝම school ගිහින්. එයාලව school ගෙනියලා තියෙන්නේ Little speedy, Macqueen නුයි. ඒ නිසා Xianxian ට කම්මෙලි.

Xian ට ඕනි එයාගේ gege බලන්න යන්න. ඒත් Bobo ඉන්නේ මෙහේ නෙමෙයි. ගොඩාක් දුර තියෙන ලොකූ.....building එකක. එහෙට Xian ට යන්න බැහැ. ගොඩක් අය නිසා එයා බයයි එහෙට. ඒත් gege කිවුවා Xian ගෙදර ඉන්න ගොඩාක්ම....ගොඩා......ක්ම කම්මෙලි හිතුනොත් Uncle Luo එක්ක එහේ එන්න කියලා.

ඉතින් දැන් Xian ට ගොඩාක්ම කම්මෙලි හිතිලනේ තියෙන්නේ.....එහේ ගියා කියලා මුකුත් වෙන්නේ නැහැනේ?

𝓦𝓪𝓿𝓮𝓼 ᵒᶠ Hᴇᴀʀᴛs ♥️ ✔️Where stories live. Discover now