נקודת מבט סקיילר
בשעה 8 בבוקר, התעוררתי בחדר המלון שלי, הדבר הראשון שחשבתי עליו היה קאי, שמחתי לגלות שכל זה לא היה חלום ושזה אשכרה קרה. שקאי המפלצת האיומה ששנאתי כל כך התברר לי כבן אדם מתוק, רגיש, מצחיק ועם לב רחב.
יצאתי מהשמיכה הנעימה ונעלתי את נעלי הבית שלי, יצאתי מהחדר כשאני לבושה בפיג׳מת צמר ורודה והתקדמתי אל חדרה של ג׳ניפר, נקשתי על דלת חדרה והמתנתי. כל כך חיכיתי לספר לה על מה שקרה, אני פאקינג עמדתי למסור לקאי את בתוליי אתמול ומה שיותר מפתיע זה שהסיטואציה הרגישה כל כך טובה ונכונה, אני מרגישה אליו משהו, וזה יותר מסתם קראש.
המחשבות עליו גרמו לחיוך האידיוטי והמגושם שלי להתרחב עוד יותר.נקשתי שוב על דלת חדרה עד שהיא פתחה לי, ידיה חובקות לחיקה. ״סקיילר?״ עיניה הכחולות והמכווצות של ג׳ניפר ננעצו בי בעייפות.
״אוי, הערתי אותך?״ שאלתי את המובן מאליו.
ג׳ניפר ציחקקה ונשענה על המשקוף, ״אמ- אז- נדבר אחר כך?״ היא שאלה בגמגום.
החיוך ירד מפניי, ״אה, אוקיי, מצטערת.״ ביטלתי את דבריה והתכוונתי לחזור אל חדרי הסמוך.
״חכי, זה לא אישי, אני פשוט עם- עם מישהו.״ היא כחכחה בגרונה.
עיניי נפערו לרווחה והתאפקתי שלא לצרוח ולהעיר את כל המסדרון, ״מי? מי זה? מאבטח? אולי הטבח החתיך שלכם?!״ ניסיתי לנחש בהתלהבות יתרה. ג׳ניפר זזה באי נוחות והבנתי שזה לא ענייני ושכדאי לי לרדת מהעניין הזה. ״אוקיי, עזבי, נדבר על זה אחר כך.״ אמרתי וקרצתי לה בערמומיות.
חיוך קטן וביישני בצבץ על פניה של ג׳ניפר, ״אני לא חושבת שאני אוכל לספר לך על הבחור הזה בקרוב או אי פעם.״ היא נאנחה בכבדות ותחושת אכזבה הציפה אותי.
״אה, איך שאת רוצה.״ מלמלתי באדישות למרות שהרגשתי לא טוב אחרי מה שהיא אמרה.
הבן אדם היחידי שאני סומכת עליו כאן עם עיניים עצומות הייתה ג׳ניפר, בעוד שהיא אפילו לא מוכנה לספר לי פרט אחד קטנטן על הבחור החדש שלה.״אז- נדבר אחר כך?״ היא שאלה עם הבעה מודאגת ואני משכתי בראש כאות לאישור.
סובבתי את גבי והתקדמתי אל החדר שלי, לא נתתי למקרה הזה להשפיע על היום שלי יותר מידי, אולי ג׳ניפר פשוט לא אוהבת שמתערבים לה בחיי האהבה שלה.
גם כשהמוכר מהקניון ניסה להתחיל איתה היא לא הייתה מעוניינת ונראתה כאילו היא כבר תפוסה, כנראה שזה קשור אל אותו הבחור שנמצא איתה כרגע.החלטתי לעזוב את העניין הזה ושוב מחשבותיי נדדו אל קאי ועל זה שעוד מעט אראה אותו, קאי השתנה ואני מאמינה שהוא יתן לי להיפגש עם אוליבר, אחי התאום.
ובקרוב אני אראה את ההורים שלי, הם יחשבו שאני בטח פסיכית אחרי שאספר להם שיש לי רגשות כלפי החוטף שלי.
YOU ARE READING
חסר רגשות [1]
Misteri / Thrillerסקיילר בת ה17 נאלצה לעבור יחד עם משפחתה אל עיירה זרה ומרוחקת. מה שהיא לא ידעה זה שאנשים רבים מכנים את העיירה הזאת כעיירה מסוכנת. בעיירה הזאת מתגוררת משפחת סביאנו, המאפיה המסוכנת ביותר בעולם, אף אחד לא ידע עליהם יותר מידי חוץ מפרט אחד: המאפיה הזו מור...