Gözyaşı

430 64 436
                                    

Yoongi

Gözlerimi açtığımda hissettiğim ağrılarla etrafa bakınmaya başladım.Yatağın yanında ayakta duran yaşlı ve gözleri kapalı kadınla yerimde doğruldum.

"Sen kimsin?"

"Endişelenmeyin Prens Min."

Yanımdaki yatakta yatan Wooyoung'u gördüğümde yine kadına döndüm.Gözleri hala kapalıydı fakat olduğum yere bakabiliyordu.

Üzerimdeki battaniyeyi açıp ayağa kalktığımda bacağımdaki ağrı sızlasa da Wooyoung'un yatağına oturdum.Battaniyeyi açtığımda vücudunda bir sürü sargı olduğunu gördüm.

Dolu gözlerimle elini tuttum.

"Wooyoung."

Ten rengi soluktu.Diğer elimi yüzüne koydum,vücudu soğuktu.

Üzerini örtüp elini bırakarak ayağa kalktım.Yaşlı kadın elini onun üzerine uzattığında geri çekilip kamaradan çıktım.Yürürken bir an duraksadım.

Bu gemi siyah inci değildi.

Kadın kamaradan çıkıp peşimden gelirken adımlarımı hızlandırdım.Bir elimle duvardan destek alarak yürümeye başladım.Kamaraları geçtiğimde merdivene yöneldim.Basamakları sessiz adımlarla çıkarak güverteye yavaşça kafamı uzattım.

Etrafta kimseyi göremeyince çıktım.

"Yoongi."

Duyduğum sese döndüğümde Hoseok'u gördüm.Bacağımı tutup ona koşmaya çalıştığımda adımlarını hızlandırdı.Yanıma geldiğinde kolumu tuttu.

"Neden yatağından kalktın?"

"Kimin gemisindeyiz?"

"Yamalı'nın."

Bir elini bacaklarımın arkasından geçirip diğeriyle sırtımı tuttu ve beni kucağına aldı.Kolumu boynuna sardım.Diğer kolumu kaldırınca ağrıdı,geri indirdim.

"Neden hala ağrım var?"

"Zehirlenmişsin."

"Ne?"

Yürümeye başladı.

"Sirenlerin ısırıkları zehirliymiş.2 gündür uyuyorsun."

"2 gün mü?"

Kafasını salladığında merdivenlerden inmeye başladı.Kollarımı sıklaştırdım.

"O yaşlı kadın kim?"

"Büyücü,sizi iyileştirmesi için bulduk."

"Taeri gibi mi?"

"Evet bir tanem."

"Wooyoung-"

"Endişelenme,o iyi olacak."

Kafamı omzuna yaslayıp yüzümü boynuna gömdüm.Saçlarımı öptüğünde kamaraya girdik.Beni yatağa yatırıp battaniye örttüğünde büyücü yanımda durup elini üzerimde gezdirmeye başladı.

Işık hüzmesi çıktığında kapalı olan gözlerine baktım.

"Evet,sizi görebiliyorum."

Hoseok yatağın kenarına oturup elimi tuttu.Vücudum rahatlarken göz kapaklarım ağırlaşmaya başladı.Eli saçımı bulduğunda yüzüme yaklaşıp dudağımın kenarına bir öpücük bıraktı.

"Uyu sevgilim,ben buradayım."

Kafamı salladığımda kendimi bir defa daha uykuya bıraktım.

---

Fire and rose | SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin