Acı

652 104 216
                                    

Chungha'ya sarılmıştım ve giden Yoongi'nin arkasından bakakalmıştım.Kafasını kaldırdığında bakışlarımı yüzüne çevirdim.

"Saçın-"

"İyiyim."

"Sana başka bir şey yaptı mı?"

"Hayır."

"Chungha-"

"Yapmadı."

Arkasına bakıp yine ona döndüm.

"Yoongi sana ne dedi?"

"Yaşananlar için özür diledi."

Muhafızlar hala etrafımızdaydı.Bakışlarımı üzerlerinde gezdirdim.

"Kralınızın peşinden gitsenize."

"Tutuklusun."

Güldüğümde bir tanesi yanıma adımladı.

"Prensi kaçırdın.Bu büyük bir suç ve yargılanacaksın."

Hepsi silahlarıyla beraber bana adım attıklarında Chungha'nın kulağına yaklaştım.

"Asi'yi bul ve onunla kal."

"Ne?"

Ondan ayrıldım ve benimle konuşan muhafıza döndüm.San önüme geçip ellerini uzattı.

"Ben kaçırdım.Beni tutuklayın."

"San-"

"Suçlu benim kaptan,biliyorsun."

Jisung'a baktığımda dolu gözlerini gördüm.Chungha kafasını iki yana salladığında San'ı itip muhafızların önünde durdum.

"Kralınız da suçlunun ben olduğumu çok iyi biliyor.Yargılanması gereken kişi benim."

"Abi."

Jisung seslendiğinde ona baktım.

"Endişelenme Jisung."

San'a döndüm."Siyah inci ve tayfa sana emanet.Öncelikle git ve benim adıma oylamaya katıl.Emily için oyunu kullanman gerek."

"Kaptan-"

"Bu önemli San."

Önüme dönüp muhafızların yanında durdum.

"Gidelim."

Muhafızlara ellerimi uzattığımda iple bağladılar ve yürümeye başladık.Arkamdan bağıran Jisung'un sesini işitmiştim fakat yürümeye devam ettim.

Ona bakarsam dolu gözlerini gördüğümde ağlayıverirdim.

---

Saraya geldiğimizde içeri girmeden önce Yoongi'nin odasının penceresine baktım.Perdesi de camı da kapalıydı.Muhafızın kolumdan tutup çekmesiyle yürümeye başladım.

Saraydan içeri girdiğimizde yürüdüğümüz yerlerden büyük salona gittiğimizi anladım.Kapısının önünde kısa bir süre bekledik.Açıldığında tam karşımdaki tahtta tacıyla ve peleriniyle oturduğunu gördüm.

Gülerek içeri adımladım.Gövde gösterileri en sevdiği şeydi.

Yoongi tam yanında oturuyordu.Beni görünce gözleri büyüdü ve Seokjin'e döndü.

"O neden burada?"

Seokjin ona cevap vermediğinde eğilerek selam verdim.

"Kral Min."

Sonra Yoongi'ye döndüm ve onun da önünde eğildim.

"Prens Min."

Seokjin geriye yaslandı ve her zamanki o küçük gören bakışıyla baktı.

Fire and rose | SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin