Yıldızımızı parlatmayı unutmayalım!
Satır araları boş kalmasın olur mu?
Bölüm şarkıları; Figen Genç-Nazende SevgilimTNK-Kanatlarımdan Tutma
Kıraç-Yıllar sonra
KEYİFLİ OKUMALAR!
4. ALA KARAY
Çakır'ın bıraktığı iz biraz fazla oldu. Konuşacağını da en ağır şekilde konuştu ve gitti. Ben o gider gitmez odaya döndüm ve ayranı kana kana içtim. Kenan ve Ezgi bana garip bakışlar atıyordu. Onları umursamadan dilimin acısını geçirmeye çalıştım ve başarılı da oldum.
"Malzemeler gelmiş." Dedim, ve üzerime kalın bir hırka alarak dışarıya çıktı. Hepsini steril paketlere koymuşlardı ve teker teker sayımları yapıldı.
Ben yaptım ve belimin koptuğuna eminim.
Bu iş yaklaşık olarak akşama kadar sürdü. Sağlık ocağını kapatıp Ezgi ile arabama geçtik. Onu bugün benim bırakabileceğini söyledim, soğukta yürümesine içim el vermedi.
"Akif'in senin abin oluşuna çok şaşırıyorum." dedim konu bir yerde açılsın da sohbetimiz sürsün diye.
"Bende şaşırıyorum, şu 24 yıllık hayatımda 24.000 kez şaşırmışımdır." dediğinde, kahkaha attım.
"Pek iyi değil gibisiniz o zaman?" demem ile gözlerini devirmesi bir oldu.
"Geçen beni patates çuvalı gibi yatağıma fırlattı. Çakır komutanından öğrendiği hareketleri bana uyguluyor." dediğinde yine güldüm.
"Ayaklarımı kaldırıp depar atıyorum o an kavga kesiliyor." Daha da gür bir kahkaha attım.
"Abiler öyledir." dedim, Ezgi bana gülümsedi.
"Senin var mı abin?" Direksiyonu sağa çevirirken cevap verdim.
"Ben tek çocuğum." demem ile şaşırması bir oldu.
"Ben senden bi' büyük vardır diye düşünüyordum." Tek kaşım itinayla havaya kalktı.
"Çok minyon tiplisin Maral." Dediğinde gülümsedim. Haklıydı, minyon tipliyim.
"Bu bizim ailede genetik." Ezgi de kahkaha attı. Onun çantasından gelen telefon zil sesi ile açtı ve kulağına yasladı.
"Evet çıktım abi birazdan evdeyim." dedi, bir kaç saniye durdu sanki morali bozulmuş gibi yüzünü astı.
"Ya abi gerekli miydi bu görev şimdi?" İleride gördüğüm asker arabası ile yutkundum ve hiç heyecanlanmadan sakin bir şekilde yanından geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH RÜYA
ActionOkyanus mavisi gözlerinin içerisinde kaybolmak isterken kendimi tamda orada buldum. "YÜZBAŞI KARAY!" Adını duyduklarında tüyleri diken diken olur, yüzünü görenlerin hepsi ölüdür. Yanından geçmeye cesaret gerekir. Rüyalarında rengi olurdu; siyah, b...