49. ÖLÜ GİBİ BİR BEDEN

24.9K 2.1K 813
                                    

Bölüme başlamadan küçük yıldızımızı patlamayı ve satır arası yorumları boş bırakmamayı unutmayalım.💙

Renkli kalplerimizi bu satıra

Başlama saatlerini de buraya

Bölüm şarkıları; Öykü Gürman - Ay Işığı

Dedublüman - Sen Bilmezsin

Kamuran Akkor - Bir Ateşe Attın

Keyifli okumalar!

Keyifli okumalar!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

49. ÖLÜ GİBİ BİR BEDEN

Çakır'ın amcası dikiz aynasından yeğenine baktı. Dudaklarında şeytani bir gülüş peydah oldu. Kardeşinin intikamını işte şimdi alacaktı. Yıllardır içinde körüklenen o intikam ateşi ile yanıp kül oluyordu. 

Rıza'ya göre suçlu, tek suçlu Çakır'dı. Başka suçlu yoktu. Her şeyin başı, her belanın sonu Çakır'dı.

"Uyanmaz değil mi lan bu?" dedi yanında ki adama. Eğer bir uyanırsa bu arabada kimse kalmazdı çünkü. Hem korkuyor hemde yiğitlik gösterisi yapmak istiyordu. 

"Uyanmaz abi en güçlüsünden verdim." dedi ve yine ikisi şeytani bir gülümseme yaptılar. Yol boyunca amcası sürekli Çakır'ı kontrol ediyor herhangi bir hareket var mı onu gözlemliyordu. Ancak Çakır tarafından hiçbir hareket yoktu. 

Yolun bitiminde amcası indi ve onu bekleyen adamlara göz işaretiyle arkayı işaret etti. Çakır'ın bulunduğu tarafın kapısını açarak Çakır'ı yerde sürükleyerek içeriye taşıdılar. Yerde bulunan taşlar Çakır'ın her yerine değmişti. 

Bazıları tenine kadar batıp kanatacak şekilde girmişti. Amcası bu görüntüye gülümseyerek baktığında gökyüzünden bir karga geçti. Karga öyle bir ses çıkardı ki amcası başını kaldırıp o kargaya baktı. 

"Leş kargası!" dedi ve gülümseyip büyük bir keyifle içeriye girdi. Girmeye çalıştı çünkü o karga amcanın başına doğru ilerledi. Amcası bunu fark ettiğinde yerden bir taş alarak kargayı isabet etti ve fırlattı. 

Taş kargaya gelmemişti ama karga tüm hızıyla amcaya ulaşarak saç diplerine gagasını geçirdi. "Seni lanet olası leş kargası!" dedi ve başını siper altına alarak içeriye girdi.

"Üstünü başını çıkartın." Emrini verdikten sonra üzerinde ki ceketi çıkarttı. Çakır'ın üzerinde ki her şeyi çıkartmaya başladıkların da Çakır da yavaş yavaş hareketlenmeye başlamıştı. Etrafına bakındı neler olduğunu anlamaya, en son neler olduğunu hatırlamaya çalıştı.

"Patron adam uyanıyor." dedi üzerini çıkartan bir elaman. Amcası bunu duyduğu an korkusu gün yüzüne çıktı ama bunu fark ettirmemeye çalıştı. Biliyordu yeğeninin sert bir adam olduğunu. Sert adamlar sert oynarlar...

SİYAH RÜYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin