Uzun bir aradan sonra herkese selamlar <3
Vote ve yorum sayısını fazlaca bekliyorum, sizlere güveniyorum.
Bölüm şarkıları; Gökhan Türkmen-Mahşer
Sezen Aksu-Zalim
Model-Yalnızlık Senfonisi
Ayse Hatun Önal-Olay
Yılmaz Yaner-Kıyamadım İkimize
KEYİFLİ OKUMALAR!
16. YALNIZLIĞIN SENFONİSİ
Yalnızlık.
Kalp yalnızlığı, ruh yalnızlığı, beden yalnızlığı. Her şeyin yalnızlığı.
Ben her şeyimle yalnız hissediyorum şu anda. Çakır gittikten sonra bende arabama bindim ve son gaz sağlık ocağına ilerledim. Bana edebileceği bir teklif düşündüm. Koskocaman asker bana ne teklifi edebilirdi ki? Başımı iki yana salladım ve düşünmeyi bıraktım. Zamanı geldiğinde Çakır teklifini yapar o zaman öğrenirim.
"En fazla ne edebilir ki?" dedikten sonra hem düşünmeyi hemde konuşmayı bıraktım. Yoluma odaklanarak sağlık ocağına vardım.
Bugünden sonra evimde de yalnızdım. Umay ve Melek yoktu...
Arabamı park edip çantamı da aldıktan sonra arabadan indim. İndim ama hiç görmeyi beklemediğim bir yüz ile karşılaştım.
"Merhaba Maral hanım." Arabamın kapılarını kilitleyip Kurt'a baktım.
"Sana da merhaba Kurt." Burada ne işi olduğunu sorgulayan bakışlar attım.
"Ben Melek için ufak tefek şeyler almıştım da." Elinde ki siyah poşeti bana doğru uzattığında bakışlarım poşete indi.
"Siz verebilir misiniz ben gidersem pek yakışmaz da." Ona Umay'ın gittiğini söylemek için hazırlandım ama söylemeden Kurt devam etti.
"Umay hanım nasıl?" dedi Kurt.
"Onlar memleketine döndüler." dedim tek bir nefeste. Kurt şaşkınca yüzüme bakarken derin bir nefes aldım.
"Ailesinin yanına gitti bir daha da gelmez sanırım." dedim Kurt bu duydukları karşısında şok olmuş gibi bakarken yutkundum.
Adama inme inmese bari.
"Kurt bey," Elimi gözünün önünde salladım kendisine gelmesi için.
"Ne demek gitti?" Kurt kendine geldiğinde ilk söylediği cümle bu oldu.
"Bildiğiniz gitti." dedim bu hâlleri çok değişik geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH RÜYA
AcciónOkyanus mavisi gözlerinin içerisinde kaybolmak isterken kendimi tamda orada buldum. "YÜZBAŞI KARAY!" Adını duyduklarında tüyleri diken diken olur, yüzünü görenlerin hepsi ölüdür. Yanından geçmeye cesaret gerekir. Rüyalarında rengi olurdu; siyah, b...