25. YAŞANMIŞLIKLAR

69.1K 4.9K 4.3K
                                    

Bölüme başlamadan küçük yıldızımızı parlatmayı ve satır arası yorumları boş bırakmamayı unutmayalım. <3

Kırmızı kalplerinizi bu satıra alabilirim. 

Bölüm şarkıları; Çağan Şengül-22

Semicenk-Pişman Değilim

Cem Belevi-Sor

Mabel Matiz-Ahu

KEYİFLİ OKUMALAR!

UYARI!

Bu bölümde geçen her şey hayal ürünü olmakla birlikte gerçeklik ile hiçbir alakası yoktur. 

25

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

25. YAŞANMIŞLIKLAR

Tesadüfleri biz mi çekeriz yoksa tesadüf mü bizi çeker?

Ben yaşadığım çoğu şeye hep tesadüf dedim. Tesadüfen oldu, kaderimde bu yazılmış oldu ve bitti dedim. 25 yıllık mürekkep hep bu kaderi yazdı. Kalbime gömdüğüm o duygu yeniden filizleniyordu. Bunu istemiyorum, yeniden aynı şeyleri yaşamak istemiyorum. Güven hemen kazanılan bir şeydir ama bir kez kaybedilirse yeniden inşa edilmesi zordur. Benim güvenimi Güney kırdı, yeniden de inşa edemedi.

Bir tarafım diyordu ki, inşa edecek birisi elbet vardır. Bir tarafımda senin kaderin hep aynı diyordu. Duygularımın üstünü törpü çekmeyi bilirim, yine aynısını yapacağım. Saçlarım toprağın arasında toz, pislik içine karıştı. Çakır üzerimde dururken, başını bana çevirdi ve mavileriyle denk geldim.

Denizin karşısında oturuyor hissiyatı veriyordu. 

"Ulu orta yerde duramazdık." dedi eldivenleri elleri iki yanımdaydı ve çok yanlış bir pozisyondaydık.

"Bu hâlde bizi timinden birisi görürse inan hiç hoş olmaz." dedim nefes nefese. Daracık çukurda oksijen miktarı ciddi anlamda azalıyordu.

"Biz zaten şuan hoş bir şey yapmıyoruz." dedi tüm ciddiyetiyle.

"Kusura bakma da ben her gün böyle pozisyonlara girmiyorum." dedim aynı onun gibi bir ciddiyetle. Özellikle Çakır ile böyle bir pozisyona hiç girmiyorum.

"Mermi delik deşik mi etseydi ikimizi?" dediğinde verecek bir cevap bulamadım. Haklıydı başka bir çaremiz yok gibi gözüküyordu.

SİYAH RÜYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin