Bölüme başlamadan küçük yıldızımızı parlatmayı satır arası yorum yapmayı unutmayalım.💚
Kırmızı kalplerinizi bu satıra bırakabilirsiniz.
Bölümde hatalar varsa affola.☺
Bölüm şarkıları; Melike Şahin- Deli kan
Yirmi7 - Muhtemel Aşk
KEYİFLİ OKUMALAR!
20. SAVAŞ MEYDANI
Hayatta başına gelen hiçbir şeyi tahmin edemezsin. Kaderine yazılır, sen oynarsın. Aynı bir filmin senaryosu gibi. Yönetmen yazar, oyuncular oynar.
"Ne zaman gideceğiz peki?" dedim ve usulca elimi ondan çektim.
Sanki ateş püskürtüyordu eli, o denli bir sıcaklık.
"3 gün sonra," Çakır derin bir nefes aldı, cümlesine devam edecekti anlaşılan.
"Topla her şeyini, seni alacağım."
Ne, dur bir dakika? Beni mi alacak?
"Nasıl yani?" dedim Çakır yine derin bir nefes aldı. Ama bu nefes bıkkınlık gibiydi.
"Diyorum ki, gitmeden seni alacağım. Gideceğiz beraber." Başımı anlamış bir edâyla salladım.
"Haa seninle ben gideceğiz," Elimle de gitmek işareti yaptım.
"Baş başa mı gideceğiz?" dedim düşünceli bir şekilde.
"Baş başa gitmemizi mi istersin?" diye pat diye sorduğunda yutkundum.
"Yoo ne alakası var?"
"Sordun?" dedi yine pat diye. Bazen bu adamın hazır cevap oluşu hiçte iyi olmuyordu.
"Sormasa mıydım?" dedim bende olayı kapatmak için.
"Sormasaydın." dedin, gözlerimin en içine bakarak.
"Benim size cidden soracağım çok şey var." Çakır, başını salladı.
"Sor." Kabul ediyor oluşuna o kadar şaşırdım ki.
"Yani mesela neden yüzünüze maske takıyorsunuz, ya da neden böyle soğuksunuz bana karşı? Mesela Tolga hiç böyle birisi değil. Kişisel olarak nasıl bir insansınız? Eviniz var mı? Kaç odalı, salonu var mı? Anneniz var mı? Babanız var mı?" diye tek nefeste ki sorularım ile Çakır hepsini dinledi.
"O saydığın yüzlerce sorudan sadece bir tanesine cevap veririm." dediğinde kaşlarımı çattım.
Hangisine cevap verecekti acaba?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH RÜYA
ActionOkyanus mavisi gözlerinin içerisinde kaybolmak isterken kendimi tamda orada buldum. "YÜZBAŞI KARAY!" Adını duyduklarında tüyleri diken diken olur, yüzünü görenlerin hepsi ölüdür. Yanından geçmeye cesaret gerekir. Rüyalarında rengi olurdu; siyah, b...