Kapitola šedesátá sedmá-Shledání

391 39 3
                                    

Ranní paprsky šimraly černovlásku na obličeji pod rozcuchanými vlasy. Nespokojeně se zavrtěla a otevřela oči. Chvilku jí trvalo, než se rozkoukala, ale jakmile si uvědomila, že ji objímá černovlasý muž, spokojeně se usmála a překulila se na záda. Konečně bylo vše alespoň trochu tak, jak mělo být.

Pozorovala ho, jak poklidně oddechuje a má uvolněnou tvář. Tento pohled jí vykouzlil úsměv na tváři.

Poté otočila hlavu a zadíval se na kolébku vedle postele, ve které spokojeně oddychovala malá Nyx. Konečně neplakala a bylo v domě alespoň trochu ticho.

,,Přestaň se vrtět," zavrčel tiše Severus a nespokojeně se na svou vyvolenou podíval.

,,Taky ti přeji krásné ráno," usmála se naň ho zářivě Métis.

Severus si ji naštvaně měřil. Poté se však vyhoupl nad ní, až černovláska leknutím vykřikla. V černých očích se něco nebezpečně zalesklo a Métis si zkousla spodní ret.

,,Víš, co bych s tebou teď nejraději udělal?" šeptal hlubokým hlasem Severus Métis do ucha a při tom jí zlehka zkousnul její lalůček.

Černovláska spokojeně zavrněla a zavřela oči. Severus se spokojeně ušklíbl a jednou rukou jí spokojeně zajel do kalhot od pyžama...

Trojice se objevila na okraji neznámého lesa. Ani jeden neměl představu, jak začít hledat viteály. Nevěděli ani kde začít nebi co hledat.

,,Jsi si jistý, že začít hledat tady je ten nejlepší způsob?" zeptal se nejistě Ron svého černovlasého kamaráda.

,,Něco mi říká, že tady je ten správný začátek," odůvodnil svou volbu místa, kam se před nepatrnou chvíli spolu s kamarády přemístil, Harry.

,,Ron má pravdu, Harry. Nebylo by lepší začít prozkoumávat místa, u kterých víme, že má s nimi něco společného?" přidala se Hermiona, avšak neúspěšně.

,,Mám pocit, jako bychom tady měli najít něco, co by nám s tím pomohlo," trval si tvrdohlavě i nadále na svém černovlasý Nebelvír.

Hermiona s Ronem se po sobě podívali, ale raději volbu místa dále nekomentovali. Moc dobře si byli vědomi toho, že pokud si jejich kamarád vezme něco do hlavy, tak s ním již nikdo nehne.

,,Víš vůbec kde jsme?" zkusil to po chvilce opět Ron.

,,Ne, ale to není teď podstatné," odsekl nevrle Harry a pomalým krokem se vydal směrem do lesa.

,,Kam jdeš?!" zavolala za ním Hermiona, avšak odpovědi se nedočkala.

,,Mám pocit, že se zbláznil," okomentoval celou situaci Ron. Hermiona souhlasně přikývla a po chvilce váhání se dvojice kamarádů vydala za černovláskem...

Severus si již chtěl stáhnout košili, ale jeho záměr byl přerušen náhlým probuzením jeho malé dcery. Ta se rozhlédla kolem a když uviděla, jak se tatínek sklání nad maminkou, rozbrečela se na celé kolo.

,,Copak se děje, beruško?" sklepala ze sebe Severuse Métis a nahnula se nad kolébku. Nyx si ji uplakanýma očimkama měřila a spokojeně se přitiskla k mamince, když si ji vzala do náruče.

,,Myslím si, že máme dnes po zábavě, Seve," usmála se lítostivě Métis na Severuse.

,,Počkáme, až usne," rozhodl se Severus a i když naštvaně, políbil obě ženy, i když tu malou jen na čelíčko.

,,Ty si myslíš, že nás nechá?" zasmála se černovláska, která se začínala připravovat na to, že malou Nyx nakojí.

,,Bude muset. Dole ti připravím lahvičku s něčím na zmírnění bolesti při růstu zubů," políbil láskyplně černovlásku do vlasů Severus.

,,A kam jdeš?" otočila se ještě za Severusem Métis, než se jí malá Nyx přisála na ňadro.

,,Sehnat další bylinky do lektvarů na zklidnění, aby tu byl klid," zavolal od dveří Severus a než se Métis nadála, byl ten tam.

,,Máme to s tebou trápení," povzdechla si směrem k miminku, které spokojeně papalo, černovláska...

Trojice přátel šla opatrně lesem. Nevěděli, kam jdou nebo co by měli hledat. Nevěděli, co jim zde hrozí nebo co by je tu mohlo potkat.

,,Harry, jsi si jistý, že víš, co děláš?" chytila svého kamaráda opatrně za rameno Hermiona.

Harry se zastavil a opatrně se rozhlížel kolem. Při tom přivřel oči, jako kdyby ne něco číhal.

,,Ne," řekl šeptem a pomalým krokem se vydal dál.

,,Co kdybychom se tady někde utábořili a domluvili se, co dál?" začal opatrně Ron, ale marně se snažil svého kamaráda zastavit.

,,Až budeme někde u mýtiny," odvětil tiše Harry aniž by se otočil...

,,Vážně chceš jít?" zeptala se Métis odcházejícího muže. Severus se na ni otočil a pohladil ji po tváři.

,,I kdybych nechtěl, tak musím. Zásoby lektvaru by brzy došly a já nemám z čeho ho připravit. Do večera budu zpět a kdyby se cokoliv stalo, pošlu patrona," odtušil Severus a políbil Métis na rozloučenou.

Než se dostal ven, slunce měl již vysoko nad hlavou a pomalu by se byl blížil čas oběda.

Zastavil se hned u dveří, aby mohl vyčarovat svého patrona. Jakmile se objevila laň, kývla naň ho a vydala se směrem k lesu následována Severusem.

,,Tak jsme tu zůstaly samy," povzdechla si Métis a podívala se na spokojenou Nyx, která si pořádně naplnila bříško.

,,Mohly bychom si zkusit dát k obědu nějakou kašičku. Co ty na to? Třeba z mrkvičky," usmála se láskyplně černovláska a i s malou v náručí se vydala do kuchyně...

,,Harry! Stůj! Tohle nikam nevede," zastavila svého kamaráda Hermiona a Ron jí přitakal.

,,A já si trvám na tom, že vede," odsekl černovlásek.

,,Vždyť ani nevíme co hledáme a ani kde to máme hledat," trvala si i nadále na svém Hermiona.

,,Vzpamatuj se. Nejdříve se musíme zamyslet nad tím, co máme hledat, nebo po případě kde," souhlasil Ron.

,,Víte co? Jestli mi nevěříte, tak se klidně vraťte. Já věřím tomu, že tady najdeme nějakou odpověď a najdu ji klidně i bez vás!"

,,Harry!" vykřikla Hermiona a šokovaně hleděla za svého vzteky rudého kamaráda.

,,Co?!" odsekl Harry a otočil se směrem, kterým Hermiona s Ronem šokovaně hleděli. Přímo proti nim stála bílá laň a překvapeně si je prohlížela. Poté se otočila směrem za sebe a trojice přátel zpozorovala, že za ní někdo jde.

Harry se otočil na své dva přátelé a všichni tři si připravili hůlky. Najednou se laň rozplynula a místo ní se objevila postava, jež mířila na trojici hůlkou.

Tři přátelé šokovaně vykulili oči, když uviděli toho, komu onen patron patřil.

,,Grangerová, Weasley a samozřejmě Potter. Nikdo jiný by nedokázal udělat takový kravál. Možná snad ještě Longbottom," zasyčel bývalý profesor lektvarů a schoval svou hůlku zpět do hábitu.

Říkali jí smrt |HP ff|Kde žijí příběhy. Začni objevovat