Jungkookin ensimmäinen päivä Pariisissa valkeni kauniin aurinkoisena. Alkujärkytys ja pelottavat ajatukset maailman vaarallisuudesta pehmenivät vähitellen kun hän katseli asunnon parvekkeelta alas kadulle, jonka meno oli sivistyneempää kuin edellisyönä.
Kaikki oli oikeastaan todella kaunista ja eleganttia - aivan kuten Pariisissa saattoi olettaa olevan. Ihaninta oli kaunis maisema kaupungin ylle ja suora näkymä mahtavalle Eiffel-tornille suoraan parvekkeelta.
Aamuvarhain Taehyung oli piipahtanut lähileipomoon sillä aikaa kun Jungkook oli vielä nukkunut ja toi kotiin vastapaistettuja croisantteja, sekä kerma täytteisiä eclair-leivoksia. Idyllisen perinteinen ranskalais aamiainen olikin sitten viimeinen rauhaisa hetki ennen kuin kaksikon täytyisi alkaa valmistautumaan kaiken ratkaisevaan iltaan.
"Ootko sä nyt päättänyt mitä me tehdään?" Jungkook mussutti suu täynnä ihania leivoksia, joita hän ei voinut vastustaa. Soulissa ei saanut mitään yhtä maukasta leipomoista.
"Eka mennään ostoksille, meidän tarvii hankkia jotain. Sitten me valmistellaan ittemme ja mennään Starlightiin." Taehyung selosti lyhyesti, hän oli yhä todella salaperäinen illan suunnitelmien suhteen.
"Syö nyt ruokas niin mennään kattomaan sulle jotain päälle pantavaa. Et sä voi täällä käydä mikään huppari päällä." Taehyung totesi heti siihen perään ja suuntasi vaatekaapilleen.
Jungkook seurasi kuuliaisena perässä, vaikka turvallisesta hupparista luopuminen ei tuntunut kivalta idealta. Taehyung läväytti vaatekaappinsa ovet auki meinasivat silmät pudota Jungkookilta päästä nähdessään kaikki ne puvut - yksiväristä ja kuvioitua, joka vuodenajalle sopivaa materiaalia ja pituutta, kymmenittäin kravatteja ja rusetteja, hattuja ja kenkiä lukuun ottamatta.
"Mistä tykkäisit? Onko jotain väriä mitä erityisesti haluut?" Taehyung kyseli esitellen valikoimaa.
"Mustaa vaikka." Jungkook ei osannut sanoa muuta kun oli yhä niin pyörällä päästään siitä miten paljon Taehyung saattoi omistaa vaatteita. Kaikesta oli huomattavissa kuinka varakkaasta perheestä tämä oli alunperin.
"No, höh, aika tylsää... mutta hyvä on." Taehyung etsi mustat housut, liivin, takin, sekä valkoisen kauluspaidan esille. "Valitse kravatti ja kengät ite", hän lisäsi ja lähti huoneesta, jättäen Jungkookin pukeutumaan rauhassa.
Silmät ymmyrkäisinä Jungkook tuijotti vaatepartta, joka hänen oli tarkoitus pukea päälle. Ei hän käyttänyt niin hienostuneita vaatteita edes juhlissa, joten tuntui todella epämukavalta pukea vastaavaa ihan arkipäiväksi päälle, mutta eipä juuri muuta vaihtoehtoa ollut.
Saatuaan koko setin ylleen Jungkook katsoi itseään peilistä - hän näytti aivan historiallisen pukudraaman näyttelijältä. Hieman epäröiden hän astui ulos huoneesta ja käveli Taehyungin luokse.
"Mahtavaa! Sä näytät todelliselta herrasmieheltä, tosi tyylikästä!" Taehyung henkäisi lumoutuneena nähdessään Jungkookin, jonka tyylikäs ulkonäkö oli viedä häneltä jalat alta.
"Sä oot valmis Pariisiin, lähdetään!" Taehyung tarttui Jungkookin käsivarteen ja kiidätti heidät ulos kaupungin vilskeeseen.
"Minne me nyt siis mennään oikein?" Jungkook kysyi hivenen turhautuneena kun oli yhä yhtä tietämätön, vaikka jo sinä ilta suunnitelma olisi tarkoitus toteuttaa.
"Meidän täytyy mennä ostamaan mekko." Taehyung kertoi.
"Aha, kenelle oikein?" Jungkook kysyi hämmästyneenä. Miten muka joku mekko liittyisi mihinkään?
"Sulle" Taehyung totesi kuin ohimennen.
"Ai jaa.. ei kun siis täh!? Miks me mulle mekkoa ostettaisiin? Ootko sä vähän kajahtanut?" Jungkook huudahti kauhuissaan.
ESTÁS LEYENDO
I want to make You mine
FanficAika on suhteellinen käsite, sen todistaa kahdesta eri maailman ajasta tulleen nuorukaisen kohtalokas tapaaminen. Taehyung päätyy boheemista ja juhlinnan täyteisestä taidetta tulvillaan olevasta 1920-luvun Pariisista nykypäivän Souliin aikaporta...