41. Yllättäviä uutisia

13 1 0
                                    

"Hei Serkku!" Woojin hihkaisi Taehyungille, joka pyyhälsi ruokatunnin alkaessa lipunmyynnin ohi aikeenaan mennä Jungkookin kanssa lounaalle gallerian ravintolaan, jossa heidän kokkinsa ei jättänyt ikinä nälkään taivaallisilla herkuilla.

"Kerro serkku" Taehyung nojautui tiskiä vasten ja odottavaisena kuunteli mitä asiaa tällä oli. Woojin näytti erikoisen hermostuneelta, vaikka oli aina muuten niin rento heppu, kyseessä piti siis olla jotain tärkeää.

"No tota... piti kysyä, että onks teillä töiden jälkeen Jungkookin kanssa menoa jonnekin vai liikenisikö teiltä hetki?" Woojin kysyi hammasta purren.

Siitä asti kun hän oli alkanut seurustella uuden tyttöystävänsä kanssa vakavasti, hän oli jännittänyt kamalasti hetkeä, jolloin pitäisi tuoda se ilmi työnantajilleen. Onneksi he olivat kavereita, ettei kynnys ollut ihan niin korkea ottaa asiaa puheeksi. Woojinin tyttöystävä oli muuttanut Koreaan hänen luokseen ja oli vahvasti sitä mieltä, että asiasta tulisi kertoa. Koska tunsihan nainen sentään Taehyungin että Jungkookin entuudestaan.

"Ei meillä mitään, perus arkipäivä. Tietty meiltä hetki liikenee sulle. Mutta mistä on kyse?" Taehyung kysyi ihmetellen outoa kysymystä.

"Meidän pitäis istua hetkeks alas, koska mulla on jotain tärkeää kerrottavaa." Woojin vastasi vakavana.

"Et kai sä vaan halua sanoa, että aiot lähteä kalppimaan ja sait jostain paremman työpaikan!? Sä oot meidän paras työntekijä, mä en suostu luopumaan susta!" Taehyung kauhisteli vedettyään jo omat johtopäätöksensä asiasta, mitä ei ollut vielä kuullutkaan.

"Ei, ei! Ei se sitä! En mä mihinkään ole lähdössä!" Woojin kiirehti korjaamaan käsiään huitoen. "Siis kun... mä oon alkanut seurustella, ihan tosissani... Aattelin, että mun tyttöystävä vois tulla käymään, jotta voisin esitellä hänet, tai no ei esitellä, koska tehän-" Woojin pulisi sekalaisesti, mutta ei ehtinyt loppuun jutuissaan kun asiasta innostunut Taehyung alkoi hypellä jo tasajalkaa.

Viimeinkin jotain oikeasta mukavaa heidän elämäänsä mikä sai edes hetkeksi sivuutettua murheet mielestä. Nimittäin rehellisesti sanottuna Taehyung ei edelleenkään keksinyt mitä tehdä Hyun-minin jutun kanssa. Onneksi mies oli saanut sen verran pahat mukiloinnit häneltä, että joutui jonkin aikaa parantelemaan itseään ennen kuin tekisi seuraavan askeleensa. Mikä kuitenkin tapahtuisi odottamattoman pian.

Ikävyyksiä ei kuitenkaan ollut nyt aika miettiä kun Taehyung oli kuullut jotain niin kivaa. Woojin oli kuin perhettä, joten oli tosi kivaa kuulla, että tällä näytti edes elämä olevan raiteillaan ja menevän kuin normaali ihmisillä, ilman outoja ylimääräisiä tekijöitä.

"Hyvä tavaton! Haluut esitellä meidät sun tyttöystävälle!? Tietenkin! Mä pyydän, että kokki laittaa meille jotain purtavaa. Nähdään kahdeksalta ravintolassa!" Taehyung hössötti innostuneena ja lähti juoksemaan kohti ravintolaa päin etsiäkseen Jungkookin käsiinsä kertoakseen jymyuutisen tällekin.

"Jungkooooook!" Taehyung huusi jo kaukaa nähdessään poikaystävänsä.

Pitkin liukasti kivilattiaa luistellen Taehyung oli hevillä menettää tasapainonsa ja kaatua kumoon kovasta vauhdista, mutta Jungkook ehti saada hänestä viime hetkellä kopin.

"Taehyung! Mitä tapahtuu? Kaikki kattoo!" Jungkook sihahti nolona ja ohjasi Taehyungin sivummalle pois uteliaiden asiakkaiden katseiden alta. Taehyung oli aivan liian innoissaan välittääkseen mistään vaan jatkoi hihkuntaansa.

"Woojin kertoi juuri, että se aikoo tuoda sen tyttöystävän meille näytille!" Taehyung kertoi Jungkookille, joka tuijotti häntä suu ammollaan.

I want to make You mineOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz