"စိတ္လႈပ္ရွားေနလား ""အင္း ငါ ငါ... ျဖစ္ႏိုင္ပါ့မလား လြင္ "ေအးစက္ေနတဲ့ လက္အစုံျဖင့္ လြင့္လက္ကို ကိုင္ဆြဲကာေမးလာသူေလး။ ဒုတိယႏွစ္ ဖိုင္နယ္ ေအာင္စာရင္းထြက္ဖို႔ တစ္နာရီခန႔္အလို သူတို႔ႏွစ္ေယာက္လုံး ေက်ာင္းထဲက ငုဝါပင္တန္းေအာက္က ထိုင္ခုံတစ္ခုမွာ ထိုင္ရင္း စိတ္လႈပ္ရွားေနၾကသည္။ ဂုဏ္ထူးတန္း တက္ခြင့္ ရဖို႔ အသည္းအသန္ႀကိဳးစားခဲ့သူေလးဟာ ေမွ်ာ္လင့္သလို ျဖစ္မလာမွာ စိုးရိမ္ေနတာ။ လြင္ကေတာ့ ခ်စ္ရသူေလးအတြက္ ႀကိဳတင္ ရင္ခုန္စြာျဖင့္ စိတ္လႈပ္ရွားေနတာေလ။ "ေနျခည္ စိတ္ေအးေအးထားပါ ငါသိတယ္ နင္ ေသခ်ာေပါက္ ဂုဏ္ထူးတန္းတက္ခြင့္ရမွာပါ နင္ေလာက္ စာႀကိဳးစားၿပီး ေတာ္တဲ့သူကိုမွ မေပးရင္ အဲ့ဒီပါေမာကၡေတြအကုန္ မ်က္စိပိတ္နားပိတ္ျဖစ္ေနလို႔ေနမွာ ""ေျပာလို႔ရတာ မဟုတ္ဘူးေလငါၾကားဖူးတယ္ သူတို႔က သူတို႔နဲ႔ သင့္ရာလူေတြကိုပဲ ဂုဏ္ထူးမွတ္ေပးတာတဲ့ တကယ္လို႔ ငါမပါရင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ ""တလြဲမေတြးပါနဲ႔ အဲ့လိုဆိုတိုင္း တကယ္ အရည္အခ်င္းရွိတဲ့ သူကိုလည္း ခ်န္မထားပါဘူး စိတ္ခ် နင္ေသခ်ာေပါက္ ဂုဏ္ထူးတန္းတက္ရမွာ ၿပီးေတာ့ နင္ျဖစ္ခ်င္တဲ့ တကၠသိုလ္ကကထိက ဆရာမေလးျဖစ္လာမွာ ေနျခည္ .... မင္းေလးက ေတာ္ၿပီးသား "ဒီေကာင္မေလးက သိပ္ေတာ္တာ ။ ၿပီးေတာ့ သိပ္ကို ႀကိဳးစားတာ။ ကိုယ္ပိုင္အရည္အခ်င္းနဲ႔ပဲ ေအာင္ျမင္ခ်င္တဲ့ သူမေလးက ဆရာဆရာမေတြကို လာဘ္ထိုးတာ ဘာညာမရွိခဲ့သလိုဘယ္တုန္းကမွလည္း မိဘေတြရဲ႕ ေနာက္ခံအင္အားကို အသုံးမျပဳခဲ့။ ကိုယ္တိုင္ႀကိဳးစားထားတဲ့ အရည္အခ်င္းနဲ႔ ဂုဏ္ထူးတန္းဝင္ခြင့္ရခဲ့ရင္ အဦးဆုံး အသိေပးၿပီး ခ်ီးက်ဳးခံခ်င္တာ မိဘႏွစ္ပါးဆီကတဲ့။ "ဒီမွာေနခဲ့မလား ငါ သြားၾကည့္ေပးမယ္ေလ ""ဟင့္အင္း ငါ ကိုယ္တိုင္ ၾကည့္ခ်င္တာ လြင္ ဒါေပမယ့္ ေၾကာက္လည္းေၾကာက္တယ္ ""စိတ္မပူပါနဲ႔ ေနျခည္ ငါ့ကိုယုံလိုက္ အတူတူသြားၾကည့္ရေအာင္ "ႏွစ္ေယာက္သား လက္ေတြ တင္းတင္းဆုပ္ကိုင္လို႔ ေအာင္စာရင္းကပ္သည့္ ေၾကာ္ညာဘုတ္ျပားရွိရာသို႔။ အားလုံးက သိခ်င္ေနတာမို႔ လူေတြက အလုအယက္တိုးရသည္။ ေနျခည့္ကို ေရွ႕ကထားၿပီး ရင္ခြင္ထဲထည့္ကာ လူအုပ္ကို လြင္ မနည္းတိုးရသည္။ "လြင္ ၾကည့္ပါဦး ငါ့နာမည္ပါတယ္မလား "ဘုတ္ေရွ႕ေရာက္ေနတာေတာင္ မ်က္စိႀကီးမွိတ္ထားသည့္ ေကာင္မေလးေၾကာင့္ လြင္ ရယ္မိေသးသည္။ အရမ္းစိတ္လႈပ္ရွားေနတဲ့ ေကာင္မေလးက ရည္႐ြယ္ခ်က္လည္း ႀကီးမားသလို ေလးေလးနက္နက္လည္း ႀကိဳးစားခဲ့တာေလ။ ထိုက္တန္ပါ၏ ။ လြင္ ေသခ်ာတြက္ထားသလို ေနျခည္ လိုခ်င္ခဲ့တဲ့ ဂုဏ္ထူးတန္း ဝင္ခြင့္ပါ ပါခဲ့သည္ေလ။ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ လူအုပ္ႀကီးအလယ္မွာ ေအာ္ဟစ္ခုန္ေပါက္ခဲ့ေသးသည္။ စိတ္လြတ္ကိုယ္လြတ္ေပါ့။ အနာဂတ္မွာလည္း ေပ်ာ္စရာေတြကို အတူေဝမွ်လို႔ နာက်င္စရာေတြကိုလည္း အတူခံယူခ်င္ပါတယ္ ေနျခည္ရယ္။ သို႔ေပမယ့္ .....ျဖတ္လို႔မရတဲ့ သံေယာဇဥ္ေတြထဲ ေမတၱာအလ်င္ကို ေရာေႏွာလို႔ ရင္နာစရာေတြဖန္တီးျပန္တယ္ ဒါကို ဘဝလို႔ ေခၚတယ္မဟုတ္လား"အဲ့ေလာက္ေတာင္ ေပ်ာ္လား ေနျခည္""အင္း အရမ္းအ ရမ္းေပါ့"ေမးမယ့္သာ ေမးလိုက္တာ ပါးစပ္စိမရေအာင္ ေပၚလြင္ေနတဲ့ အၿပဳံးေတြက လြင့္ဆီမွာသာ။ ခ်စ္ရသူရဲ႕ ေပ်ာ္႐ႊင္ျခင္း ဝမ္းနည္းျခင္းေတြဟာ ကိုယ့္ဆီေရာင္ျပန္ဟပ္ေလေတာ့ ဒီလူမွာ မ်က္ႏွာအမူအရာေတြေတာင္ အငွားႂကြားနဲ႔။"လြင္ ဆယ္ဖီ႐ိုက္ရေအာင္ဒီကိုၾကည့္"ကားေမာင္းေနရင္းမွ ခ်စ္ရသူအလိုက် လြင္ ကိုယ္ေနဟန္ထား အဆင္ေျပေအာင္ ညႇိေပးလိုက္ရသည္။ အၿပဳံးေတြထပ္တူညီေနတဲ့ အမ်ိဳးသမီးငယ္ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ ဓါတ္ပုံေလးဟာ အင္စတာဂရမ္မွာ Congractulation for our shinning day ဆိုတဲ့ ေခါင္းစဥ္ေလးနဲ႔ ။မင္းအၿပဳံးေတြကို ျမင္ခြင္ရတဲ့ ကိုယ့္ေန႔ရက္ေတြတိုင္းဟာ ေတာက္ပမႈေတြနဲ႔ပါ ေနျခည္ငယ္။"ေမေမ ေမေမေရ သမီးေျပာစရာရွိတယ္ ေမေမ ဘယ္ေရာက္ေနလဲ"ၿခံဝန္းထဲ ကားေရာက္ေရာက္ျခင္း ေျပးဆင္းသြားတဲ့ ေကာင္မေလးဟာ အေမျဖစ္သူကို တစာစာေခၚလွ်က္။ တိတ္ဆိတ္ေနေသာ အိမ္ႀကီးအတြင္းမွ အိမ္အကူအေဒၚႀကီးတစ္ေယာက္သာ ထြက္လာသည္။"မမႀကီးက အခုနကမွ အျပင္ထြက္သြားတယ္ ေနျခည္ေလးရဲ႕""ဟင္ အဲ့တာဆို အိမ္မွာ ဘယ္သူမွ မရွိဘူးလား ကိုကိုႀကီးေရာ""မသိ မသိဘူး ေနျခည္ရဲ႕ အလုပ္ရွိလို႔သြားၾကတာေနမယ္ ေဒၚႀကီး မုန႔္လုပ္ထားတယ္ သူငယ္ခ်င္းနဲ႔ အတူတူစားလိုက္ပါလား""ဟင့္အင္း မစားခ်င္ပါဘူး ေနျခည္က ေမေမတို႔ကိုေျပာစရာရွိလို႔ဟာကို"ေအာင္ျမင္မႈ႕အတြက္ ေႂကြးေၾကာ္ခ်င္တဲ့ ေကာင္မေလးဟာ နားေထာင္ေပးမယ့္ သူေတြကို မေတြ႕ေတာ့ စိတ္ေကာက္ခ်င္ေနၿပီ။ လြင္ကပဲ စိတ္ေလွ်ာ့ဖို႔ေျပာရသည္။ ဆိုဖာေပၚမွာ ေျပာင္းထိုင္ၿပီး ဖုန္းကို ေကာက္ယူကာ ႏွိပ္ေနေလသည္။ ေဘးနားက ေဒၚႀကီးကို အေအးတစ္ခြက္ေလာက္ ေဖ်ာ္လာေပးဖို႔ လြင္ေတာင္းဆိုလိုက္သည္။"ေဖေဖ့ဖုန္းက မကိုင္ဘူးေရာ ေမေမကို႔ဆက္ၾကည့္ရမယ္"ေအာက္ႏႈတ္ခမ္းကို အသာကိုက္ကာ ဖုန္းေခၚဆိုေနသည့္ ေကာင္မေလးက သူ႔အာ႐ုံနဲ႔သူ။ ဟလိုဆိုသည့္ ထူးသံေလးႏွင့္ တဖက္က ေျပာလာသည္မ်ားကို ၿငိမ္ၿပီးနားေထာင္ေနသည့္ ေကာင္မေလး။ လြင္ ေငးၾကည့္ေနတုန္းမွ အာ႐ုံက နံရံမွာ ကပ္ထားသည့္ တီဗီဆီသို႔။ သတင္းခ်န္နယ္တစ္ခုရဲ႕ ႐ုပ္သံမွတ္တမ္း အစီအစဥ္ျဖစ္ၿပီး ေအာက္ဖက္မွာ စာတန္းထိုးထားသည္က ျပည္တြင္းသတင္းအတိုအထြာေတြ။ လြင့္ကို ဆြဲေဆာင္ေနသည့္ စာလုံးနီနီမ်ား....ၾကားျဖတ္သတင္း/ .....ျပည္နယ္သို႔ နယ္လွည့္ခရီးစဥ္အတြက္ေရာက္ရွိေနေသာ အဂတိလႈိက္စားမႈ႕တိုက္ဖ်က္ေရးႏွင့္ တရားေရးဝန္ႀကီးဌာန ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီး ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္ဦးလင္းလက္ ၏ယဥ္တန္း မိုင္းဆြဲတိုက္ခိုက္ခံရ ၊ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္၊ ကိုယ္ေရးအရာရွိႏွင့္ ယဥ္ေမာင္းအပါအဝင္ သုံးဦး ေနရာတြင္ ကြယ္လြန္ခဲ့ေၾကာင္းသိရ....လြင့္တကိုယ္လုံး မိုးႀကိဳးပစ္ခ်ခံလိုက္ရသလိုခံစားလိုက္ရသည္။ ခ်က္ခ်င္းေဘးကို လွည့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ဖုန္းကို နားနားမွာ ကပ္ၿပီး ေၾကာင္အစြာ သူမကို ေငးၾကည့္ေနသည့္ ေနျခည္။ မ်က္လုံးမ်ားက အရည္ၾကည္မ်ား ေဝ့သီကာ တဆတ္ဆတ္တုန္ေနေသာ ႏႈတ္ခမ္းပါးမွ စကားလုံးမ်ားက ထစ္အစြာ..."လြင္ လြင္ ဖုန္း ဖုန္းထဲက လူက ဘာေျပာေနတာလဲ မသိဘူး ငါ ငါ ေမေမ့ဆီကို ဆက္တာ သူ ဘာ ဘာေျပာ အင့္ ဟင့္ လြင္"ဖုန္းကို ဆတ္ခနဲ ဆြဲလုလိုက္ကာ တုန္ယင္ေနေသာ ခႏၶာကိုယ္အား ရင္ခြင္ထဲ ဆြဲဖက္ထားလိုက္သည္။တီဗီဆီသို႔ အၾကည့္မေရာက္ေစရန္ ေခါင္းလုံးလုံးေလးအား ရင္ခြင္ထဲ ထိန္းထားရင္း ..."ဟလို ေျပာပါ""ဟုတ္ကဲ့ ဟုတ္ကဲ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔.....ေဆး႐ုံကပါ ဒီဖုန္းပိုင္ရွင္ အန္တီႀကီး ေမ့လဲသြားလို႔ အေရးေပၚခန္းပို႔ထားရတယ္ ျမန္ျမန္လာေပးပါ ခြဲစိတ္ဖို႔လိုတာမို႔ မိသားစုခြင့္ျပဳခ်က္လို""ခြင့္ျပဳတယ္ လုပ္စရာရွိတာလုပ္ ျမန္ျမန္လုပ္""ဒါနဲ႔ ဒီဖက္က ဘယ္သူလဲမသိ""မိသားစုလို႔ သူ႔မိသားစုလို႔ ျမန္ျမန္ကယ္ မဟုတ္ရင္..."ဖုန္းကို ဆက္မေျပာႏိုင္ေတာ့ဘဲ လြင္ ကမန္းကတမ္းခ်ပစ္လိုက္သည္။ေက်းဇူးျပဳၿပီး ကယ္ေပးပါ။ မဟုတ္ရင္ ကိုယ့္ေနျခည္ေလး ဝမ္းနည္းရလိမ့္မယ္။ေနျခည္ေလးက ေပ်ာ္ရဦးမွာေလ။ သူဂုဏ္ထူးတန္းတက္တာကို မိဘေတြဆီ အသိေပးရဦးမွာ ၿပီးရင္ မိသားစုလိုက္ဂုဏ္ျပဳပြဲလည္း လုပ္ေပးဦးမွာတဲ့ သူ႔ေဖေဖက ကတိေပးထားတာ။ တကၠသိုလ္က ဆရာမေလးအျဖစ္ျမင္ခ်င္တာ မိခင္ျဖစ္သူရဲ႕ တခုတည္းေသာ ဆႏၵတဲ့ ။ အဲ့တာေၾကာင့္မို႔လို႔ အားလုံးကို ေနရာတက် ျဖစ္ေအာင္ ျပန္လုပ္ေပးၾကပါ။ေလာကမွာ ရွိတဲ့ တန္ခိုးရွင္ေတြအားလုံးကို လြင္ေတာင္းဆိုပါတယ္ ေနျခည္ေလး မ်က္ရည္က်ရမယ့္ ကိစၥေတြ မရွိေအာင္ ကာကြယ္ေပးၾကပါ။"မငိုနဲ႔ ေနျခည္ အန္တီဘာမွမျဖစ္ဘူးေနာ္"ေဆး႐ုံကို ဘယ္လိုေရာက္လာမွန္း သတိမထားမိ။ ကားေပၚက ဆင္းဆင္းခ်င္း မ်က္စိေရွ႕ေတြ႕သမွ်ကို တြန္းတိုက္ၿပီး ျပင္ပလူနာဌာန ဧည့္ႀကိဳေဆာင္သို႔ ေရာက္ေအာင္သြားေနေသာ ေနျခည္ငယ့္ကို ျမင္မွ လြင္လည္း အာ႐ုံစုစည္းမိသည္။ အန္တီနာမည္ေမးေတာ့ အေရးေပၚခြဲစိတ္ခန္းမွာ ခြဲစိတ္ေနတုန္းဆိုသျဖင့္ လြင္ ေနျခည့္ကို ထိန္းကူကာ သြားရသည္။ခြဲစိတ္ခန္းေရွ႕မွာ မ်က္စိပ်က္မ်က္ႏွာပ်က္ႏွင့္ ထိုင္ေနေသာသူကို လြင္ တန္းမွတ္မိသည္။ ေနျခည္တို႔ ေမေမရဲ႕ ကိုယ္ပိုင္ယဥ္ေမာင္း။"ေနျခည္ေလး ေရာက္လာၿပီလား မမႀကီး အထဲမွာ""ဦးဦး ေမေမက ဘယ္လိုျဖစ္ရတာလဲဟင္ ေမေမ့ကို ေတြ႕ခ်င္တယ္""ခြဲစိတ္ေနတုန္း ေနျခည္ေလး စိတ္ေအးေအးထား..."ယဥ္ေမာင္းဦးေလးႀကီး၏ စကားသံအဆုံး ခြဲစိတ္ခန္းထဲက ထြက္လာၾကေသာ ဆရာဝန္မ်ား။ ေနျခည္ အငိုတိတ္သြားသလို အားလုံးကလည္း စိတ္ဝင္စားစြာ ၿငိမ္သက္သြားၾကသည္။"ေတာင္းပန္ပါတယ္ ကြၽန္ေတာ္တို႔ အတတ္ႏိုင္ဆုံးႀကိဳးစားခဲ့ေပမယ့္ လူနာက နဂိုႏွလုံးေရာဂါရွိတဲ့ အျပင္ စိတ္လႈပ္ရွားမႈ လြန္ကဲၿပီး ေသြးတိုးရာက ဦးေႏွာက္ေသြးေၾကာေတြ အကုန္ေပါက္သြားခဲ့လို႔ ဘယ္လိုမွ မတတ္ႏိုင္ခဲ့ပါဘူး""ေသြးတိုးတယ္ စိတ္လႈပ္ရွားတယ္ ....ဘာေတြေျပာေနတာလဲ ေမေမက မနက္တုန္းကေတာင္ အေကာင္းႀကီးပါ ဘယ္လိုျဖစ္ ဟင္ ...ဦးဦး ေျပာေလ ေမေမဘယ္လိုျဖစ္တာလဲလို႔"ယဥ္ေမာင္းဦးေလးကို ကိုင္လႈပ္ၿပီးေမးေနသည့္ ေနျခည္ငယ္ဟာ မယုံႏိုင္ျခင္းမ်ားစြာျဖင့္ မ်က္ရည္လည္႐ြဲ။ သူ႔ကို တခ်က္လွမ္းၾကည့္သည့္ ယဥ္ေမာင္းဦးေလးကို လြင္ ေခါင္းရမ္းကာ မေျပာဖို႔ အခ်က္ေပးလိုက္သည္။ တဆက္တည္း ခြဲစိတ္ခန္းထဲက ထြက္လာသည့္ တြန္းလွဲေပၚမွ အဝတ္ျဖဴအုပ္ထားသည့္ ႐ုပ္အေလာင္း။က်က္သေရမရွိသည့္ အျဖဴေရာင္ အဝတ္စကို ဆြဲဖယ္ရွားရင္း အန္တီရဲ႕ ေအးစက္စက္ကိုယ္ခႏၶာအား ဖက္ကာ ငိုယိုေနသည့္ ေနျခည္။ လြင္ကိုယ္တိုင္လည္း မတားမိ။"လြင္ လြင္ အဲ့တာ ေမေမ မဟုတ္ဘူးမလား ဟင္ လြင္လို႔""ေနျခည္ရယ္"မ်က္ရည္မ်ားဟာ အတိုင္းအဆမရွိ။ မင္းမ်က္ရည္ေတြဟာ ကိုယ့္အတြက္ ပူေလာင္လြန္းလွတယ္။ တတ္ႏိုင္မယ္ဆိုရင္ ကိုယ္ေလ ဒီအရာေတြအားလုံးကို တားဆီးေပးခ်င္လိုက္တာ။ အခုေတာ့ မစြမ္းသာႏိုင္ျခင္းေတြနဲ႔ မင္းရဲ႕ မ်က္ရည္ေတြကို ခြင့္ျပဳရျပန္တယ္။တတိုင္းေမႊး(1/12/22)
ESTÁS LEYENDO
ရွှေချည်ကြိုးဆွဲရာ(GL)
Novela Juvenilဘဝဇာတ်ခုံမှာ မေတ္တာရွှေခြည်ကြိုးဆွဲရာ အသုံးတော်ခံမယ် .....ပဲ့ကိုင်ရှင်က မင်းဖြစ်ပါစေ