Bölüm 7

495 45 26
                                    


Son ayarlamalar bitince deku masasında gerindi. Bugun çok fazla şeyle uğraşmıştı ve her tarafı ağrımaya başlamıştı artık. Eve gidip dinlenmek istesede son bir telefon görüşmesi yapması gerekiyordu.

Mafya olarak en büyük hedefi bar ve clubkarda çalışam kişileri kurtarmaktı. Korumaların asıl amacı ise hedefin kontrol altında kalmasını sağlamaktı. Sonra yavaşça pis işlerin hepsini öğrenip kanıt topluyor ve polislere teslim ediyordu. Bunu yaparken kendisi de dikkat çekiyordu elbette. Şanslıydı ki kendine yardım eden bir ortakları vardı.

"Merhaba Shoto. Yeni hedefinize kitlendik. Her an arama emri çıkarmaya hazır olsan iyi olur."
"Şu huyundan vazgeç. İşlerin öyle ilerlemediğini kaç defa söylemek zorundayım?"
"Bu sefer ciddiyim. Dün bir Kedi-insanı zor kurtardım adamların elinden."
"Kızgınlık mı?"
"Evet."

Deku... başka kedi-insanları kızgınlık dönemine denk geldiği elbette olmuştu. Çoğuna yardım etmişti. Çünkü acı çektiklerini biliyordu. Sonra da zaten hepsine düzgün bir iş ayarlayıp hayatlarından çekilmişti. Bu onların hakkıydı.

"Önce kanıtları görmeliyim. Geçen sefer olanlardan sonra sözüne güvenemem."
"Hadi ama sadece bir hataydı."
"Sadece hata mı?! YANLIŞ KİŞİYİ TUTUKLATIP EVİNE ARAMA ÇIKARTMIŞTIM SENİN YÜZÜNDEN."
"Sonra gerçek suçuluyu yakaladım ama?"
"Liseden beri şu huyun değişmedi."
"Senin de bu ciddi huyun hiç değişmedi."
"Kapatmam lazım. Dediğim gibi kanıt olduğunda mail at."

Telefonu suratına kapattığında gözlerini devirdi. Polis şefleri hep gergin olmak zorunda mıydı?

Normalde işleri daha yavaştan alıp güven kazanır ya da dikkatler üzerinden çekilene kadar beklerdi. Ne de olsa orası kapandığında diğerleri bunu nedenini araştıracaktı ve buldukları kanıtlardan biri de polisle bağlantısı olduğu şüphelilen Deku ve yaptığı anlaşmaydı. Ama bu sefer Katsuki de işin içindeydi. Acele etmelerinde fayda vardı.
...

"Neden geldin?" Elinde bir dolu poşetle evinin önünde dikilen Kiri'ye baktı. "Yatıya kalmak için. Neden olacak? Burası bara daha yakın." Yanından geçip eve girdi ve ezbere bildiği iki katlı evde boş bir misafir odasına ilerledi. "Odayı dağıtma." Ve kapı çoktan kapanmıştı. Gözlerini devirdi ve oturma salonundaki koltuğuna geri döndü. Bir süredir dinlenemediği için evde olmak ona çok iyi gelmişti.

Yan tarafındaki diğer eve açılan kapıya baktı. Kurtardığı çoğu kedi insan kısa veya uzun süreli orada kalmıştı. Bir süredir uğramasa da sıkıntı olmadığını biliyordu. Yoksa istdikleri zaman o kapıdan içeri girebilirlerdi. Bir ara uğramayı aklına yazdıktan sonra izlediği diziye geri döndü.

"Nasıl görünüyorum?" Salona gelen Kiri her zamankinin aksine inik saçları ve koyu makyajıyla tamamen bambaşka biri olmuştu. Artı olarak siyah dar pantolon üzerine sarkıtlı zincir kemer ve giydiği rock temalı geniş t-shirtle ergenlere benziyordu.

"Partici bir ahmak." Güldü. "Amacım bu zaten." Deku gözlerini devirdi. "Sırf bu roller için dudağını deldirdiğine inanamıyorum. Kulaklarındakiler yetmezmiş gibi. Bundan zevk alıyorsun." Sağ kulağında 2 kulak memesi, 2 tane kıkırdakta; sol kulağında 3 kıkırdak, 1 kulak memesi deliği vardı. İş hariç her zaman demir küpe takardı her deliğe.

"Belki. Ama tarzıma çok uyuyor." Alt dudağındaki Piercing olduğu kısmı ısırırken gülümseme yerleştirmişti yüzüne. "Asıl sen kabul et. Seviyorsun böyle şeyleri." Deku gözlerini devirdi. "Asla böyle bir şey olmayacak. Hadi yürü. Ayrıca Katsuki'yi unutma." Üzerine arkası şeritli siyah bol kot ceketini geçirdi ve yakalarını düzeltti. Sırt çantasını taktığında hazırdı. "Anlaşıldı. Sevgiline göz kulak olurum." Sert bakışlar karşısında anında kaçmıştı yanından.

Kedi-İnsan (Dekubaku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin