Basın toplantısından 8 ay sonra
..."Yok, ben vazgeçtim vermeyeceğim seni." Denki bıkkınlıkla nefesini verdi. "Mina, yarım saate Midoriya ve Ei geliyor. Nikah dairesine gidiyoruz. EVLENECEĞİM. Anlıyor musun?" Kız dolu gözleriyle bakarken Katsuki de yanına geldi. "Kendine gel artık. Sonsuza kadar soyadsız mı yaşasın?"
"Dedim size evlat edineyim diye. Dinletemedim."Tripli şekilde pembe elbise ile odadan çıktı. "Nikahta mutluluktan ağlayacak. İçin rahat olsun." Denki saçlarını düzeltti. "Biliyorum. Ee, nasıl oldum?" Beyaz pantolon ve ceketin altına siyah gömlek ve sarı bir kravatla kendine ait bir set oluşturmuştu. Saçları ise her zamanki gibi havada değil aşağı yatıktı.
"Olmuş." Denki kıkırdadı. "Sende çok güzelsiniz." Gözlerini kaçırdı. Uzun zmaan sonra bugün kendine bakmak istemişti. Uzayan saçlarını topuz yapmış, geniş paça beyaz kumaş pantolon, siyah boğazlı kazak ve üzerine turkuaz yelek giymişti. 8 aylık olan Hiyori'ye sarı bir elbise ve İzumi içinse koyu yeşil renkli kazak ve siyah kumaş pantlon giydirmişti.
"Hadi aşağı inelim." Tooru bebeklerin yanına geldi. O da uzun ısrarlar sonucu Hiyori ile takım sarı elbise giymişti. "Hiyori benim." Yattığı taşınabilir yatağı kaptığı gibi aşağı inmeye başladı.
Kiyoko da İzumi'yi aldı. "Hadi inelim." O da açık kahverengi bir pantlon ve siyah Kazak giyip kemerle sabitlemişti belini. Küçük Eiji ayak ucunda kuyruğu kuyruğuna sarılı şekilde lacivert gömlek ve beyaz pantolonla duruyordu.
"Bir dakika." Telefonuyla hafif bulanık bir fotoğraf çekti ve hikayesine attı. "Tooru kızacak fotoğrafta değil diye." Bildirimler gelirken telefonu sessize aldı
"Kendi kaybetti." Hesabında önemli bir olayda kendi hayatlarını paylaşıyordu. Onları reddedenler takipten çıkmış, kabul edenler ise kutluyordu ki bu sayı gün gittikçe artıyordu.Kaplan evi sitesiyle beraber bir anda etrafta daha sık gözükmeye başlayan kedi-insanlara toplum şimdiden alışmaya başlıyordu. Çoğu artık bıkmış gibi tüm geçmişlerini dökmüştü ve toplumda gizlenmek yerine en başından beri sahip olmaları gereken yeri almak için harekete geçmiştiler. Bu sırada kendisi bu durumu sansürsüz şekilde her şeyi anlatan hem booktuber hem anne hem de kedi-insan olarak ünlü isimlerden biri olmuştu ve kendi de farkındaydı.
Yorum yapması için para almaya bile başlamıştı. Tabi kimseye cümlelerine karışma hakkı tanımıyordu ve istediği şekilde konuşacaksa teklifleri kabul ediyordu. Güvenliğinden endişe etmiyordu. İzuku ve ailesi yanındaydı.
Herkes kendi evindeydi. Tanıdığı, ailesi saydığı herkes.
Shinso kenarda kitap okuyordu. Kaplan evine geçtiği sen beri kitap okumaya daha bir merak salmıştı ve arada oradaki çocuklar için sesli kitap okuma saatleri düzenliyordu. Ya da yetişkinler için kitap hakkında düşüncelerini paylaşacakları gece etkinlikleri.
Ochako yanında İida ile beraber konuşuyordu. Anlaşılan ikili iyi anlaşmaya başlamıştı. Kafesi ise gerçekten gelişmeye başlamıştı ve o siteyi merak edenler en çok da oraya geliyordu.
Tooru, Hiyori ile ilgileniyordu. Okulunda daha mutluydu ve bu şehirde Denki ile aynı üniversiteye gitmek istiyordu. Kiyoko, Eiji ile Misaki'yi izliyordu. Diğer taraftan günlük hayatında artık çalışma hayatına giren kedi-insanların çocuklarının bakıldığı anaokulunda yardımcı öğretmenlik yapıyordu ve çocuklar ona bayılıyordu. Önce liseyi açıktan okuyup, ardından üniversite sınavına girmek istiyordu okul öncesi öğretmenliği için.
Eiji ve Misaki sıklıkla bir araya geliyor ve Eiji bir şekilde konuşmadan birbirlerini anlayarak oyun oynayabiliyorlardı. Haru, vaktinin bir kısmını derslerine çalışarak, büyük kısmını da çocuklarla ile beraber geçiriyordu. Olduğu yerden pişman değildi. Bu siteye şimdiden alışmıştı.
Midoriya ve Kirishima ekstra bir araba ile daha geldiğinde kadro tamamlanmıştı. Siyah takım elbise giyen ikili Katsuki ve Denki'yi görmeleriyle gözleri neredeyse ışık saçacak kadar parlamıştı.
Hep beraber arabalara binmiş ve nikah saatinde salonda evet alkışları eşliğinde Denki ve Eijiro'yu kutlamıştı. Artık Kisihima ailesi olmuşlardı.
...Denki okurken çok büyük bir azimle 6 yıl olan tıp fakültesini 5 yılda bitirmiş, üzerine kedi-insanlar da dahil olarak genel cerrahi alanında uzmanlık dersleri almaya başlamıştı.
Ders çalışırken ağlamış, uykusuz kalmış, bazen çalışmama kararı almış olsa bile mezuniyet belgesi elindeyken ondan mutlusu yoktu. Söylemeye gerek bile yok ama ona en çok destek veren kişi, ders çalışırken kahve ve yemek getiren, bitmeyen sunum ödevlerini dinleyen ve hasta olduğunda ona bakan eşi Eijirou olmuştu.
...Birkaç yıl sonra hastaneye gelen evleri yanan bir ailenin başında neredeyse tamamen yanmış derilerle ilgili ne yapacağını bilemezken kenarda kollarındaki yanıklar sarılırken ailesini izleyen erkek çocuğu kalbini acıtmıştı.
Ne denerse denesin kalp atışları bittiğinde ve 5 saat boyunca çocuğun yanına kimseye gelmeyince dayanamayarak 7 yıldır evli oldukları Eijiro'yu aradı. Onu yalnız bırakmayacaktı. Katsuki'yi tanıyorken, yetimhanede büyümüş Mina'yı dinlemişken, kendi acıları varken onu göz göre göre terk edemezdi.
Böylece 9 yaşında olan Shuji'yi evlat edinmiştiler. Artık o Shuji Kirishima olmuştu. Uzun sürse de zamanla çocuk ailesini kabul etmiş, Denki-babası ve Ei-babası olmuştu.
Sonra da kedi-insanlarla arkadaş olup ekibe katılmıştı.
Hogakure Eiji 9,
Midoriya Hiyori 8,
Midoriya İzumi 8,
Midoriya Kaori 3,
Watabene Misaki 8,
Takumi Usui 4,
Fumiya İida 5 yaşındaOnların yeni nesli ve kopmayacak ailelerine yeni bir bağ idi. Gelecek nesilleri ve umutları.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kedi-İnsan (Dekubaku)
FanfictionDünyada çok nadir görülen kedi insanlar tamamen ayrı bir türdü. Bir çift kedi kulağı, kuyrukları ve ayda bir geçirdikleri kızgınlık dönemleri onları herkesten ayırıyordu. Halk arasında lanetli veya oyuncak gibi görülen bu türdden olan Katsuki'nin ce...