Haru'nun kararı-100

18 3 3
                                    

Basın toplantısından 6 ay sonra -haziran ayı
...

"Haru sen..." En sonunda 1 hafta onlardan habersiz yaptığı başvurunun sonucuyla yüzleşecekti. Ama pişman değildi. "Okulunuzu donma durumundan çıkardım evet."

İkili bir yıl daha yanında olmakla ilgili şeyler söylerken elini kaldırarak susturdu onları. Kulakları düşmüştü. "Misaki'ye kendim bakabilirim artık. Zaten yarım dönem uzadı okulunuz. Eğitiminizi engel olmak istemiyorum daha fazla. İşe gitmeniz ve evi geçindirmemiz zor olur. Hem Misaki sizi rahat bırakmaz. Siz yurtlara geçerseniz. Bende Kaplan Evine yerleşeceğim. Katsuki-ni-chan'ın çoktan haberi var. 2 yıla siz mezun olduktan sonra da ben okula dönerim. Misaki büyümüş olur hem."

"Haru, bize haber vermeden... konuşurduk. Beraber karar verirdik." Gözleri dolmaya başladı. "Sen hiç başlama Samu. Benim yüzümden hayatın sıfırlandı. Sonsuza kadar beraber yaşayamayacağımızı benim kadar iyi biliyorsun. Aynı hayatı yaşamıyoruz. Misaki benim kızım. Benim yüzümden vazgeçmeni istemiyorum hayalinden. Senin de Rei-" Rei sarıldı ona sıkıca. "Güzelim ne Samu ne ben seni ve misaki'yi bir vazgeçme ya da engel olarak görüyoruz. Seni seviyoruz. Sizi çok seviyoruz. Kendi kızımı bırakacağımı mı zannediyorsun gerçekten?" Tamamen ağlamaya başlarken Samu da ona sarıldı. "Bazen çok saçmalıyorsun ikiz. Misaki bu yanını almasa iyi olur."

Ağlamakla gülmek arası sesler çıkartırken samu'ya vurmaya çalıştı. "Ya öyle mi? Bu kötü şaka becerisini almışsa ne olacak?" Rei saçlarını karıştırdı. "Bence bir sorun olmaz. Daha iyi misin?"

Kafasını salladı. "Kararımdan vazgeçmedim. Ayrıca okulu açtıktan sonra donduramıyorsunuz bu dönemde. Gitmek zorundasınız." İkili birbirime baktı. Samu omuzlarinsan tuttu. "Ama biz mezun olduktan sonra.." Kafasını salladı. "Ben okuyacağım. Anlaştık."

Samu hala emin olamıyordu. "Sen iyi olacak mısın gerçekten? Biz uzakta olacağız." İkizine baktı. "Burayı boşaltacağız ve şu anda Ochako-ne-chan, shinso-san ve Tooru'chan'ın kaldığı apartmanda bir evim olacak. Küçük bir yer ama rahat ederiz. Hem siteden de çıkmamıza gerek kalmaz. Orada büyürse içim rahat edecek. Katsuki-ni-chan arada geliyormuş oraya. Ya da biz gideriz. Yardım gerekirse de hiç sorun olmaz."

"Sen bu kadar hazırken, biz ne diyelim? Değil mi?" Kafasını salladı. "Galiba geri dönüyoruz. Yaz tatilinde buradayız ama." Gülümsedi. "Evet, okulun başlamasına yakın taşınırız." Rei alnını öptü. "Seni çok özleyeceğim." Kıkırdadı. "Daha buradayım Rei."

Misaki emekleyerek yanlarına geldiğinde ekip saçları uzamış, açık kahve gözlü kıza bakmaya başladı. "Kızım, annen seni kaçırmadan önce seni de çok sevmeliyim." Küçük kucağa alındığı için heyecanla gülerken Haru bu manzaraya doyamacağının bir kere daha farkına vardı.
...

3 ay sonra evden çıktılar. Orada geçirdikleri bir haftada Kaplan evini kendilerine göre düzenlemekle geçirdiler. Eiji, Hiyori, İzumi ve Misaki ilk defa bir araya gelmiş ve birbirini tanımaya başlamıştı. Tatlılıkları herkesi kendine hayran bırakıyordu.

Sonra Rei ve Haru univesitenin yurduna giderek bir kez daha ellerinde kalemle avukatlık yolunda ilermeye başlamıştı.

Haru ise hem Misaki'ye bakıyor hem de zamanını Ochako'nun pastanesi'nde veya kütüphanede geciriyordu. Orası da hiç boş kalmıyor ve sakinlik arayan herkesin gittiği bir yer olmuştu. Bu aileyi seviyordu ve uzun süre ayrı kalmışlardı.
...

2 yıl sonra mezun olduklarında herkesle büyük bir kutlama verilmişti. 2 yaşını doldurmuş çocuklar etrafta koşturuyor, Denki ve Türkçe öğretmenliği okuyan Tooru biz ne zaman mezun olacağız diye ağlıyordu.

Tokyo da dolu dolu geçirdikleri eğitim hayatlarıyla farklı şirketlerde işe girdiler. Samu, onlardan farklı bir eve, Haru ve Rei ise kendi büyük evlerine kavuşmuştu. Ardından Haru okula başlamıştı.

1.5 yıl sonra sıkı bir çalışma programı ile mezun olmuş ve diplamasını almıştı ama 4 yaşına yeni girmiş kızını evde yalnız birakmamak için anaokuluna başlayana kadar iş hayatını erteledi.

Samu bu sırada iş arkadaşlarından biriyle evlenmiş ve Misakiden 5 yaş küçük Takumi Usui isimli bir bebeği olmuştu.

Haru kendi bürosunu açtıktan sonra ise hem para kazanmaya hem de haklının tarafinda yer almak için ücretsiz olarak ihtiyacı olan kişileirn avukatı olmaya başlamıştı.

Her ay en az bir kere olmak üzere Katsuki ve diğerleri ile bir araya gelen ekip, birbirinden hiç kopmamıştı.
...

Bu üçlü bizden biraz ayrı kaldı ama hala aşırı tatlılar. Hepsi çok fedakar :')

Kedi-İnsan (Dekubaku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin