Basın toplantısından 10 yıl sonra
...Şuraya bir karakter-yaş analizi bırakalım
Hogakure Eiji 11,
Kirishima Shuji 11,
Midoriya Hiyori 10,
Midoriya İzumi 10,
Midoriya Kaori 5,
Watabene Misaki 10,
Usui Takumi 6,
İida Fumiya 5 yaşındaMidoriya İzuku 37,
Midoriya Katsuki 36,
Kirishima Eijiro 37,
Kirishima Denki 29,
Uraraka -iida- Ochako 35,
Hogakure Kiyoko 40,
Hogakure Tooru 25,
Watabene Haru 32,
Watabene Rei 32,
Usui Samu 32, -evlendiği kişinin soyadını aldı.-
Shinso Hitoshi 36,
Mina Ashido 37
Jirou Kyoka 37 yaşında-Ben ne ara bu kadar çok karakter yarattım 😅😅 inş kimseyi unutmamışımdır-
..."Anne!! Hadi çıkalım." Hiyori ve onun enerjisi bazen onu çok yoruyordu. "Geliyorum Hiyori. Git babanı çağır üst kattan."
Kız aşık suratıyla mutfağa girdi ve dalgalı kısa saçlarını savurdu. "O da geldi ve arabayı hazırladı." Dışarda kalan tek su şişesini de çantaya attı ve kızının yanına ilerlemeye başladı Katsuki. "Çıkıyoruz şimdi."
Kızı gülümseyerek peşine takılırken dışarda bekleyen ekibe katıldılar ve arabaya ilerlediler. "Kaori, koltuğuna otur güzelim." 5 yaşında olan düz sarı saçlı ve yeşil gözlü kız yükseltmeli koltuğa oturdu. İki yanına ise kardeşleri İzumi ve Hiyori geçti. "Kemerler." Annelerinin kesin sesiyle ikizler kemerleri bağladı.
İzumi'nin kulakları yeşil saçları arasında dönüp duruyordu. "Çok eğlenceğiz. Hem Misa-chan da gelecek." Hiyori ekledi. "Ayrıca Usui-kun da. Onlar neden burada oturmuyorlar ki?" İzuku Katsuki'nin kapısını açtıktan sonra şoför koltuğuna geçti. "Onlar avukat ya güzelim. İş yerleri orada." İzumi'nin kulakları düştü. "Onları da sürekli görmek güzel olurdu."
"Hatırlamıyor musun? Siz iki yaşınızdayken Haru ve Misaki burada yaşıyordu." Daha çok küçük oldukları için hatırlamadıklarina dair isyanlar geçerken Katsuki ona yandan bir bakış attı. "Sonra sen açıklayacaksın." Kıkırdadı İzuku. "Tabi" Piknik alanına ilerken arabada çocukların favori şarkıları çalmaya başlarken yola koyuldular.
Halka açık dev gibi park alanına gelmişlerdi. Arabayı park ettikten sonra bagajdan getirdikleri yemeklik eşyaları çıkartırken cocuklarda onları sabirsizca bekliyordu. "Hi-chan, İzu toplarınızı ve oyuncaklarınızı alın. Unutmayın geçen sefer ki gibi patlak top istemiyorum. Bu sefer harçlıklarınızdan kesilir." Annesinin söylemleriyle ikili bagajdan aldıkları iki topa bakmışlardı. Bu 3. cift toplarıydı. Yakan top oynarken sert atmak için topu kavradıklarında istemsizce tırnakları deliyordu. Aynı anda konuştular. "Dikkat ederiz."
Geri kalan eşyaları İzuku yüklendi. "Her şeyi aldık galiba. Kapatalım şurayı." Bagaj kapandıktan sonra beraber parka giriş yapmıştılar.
Onlarca çocuk parkı ve tırmanma yerlerinden oluşan bu yer, çocuklar için cennet gibiydi. Her tarafta çocuklu aileler dolaşırken bile onlar bu kalabalığın farklı bir parçası gibi gözüküyorlardı ama İkizler bundan rahatsız değildi. Alışmışlardı şimdiden.
İzumi'nin burnu hedefe kitlenmişti. "Bu taraftan! Misa-chan'ı ve Tooru-ne-chan'ın kokularını hissettim." Hiyori de gülümseyerek ekledi. "Eiji-chan ve Ochako-ne-chan da orada." Kaori mırıldandı annesinin yanında. "Herkes gelmiş." Katsuki onun kafasını okşadı ve kuyruğuna yapışmış olan kuyruğu daha çok sardı. "Ne de olsa büyük bir doğum günü kutlaması var." Kız kafasını salladı. "Abim, ablamım ve Misa-chan'ın doğum günü." İzuku kıkırdadı. "Hareketli olmaları normal. Senin doğum gününde de çok mutlu olmuşlardı." Kız hafiften gülümsedi. "Evet."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kedi-İnsan (Dekubaku)
FanfictionDünyada çok nadir görülen kedi insanlar tamamen ayrı bir türdü. Bir çift kedi kulağı, kuyrukları ve ayda bir geçirdikleri kızgınlık dönemleri onları herkesten ayırıyordu. Halk arasında lanetli veya oyuncak gibi görülen bu türdden olan Katsuki'nin ce...