"Hadi ama Kami, bir gece kafa dağıtacağız işte." Tüm hafta sonu mesajlasilan konu pazartesi de devam ediyordu. Bir türlü gelmeyecegine ikna edememişti arkadaşlarını. "Taketoru, bir defa daha düttrrsen bende seni dürterim." Çocuk bıraktı. Ama sıkıntıyla ofladı. "İçki içtiğini söylemiştin önceden. Neden gelmiyorsun ki?"Hmm, korku?, tanıdık birini görme?, 3 ay boyunca neredeyse bir yıl yetecek içki ihtiyacını karşılayacak kadar içmek? O ortama geri dönmek istememek?
"Evet dedim ama müziğin ve kalabalığın ortasında değil." İshida yanına geldi. "Okul başladığından beri partileri reddettin. Hadi ama, yabancı olmayacak sonuçta. Biz bizeyiz." Nefesini verdi. Belki de gerçekten bir şey olmazdı. Olasılıkları düşünnmeyecekti ve fazla içmediği sürece yarın Tooru'yu gezdirecek kadar enerjisi olacaktı.
Yarın onlara Tooru'yu tanıtmayı düşünüyordu. Böylece arkadaşlıklarının devam edip etmeyeceğini görecekti. Ondan önce bir gece eğlenmekten bir şey olmazdı.
"Tamam, pes ediyorum. Bende geliyorum." Çocuk sınıfın diğer tarafına bağırdı. Yanagi, Lura, Kami de geliyor!" Sınıfın gözleri ona dönse de boş verdi. En çok ve herkesle konuşan olarak görevini yerine getiriyordu.
Diğer tarafında oturan kedi-insan Shindo ona yan gözle baktı. "Gitmek istemiyorsan gitmemen daha iyiydi." Herkesin dikkati farklı yerde olduğu için kimse onu duymamıştı. "Sadece bir günden bir şey olmaz muhtemelen. Tam anlamıyla nefret ediyor değilim."
Omuz silkti. "Sen bilirsin." Şapkası kapalı olduğu için sıraya eğildiğinde tamamen kaubolmuştu. Dikkat çekmek istemediği için her zaman şapkası kapalıydı. Ve belli olarak insanlarla konuşmaktan çekinen bir yapısı vardı. Anca toplulukta daha fazla konuşuyordu.
Elbette Denki de bir şey demiyordu buna ve onun isteği üzerine sınıfta daha az konuşuyordu onunla. Onu da bir ara kendi tanidgi arkadaşlarıyla tanıştırmaya düşünüyordu. İyi geleceğini biliyordu.
...Çocuklar bu arada hangi bara gideceğiz? Okul çıkışı yemekhanede sıra beklerken sormuştu. "Alfa bar adı. Sevdiğim bir yer. Ayrıca fiyatları uygun." Kafasını salladı ve kartını çıkardı. "Ben kartıma para yükleyip geliyorum." Onlar onaylayınca yanlarından ayrılıp kart makinesindeki sıraya girdi.
Kirishima'yı aradı o sırada. "Evet Denki?" Hemen konuya girdi. "Arkadaşlarım bu gece bir bara gitmek istiyorlar." Karşı taraftan bir kahkaha geldi. "Benden izin almak için aradığını söylemeyeceksin herhalde." Gözlerini devirdi. " Alfa bar dediler. Sadece haberin olsun dedim."
"Denki." Anında ciddileşen sesiyle o da duraklamıştı. "Ei?" Aynı ses tonu devam etti. "O yer Shigaraki'nin kontrolünde." Titredi. "Ne?"
"Ciddiyim. Bunun ne demek olduğunu çok iyi biliyorsun. Ayrıca şehrin diğer ucunda sayılır. Sadece öneri olarak o bölgede olan 'summer midnight' daha iyi." Gülümsedi. "Sizin değil mi?" Kıkırdadı. "Hey, oraya gelecek değilim. En azından gerçekten eğlenirsiniz. Ama bir sorun çıkarsa anında beni ara. Anlaştık mı?"
"Tamamdır."
"Denki?"
"Evet"
"Seni seviyorum."Anında telefon kapanınca kıkırdadı. Arada olan bu utangaçlığını seviyordu.
Sırada ona gelince kartını doldurdu ve arkadaşlarının yanına geri döndü. Bakalım şimdi ne yapacaktı?
...Gün boyu konuyla ilgili tek kelime etmeden arkadaşlarıyla yemek yedi, AVM'de de gezindi ve kahve içtiler. Gece vakti geldiğinde otobüsle o bölgeye geldiler. Ana barların olduğu kalabalik bölgeden sıyrılıp ara sokağa girdiklerinde Denki durdu.
"Hey, Denki? Neden durdun? Şimdi pes ettiğini söylemeyeceksin herhalde." Kafasını iki yana salladı. "Hayır, sadece o bar hakkında hiç iyi şeyler duymadığımı hatırladım. Onun yerine ana caddede farklı bir yerde oturabiliriz bence."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kedi-İnsan (Dekubaku)
FanfictionDünyada çok nadir görülen kedi insanlar tamamen ayrı bir türdü. Bir çift kedi kulağı, kuyrukları ve ayda bir geçirdikleri kızgınlık dönemleri onları herkesten ayırıyordu. Halk arasında lanetli veya oyuncak gibi görülen bu türdden olan Katsuki'nin ce...