Ani plan-75

45 9 0
                                    

Sonraki sabah çok erken kalkan deku son birkaç haftanın tüm raporlarını incelese de farklı bir tutarsızlık bulamadı. Bununla beraber ona göre en baskın olasılık. Mailde tutarsızlık olan 3 isim Kuma, Miyuki ve Yosaka'dan 2'si yakalanmıştı. Ve biri intihar etmişti. Shigaraki'de bu casus olayının ne kadar büyük olduğunu anlamak için 2 telefonla sahte mail hazırlamış ve bir bölüme de yanlış bilgi göndermişti.

Kuma, en güvendiği kişi, bardaki dışarıdan gelen müşterilerden gelen parayı kontrol ediyordu ve onunla aynı pozisyonda olan diğer iki kişiye göre gönderdiği rakamlar azdı. Yani kesinlikle Shigaraki'nin işiydi.

Miyuki, içki alımında ve yerleşimde görevliydi ve diğer verilere göre büyük bir farklılık yoktu. Bu maili shigaraki'nin gönderdiğinden emindi.

Yosaka'nın maili ise en kafa karıştırıcı olanıydı. Shigaraki'ye en yakın kişi olarak ona bağlı olan yerlerden gelen kira ve paraları raporlayip ona iletiyordu. Bu pozisyonda casusluk yapan tek kişiydi. Diğer yandan bu bilgileri diğer müdürlerden aldığı düşünülürse onun kimseye belli etmeden onları organize edip sahte bilgi iletlmelerini sağlamış olabilirdi.

Yerinde gerindi ve aklindakileri kanıtlarla beraber kiri ve Shoto'ya gönderdi. Shoto'dan cevap gecikmemisti. Anlaşılan onu da uyku tutmamıştı.

Saate baktığında eğer kahvaltı yapmak istiyorsa kalkması gerektiğini fark ettim "Pekala, Katsuki için de sürpriz yapayım bari."
...

Denki dün akşam zorla girip yatıya kaldığı evde Kiri'nin telefonuna gelen aşırı yüksek sesli bildirimle uyandı ve telefonu parçalamak istedi. Anında bildirim sesini sıfıra indirdi ve saate baktı. Okul saati yaklaştığı için kalktığında gelen maili fark etti. Zaten telefon kendi parmak iziyla açıldığından dekudan geldigini görmesiyle merakı iki katına çıktı ve ona attığı ufak bakışla anında açtı.

Okudukça şaşkınlığı daha çok artarken geçen günlerde arkadaşlarıyla olay yaşadığı barın adını görmesi sinirini de arttırmıştı. Anladığı kadarıyla şu an yapacakları şey o barların gerçek harcamalarını tespit etmek için gizlice dosyaları ele geçirmekti. Ardından teorisinin doğruluğu kesinleşecekti.

Ama bu bilgiyi elde etmek çok zordu ve geçen seferki gibi kolay olmayacaktı. İvinin duzenini bile bilmeden böyle bir şeyin ne karar tehlikeli olabileceğini tahmin edebiliyordu. Aklına o anda fikir geldi. Kendi de bildiği üzere bir barı veya dükkanı en iyi tanıyan kişi her zaman çalışanlar olurdu. Aklına gelen fikirle gulumsedi. Bu kesinlikle her şeyi kolaylaştırırdı. Ayrıca orada kesinlikle merak ettiği birisi de vardı. Maili okunmadıya çevirerek kapadı telefonu.

Aşağı inip hızlı bir kahvaltı hazırladıktan sonra hiçbir şey bilmiyormuş gibi sevgilisini uyandırdı ve kendisini okula bırakmasını rica etti. Yolda ona yarın quizi olduğunu ve arkadaşkarıyla muhtemelen geceye kadar kütüphanede olacağını da söylemeyi de ihmal etmedi.
...

"Deku'nun teorisini ne kadar hızlı kanıtlarsak o kadar iyi. Kiri, bu işte en iyi sensin. Sence yapabilir misin?" Omzu silkti. "En az 2 güne ihtiyacım var. Alanın düzenini öğrenmeliyim. Tabiki bu en iyi seçenek. Bilgileri nereye sakladıkları ve bilgisayar şifresine bağlı."

"Yine de bu gece gitmeni istiyorum." Böyle olacağını bildiği için bir şey demedi. Sonuç olarak Denki'nin de çalışması gerekiyordu ve şansı varsa o öğrenmeden bu işi halledebilirdi. Çünkü alanın düzenine bağlı olarak yapmak istemeyeceği bir şey yapmak zorunda kalacaktı.

"En kısa sürede haber veririm size. Ama başka bir olasılık yok gibi. İkinci aşamayı planlayın siz. Ben dinlenmeye çekiliyorum." Eve gidip uyuması gerekiyordu.
...

Kedi-İnsan (Dekubaku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin