(בתמונה- אימא של הולי, ג'וליה.)
_____
"הולי." אימי לחשה ברוגע וניערה אותי. רטנתי ושיניתי תנוחה במיטה. "הולי קומי מתוקה." היא ליטפה את ראשי.
"מה אימא?" מלמלתי ברוגז על כך שהיא מעירה אותי בשעה כזו שאין לי מושג מה היא. "אני הולכת לעיר לעשות קניות וחשבתי אולי את רוצה לבוא איתי ונקנה נעליים ובגדים חדשים." היא אמרה. הסתובבתי אלייה ופקחתי את עיניי מעט. סוגרת אותם בחזרה ומבקשת ממנה להגיף את התריסים.
היא צחקה והנידה בראשה, פקחתי את עיניי אבל השארתי אותם מכווצות מכיוון שהשמש של הבוקר או צהריים סנוור אותי. "אני אבוא." מלמלתי.
"מה השעה?" רטנתי. היא התיישרה והביטה בשעון היד שלה, "עשר וחצי." היא אמרה ואני הנהנתי ונשמתי עמוק.
"בסדר תני לי חצי שעה ואני למטה." אמרתי לה.
"חצי שעה הולי." היא הצביעה לכיווני בעוד שהיא יצאה מהחדר. קמתי מהמיטה בעייפות ושפשפתי את עיניי. באנחה, נכנסתי אל חדר המקלחת ולקחתי את המברשת שיניים, לקחתי גם את משחה ומרחתי אותה על המברשת. התחלתי לצחצח שיניים כשעיניי עצומות עד שבטעות נשכתי את הלשון ופערתי את עיניי. מוציאה את המברשת ואז רוקעת ברגליי כמה פעמים מרוב שזה כאב ולא רציתי לצעוק.
קיללתי את המברשת ואז המשכתי לצחצח. כשסיימתי מילאתי מים בין ידיי והבאתי אותם אל הפה, שואבת את המים ומנקה את פי. יורקת הכל מיד אחר כך. שטפתי פנים ואז ניקיתי את פניי במגבת. אספתי את השיער לגולגול ויצאתי מחדר המקלחת אל הארון בגדים שלי.
הוצאתי סקיני ג'ינס שחור שמבליט את התחת מאחור וחולצת טריקו שחורה צמודה קצרה, לקחתי חולצת פנפל משובצת וקשרתי אותה מסביב למותניי. נעלתי נעלי אולסטאר אדומות שמתאימות למשבצות של הפנפל המשובצת ואז הלכתי אל שולחן האיפור שלי.
מרחתי ליפגלוס אדום בוהק לא חזק מידיי ומרחתי מסקה. שמתי שחור מתחת לעיניים ופיזרתי את שערי מיד אחר כך. השיער שלי הסתדר די טוב היום. חייכתי, מרוצה מכך שאני לא צריכה להחליק אותו או לסלסל מכיוון שנראה טוב. ענדתי עגילים ולאחר מכן עמדתי מול המראה מחייכת ומרוצה מהמראה שלי.
ירדתי למטה והריח המשכר שבא מהמטבח גרם לבטן שלי לקרקר. "הממ.. מה הכנת?" שאלתי אותה לאחר שהתיישבתי מול האי במטבח על הכיסא הלבן והגבוה. "פנקייקים." אימא שלי חייכה והניחה מולי צלחת עם שלושה פנקייקים וסירופ. היא מזגה לי כוס חלב ואז התיישבה מולי וקראה את העיתון שלה.
אני חייכתי והתחלתי לאכול, אוי אלוהים זה כל כך טעים. אין על אימא שלי בהכנת אוכל. שפכתי עוד סירופ על הפנקייקים והמשכתי לאכול, לוגמת פה ושם מהחלב. כשסיימתי והשארתי חצי פנקייק טפחתי על הבטן שלי ונשפתי, הייתה שבעה.
YOU ARE READING
Roller Coaster// H.S
Fanfiction"החיים הם כמו רכבת הרים, יש עליות ויש ירידות. אבל זאת החלטה שלכם אם לצעוק או ליהנות מהנסיעה."