חמישה ימים אחר כך, יום חמישי, שעה: 15:22
זה רשמי. אני והארי ביחד. בעצם, זה היה רשמי עוד מלפני שלושה ימים. היום שעות הלימודים התארכו ולכן רק עוד כמה דקות הצלצול יצלצל וכולם ילכו הביתה.
היום התעלמתי כמה שיכולתי משתי החבורות, האמת שהם בכלל לא מעניינים אותי. הם מנסים למשוך את תשומת ליבי בכך שהם מתגרים בי אבל אני שומרת על קור רוח ואפילו לא עונה להם. אם הם הפסיקו להיות חברים שלי אז שפשוט יעזבו אותי בשקט.
יש לי את אשלי ואני לא צריכה יותר ממנה.
אשלי וזאין. ביומיים האחרונים הם דיברו בהודעות בלי סוף. לי ולזאין הייתה שיחה קטנה בפארק לפני חמישה ימים, הארי הראה לאשלי טיפה את הפארק כי ביקשתי ממנו כדי שאוכל לדבר עם זאין, הייתי חייבת לו שיחה.
"אני יודע מה את עושה." זאין גיחך ונשען כנגד העץ, מוציא סיגריה מחפיסת הסיגריות, מחזיר את החפיסה לכיס ומוציא מצית, מדליק את הסיגריה ואז שואף שאיפה ארוכה.
"הארי אמר לי שאתה יודע. הוא אמר לי שהוא סיפר לך..." מלמלתי, נבוכה פתאום. הוא שחרר את העשן הצידה כדי שלא יפגע בפניי.
"היא נחמדה." הוא אמר, "אבל אני יכול לשאול מה לעזאזל את חושבת לעצמך?"
"מה?" ליבי החסיר פעימה.
"למה את חושבת שאת יכולה להתערב בעניינים שלא שלך?" הוא אמר, "אני ביקשתי ממך עזרה?"
"א-אני ר-רק- א-א-" לא הצלחתי אפילו לדבר, הרגשתי מבוישת.
הוא נאנח ואז טלטל את ראשו בעוד שהוא נושף את העשן שלפני רגע שאף לראיות. "את יודעת, יכולת לא לתת לי לפתח תקוות לגבינו. היית צריכה להגיד לי מהתחלה שזה אף פעם לא יקרה."
"א-אני לא י-ידע-"
"-תני לי לדבר." הוא קטע אותי. "אני לא בא בכוונה לריב או לגרום לך להרגיש רע. הייתי צריך להבין מהתחלה ששום דבר לא יקרה, עוד מהרגע שדחית אותי. אבל זה בסדר. אני די מחבב את חברה שלך, היא נחמדה."
חייכתי ואז נשמתי עמוק. "אני שמחה שאתה חושב ככה."
הוא הנהן ואז חייך. "אנחנו יכולים להישאר ידידים." הוא ניסה לעשות פרצוף רציני. חייכתי חיוך רחב וגלגלתי את עיניי בשעשוע. הוא התחיל לצחוק ופתח את זרועותיו לרווחה כדי שאבוא ואחבק אותו. וכך עשיתי.
השיעור הסתיים ואני ואשלי יצאנו מהכיתה, היא צריכה ללכת לקנות כמה דברים בוולמארט בשביל אימא שלה כך שנפרדנו מיד אחרי שיצאנו מהכיתה כי הייתי צריכה ללכת ללוקר שלי בשביל לקחת ולשים כמה דברים.
עשיתי את הקוד ללוקר ופתחתי אותו, מוציאה ספרים מהתיק ושמה שם, מיד אחר כך לוקחת את מה שאני כן צריכה. "ראיתי את התמונה שהעלית עם חבר החדש שלך."
YOU ARE READING
Roller Coaster// H.S
Fanfiction"החיים הם כמו רכבת הרים, יש עליות ויש ירידות. אבל זאת החלטה שלכם אם לצעוק או ליהנות מהנסיעה."