4.5

2.7K 355 70
                                    


הימים של העלאת הפרקים עוברים לימי שני וחמישי בגלל שימי ראשון אני מסיימת לימודים מאוחר.

יום אחרי, יום שבת.

אני יושבת מול האי במטבח, בוקר עדיין, השעה אחת עשרה וחצי בבוקר. קמתי לפני שעה וחצי וכרגע אני יושבת עם החומר של המבחן שיש לי ביום שלישי. בהתחלה לא הצלחתי להתרכז מאחר והארי התקשר בלי הפסקה. הייתי צריכה לענות לו כמה פעמים רק כדי להגיד לו שיפסיק.

אימא שלי כבר מלפני שעתיים וחצי בעבודה. היא השאירה לי פתק ליד המיטה.

אני נאנחת וקמה, מתקדמת אל המקרר ומוציאה בקבוק מים, פותחת אותו ולוגמת לגימה ארוכה. אני סוגרת אותו ומניחה על האי במטבח, בדיוק כשאני מתכוונת לשבת בחזרה מול הספרים אני שומעת דפיקות.

מי כבר יכול לבוא לכאן?

אימא שלי בעבודה, הארי בעבודה, זאין בעבודה. החבורות לא מדברות איתי. התקדמתי אל הדלת, מסובבת את המפתח ואז פותחת רק כדי לגלות שמי שעומד מולי הוא הארי. הוא לא נראה רגוע, הוא נראה כועס ועצבני.

לפני שאני מספיקה לדבר הוא עוקף אותי ונכנס אל הבית. אני מכווצת את גבותיי וסוגרת את הדלת. "מה אתה עושה פה?" התעצבנתי. "אתה לא עובד?"

"אימא שלך שיחררה אותי כי ביקשתי לבוא הנה." קולו קשה. "את יכולה להסביר לי למה את מסננת אותי ומתחמקת ממני?!"

נאנחתי והנדתי בראשי. "אתה יכול ללכת?"

"לא!" הוא קרא. "מה קרה? גם אימא שלך סיפרה לי שהמצב רוח שלך לא משהו בזמן האחרון."

"טוב, זה באשמתך!" צעקתי.

"באשמתי?" הוא הצביע על עצמו ופער את עיניו. "מה עשיתי לך?"

"אני סיפרתי לנייל על מה שהיה איתך ועם זאין!" צעקתי. "לא רק שהוא והשאר לא מדברים איתי יותר. יש גם את צ'אד, שבגלל האגרוף שנתת לו הוא גם לא רוצה להתקרב אליי. לא הוא ולא שאר החברים שלו!"

"יופי, גם ככה לא סבלתי אותם." הוא גלגל את עיניו.

"אבל זה לא קשור אליך!" צעקתי. "זה קשור אליי! אני לבד עכשיו! כל פאקינג יום! וכל זה בגללך, אתה אשם במה שעובר עליי, אני שונאת אותך!"

"את לא שונאת אותי." הוא גיחך בעצבנות. "את עצבנית."

לא עניתי לו מכיוון ששנינו ידענו שהוא צודק. הוא לקח נשימה קצרה לפני שדיבר. "וזו לא אשמתי. הם עשו את הבחירה שלהם. הם יכלו להמשיך לדבר איתך ולהיות איתך באותה מידה שהם עזבו. הם חיכו שמשהו כזה יקרה."

"הם לא." צחקתי ללא הומור והנדתי בראשי. "אתה טועה וכדאי שתסתום את הפאקינג פה שלך ותעוף מהבית שלי!"

"תפסיקי לקלל." הוא דיבר בחומרה. "לדעתי זה מוריד מהערך שלך, את לא צריכה לקלל כדי להיראות קשוחה, מה תעשי הבא בתור? תירקי ברחובות מול אנשים?"

Roller Coaster// H.SWhere stories live. Discover now