2.5

2.9K 320 83
                                    

הפרק מוקדש ל- ortal565

במקום ללכת למחששה בה תמיד ישבתי בבוקר. איתם. אני הולכת למחששה שבה חבורת מקום ראשון נמצאים בתקווה לראות שם את צ'אד. למזלי הוא היחיד שהיה שם והרגשתי הקלה על כך שאני לא צריכה לגרור אותו איתי מול החברים שלו כדי לדבר איתו.

הוא נראה מופתע לראות אותי, נשמתי עמוק וחייכתי חיוך קטן. הוא נשף את העשן החוצה מהריאות שלו ואז חייך. "היי הולי." הוא אמר. "מה את עושה פה?"

"אני יכולה לשבת?" שאלתי. הוא הנהן ופינה לי מקום לידו. התיישבתי על החומה הנמוכה והוצאתי סיגריה. מדליקה אותה ומעשנת גם. "הכל בסדר?" הוא שאל. "למה את לא נמצאת במחששה שלכם?"

"אנחנו עדיין בריב." סיפרתי.

"וכשתשלימו אז את כבר לא תחפשי אותי." הוא גיחך וטלטל את ראשו. כיווצתי את גבותיי, "אנחנו לא נשלים."

"בטח." לעג נשמע בקולו.

"טוב אם אתה לא רוצה שאני אהיה כאן אני פשוט אלך." אמרתי בכעס ונעמדתי. הוא תפס במפרק ידי ומשך אותי בחזרה לישיבה.

"לא. תישארי. לא התכוונתי." הוא נאנח, "פשוט... אני לא רוצה שזה יקרה. שכשתשלימי איתם תשכחי ממני."

"אני לא." אמרתי ולקחתי שאכטה נוספת.

"את רוצה לדבר על זה?" הוא שאל. הנדתי בראשי. הוא הנהן, "אם את רוצה את יכולה."

הנהנתי וחייכתי, מודה לו בלי מילים וממשיכה לעשן. לא לקח הרבה זמן עד ששאר החבורה התחילה לבוא. לס, אחד מהבחורים של החבורה הגיע והיה מופתע לראות אותי ליד צ'אד. הוא עמד מולי ומולו בעוד שהוא מעשן. "מה קורה הולי?" הוא שאל אותי עם חיוך ממזרי על פניו ואז הסתכל על צ'אד למשך כמה שניות.

"בסדר." מלמלתי. הם הגיעו אחד אחרי השני וכל אחד מהם היה מופתע לראות אותי במיוחד הבנות. אבל בלי שאפילו שמתי לב, דיברנו כולנו יחד וצחקנו על אותם דברים. זה הרגיש כל כך מוזר אך כיף כאחד.

חשבתי שהם תמיד שלילים. תמיד הולכים נגד. מסתבר שזה לא נכון ושהם בדיוק כמונו, מנסים לשמור על ציונים טובים. זה שימח אותי באיזו שהיא צורה.

"הולי את רוצה לבוא איתנו למסיבה הלילה?" מנדי, אחת מהבחורות של החבורה שאלה. כמובן שאני רוצה. השאלה היא אם אימא שלי תיתן לי בגלל שאני צריכה ללכת לעבוד. אני חושבת שהיא תסכים מאחר ולא יצאתי הרבה זמן.

"בטח." חייכתי.

"מעולה!" אוולין קראה ואז דחפה את טים שהתיישב לידי מהצד שני. היא כרכה את זרועה מסביב לכתפי והסתכלה עליי. "אז תשלחי לאחד מאיתנו את הכתובת שלך ונבוא לאסוף אותך היום בשמונה וחצי." היא אמרה בחיוך. הנהנתי וזרקתי את הסיגריה שלי אל הקרקע. דורכת עליה ומכבה אותה.

Roller Coaster// H.SWhere stories live. Discover now