(בתמונה- תכירו את צ'אד.)
סיימתי להתארגן לקראת הערב. נייל צריך להגיע עוד כמה דקות ואני בזמן הזה עונדת עגילי חישוק בינוניים. נעלתי את נעלי העקב השחורות הגבוהות שלי שמתאימות לשמלה השחורה והצמודה שלי שמבליטה את החזה והתחת. האודם האדום ששמתי מחמיא לי מאוד והשיער שלי מפוזר על כתפיי.
עמדתי מול המראה, נותנת מבט אחרון ומעבירה את ידיי על מותניי, אני נראת טוב. יצאתי מהחדר כשהטלפון שלי בידי. בדיוק כשהתכוונתי לדבר ולהודיע לאימא שלי שאני עוד כמה דקות יוצאת שמעתי שמצפצפים לי מחוץ לבית והנחתי שזה נייל.
הודעתי לאימא שלי אני הולכת ונישקתי אותה בלחי, היא הזכירה לי את השעה שאני צריכה לחזור ואני כתגובה הרמתי את ידיי בהסכמה וגלגלתי את עיניי כשגבי היה מופנה אליה. פתחתי את הדלת וראיתי את נייל נמצא ברכב שלו ומתעסק בטלפון. חייכתי והתקדמתי, כששם לב אליי הוא חייך וסרק את גופי.
"את נראית טוב בייב." הוא אמר ונישק אותי בשפתיים. חייכתי לאחר שהתנתק וחגרתי חגורה. "תודה גם אתה." החמאתי לו בחזרה והתעסקתי עם הטלפון שלי.
"איך היה היום שלך?" הוא שאל.
"בסדר." עניתי בחיוך, "איך היה שלך?" שאלתי ועדיין התעסקתי בטלפון.
"מעצבן." הוא צחק, "אבל זה בגלל ההאנגובר, הייתי צריך לקחת שני כדורים של משככי כאבים."
"ואיך אתה מרגיש עכשיו?" הרמתי את מבטי אליו, הוא שלח לי מבט חטוף והנהן. "אני בסדר." הוא חייך.
"אז.. לאן אנחנו הולכים?" שאלתי.
"אנחנו הולכים למסיבה שמישהו מהבית ספר עושה, אני לא זוכר את השם שלו." הוא אמר, "ההורים שלו מחוץ לעיר."
הנהנתי וחזרתי להתעסק בטלפון, לא ממש יודעת מה להגיד אז אני מעסיקה את עצמי עד שנגיע. כששאלתי אותו אם השאר כבר נמצאים שם הוא אמר לי שכן ושהם מחכים לנו. כשהגענו המוזיקה החזקה נשמעה במעומם במכונית. נייל דומם מנוע אבל לפני שיצא ביקשתי ממנו שישמור את הטלפון שלי בכיס שלו. הוא לקח את הטלפון ושם בכיס, לאחר מכן נעל את המכונית בעזרת השלט רחוק בעוד שאנחנו מתקדמים אל הכניסה.
הדבר הראשון ששמענו היה המוזיקה ואז כמה צעקות של אנשים, חלק מהם אפילו הריעו. כשנכנסנו ראינו מלא אנשים בבית הענק הזה עם כוסות שחורות מלאות באלכוהול כנראה. לא יכולתי לחכות יותר כדי לקחת אחת אז חיפשתי איזה קורבן לגנוב לו את הכוס.
כשעשיתי את זה נייל צחק והבחורה גלגלה את עיניה והלכה לקחת משקה אחר. "קדימה בואי נמצא אותם." הוא אמר ולאחר מכן חטף גם כוס מאיזה בחור שהיה שיכור מספיק כדי לא לשים לב. אני ונייל עקפנו אנשים בזיגזג ונייל החזיק את ידי הפנויה בידו הפנויה.
YOU ARE READING
Roller Coaster// H.S
Fanfiction"החיים הם כמו רכבת הרים, יש עליות ויש ירידות. אבל זאת החלטה שלכם אם לצעוק או ליהנות מהנסיעה."