1.1

3.2K 310 137
                                    

"אני לא רוצה ג'וליה, היא רעה אליי. אני לא מוכן. היא ממש לא כמו שתיארת אותה כל הזמן הזה." הוא אמר. היא העבירה את ידה על הלחי שלו וליטפה אותה עם אגודלה.

"אני רק רוצה שתסתדרו. אתה יודע שזה חשוב לי בהתחשב במצב שלנו."

"היא לא מכירה אותי. למה לא סיפרת לה עלי כמו שאת סיפרת לי עליה?"

"כל מיני סיבות. הולי לא תקבל את זה כמו שאתה קיבלת. זה שונה."

"אני מבין." 

"אז אתה תיסע הארי?"

"כן."

***

"עשית לי התקף לב לי'. ואז ראיתי את ההודעה ואמרתי להם אבל כשהתקשרתי אלייך את לא ענית ואז נלחצתי שוב." נייל אמר, לוקח שאכטה נוספת מהסיגריה שלו. רק אני והוא ישבנו במחששה שלנו. השאר עוד לא הגיעו.

"אחרי שבאנו הביתה היא אמרה גם שישר אחרי בית ספר אני חוזרת הביתה והיא בעצמה באה לאסוף אותי." גלגלתי את עיניי ולקחתי שאכטה גם אני. נושפת אחר כך את העשן החוצה.

"אני לא מאמין שהיא עקבה אחרייך דרך הטלפון." הוא אמר.

"כן. זה כזה חרא. כאילו, איזו מין אימא שפויה תעקוב אחרי הבת שלה דרך הטלפון?" התעצבנתי.

"היא גם אמרה שבמשך חודש שלם אני באה כל סוף שבוע איתה לעבודה במקום שבוע כן שבוע לא."

"רגע מה? זה אומר שגם בסוף שבוע הזה את לא תבואי איתנו?" הוא שאל ואני הנהנתי והסתכלתי עליו במבט מבואס.

"אולי תתגנבי?"

"נראה לך? והיא תעקוב אחרי שוב?"

הוא נאנח בתסכול, "נו אז מה הולי? מה נעשה?"

"נחכה עד שהעונש יסתיים." משכתי בכתפיי.

גנחתי בכעס וטלטלתי את ראשי, "זה אומר שבמשך חודש כל סוף שבוע אני אראה את ה-הארי הזה."

"את ממש שונאת אותו אה?"

"מאוד!"

"הוא רק הקיא לך הנעליים הולי... זה כבר לא כזה ביג דיל." הוא נשמע מעט מהוסס להגיד לי את זה. מה שבהחלט היה טעות בשבילו להגיד. בחדות הסטתי את מבטי אליו וכיווצתי את גבותיי בכעס.

"מה? אני כבר שכחתי מזה! זה לא רק זה!" הרמתי את קולי.

"אז מה עוד?" הוא לקח שאכטה.

"הוא פשוט מעצבן! מה זה קשור למה שהיה ביריד?! זה לא קשור לזה נייל!" צעקתי ונעמדתי בכעס.

"למה את כל כך מתעצבנת?" הוא שאל. זורק את הסיגריה אל הקרקע ודורך עליה.

"בגלל שאתה מעצבן אותי. אני הולכת." אמרתי וזרקתי גם כן את הסיגריה אל הקרקע.

"לי'... נו בחייך!" הוא קרא מאחוריי בעוד אני התקדמתי אל הכניסה הראשית של בית הספר. מה שאומר שאני צריכה לעשות חצי סיבוב סביב בית ספר.

Roller Coaster// H.SWhere stories live. Discover now