1.5

3.1K 310 75
                                    

יומיים אחר כך, יום שבת, 07:25 בבוקר.

אני מתארגנת לעבודה של אימא...טוב, בערך מתארגנת. אני נראת כמו זומבי, יש לי שקיות מתחת לעיניים מחוסר שינה ואני מרגישה כבדה עד שאין לי כוח אפילו לקום מהמיטה הנעימה שלי. השעה מוקדמת ואימא העירה אותי לפני עשר דקות.

התיישבתי בעוד אני נאנחת ולאחר מכן שפשפתי את עיניי. אני עייפה בצורה לא נורמאלית. נשארתי עד מאוחר אתמול, הייתי כל כך עסוקה בטלפון שלא שמתי לב מה השעה, רק לאחר שנכבה לי הטלפון מחוסר סוללה, שמתי אותו במטען והדלקתי אותו וכשהוא נדלק שמתי לב שהשעה הייתה ארבע לפנות בוקר.

מה שאומר שישנתי שלוש שעות בלחץ. אתמול היה משעמם בבית ספר והם כבר עברו לשמועה אחרת. היו חלק שעדיין ניסו להתגרות בעניין של הבגידה בנייל אבל הרוב עברו לשמועה שיש על אחת המעודדות.

קמתי מהמיטה ונכנסתי אל חדר המקלחת. העיניים שלי חצי עצומות בעוד אני מורחת משחה על המברשת שיניים. התחלתי לצחצח שיניים ונתתי לעיניי להיסגר, עשיתי את זה באיטיות. פתחתי את ברז המים כדי לשטוף את פי וכשהתכוונתי לירוק את המים אל הכיור יצא שירקתי אותם אל הרצפה, חלק מהמים עפו על הרגליים שלי.

גנחתי ברוגז ואז שטפתי את פניי במהירות כדי להתעורר מעט. לקחתי נייר טואלט וניקיתי את הרצפה ואת הרגליים שלי וכמובן שבזבזתי חצי מהנייר. כשהתרוממתי מעט דפקתי את הראש שלי באחת הידיות של המגירות שנמצאות מתחת לכיור ומלמלתי קללות. שמתי הכל בפח שליד השירותים והמשכתי בארגונים שלי כשיד אחת נמצאת על אזור המכה.

הבוקר הזה יכול להיות יותר גרוע?

יצאתי מחדר המקלחת ופתחתי את ארון הבגדים שלי. הוצאתי שורט בצבע ורוד בהיר מנופח מעט שמגיע לי עד לאמצע הירכיים ושמתי חולצה קצרה ואז דפקתי את ראש בארון. זה פאקינג סתיו עכשיו, מתחיל להיות קר ואני התלבשתי בבגדים של קיץ.

באנחה ובכעס הורדתי את הבגדים ושמתי סוודר בצבע כחול כהה ומכנס ג'ינס לבן עם מעט קרעים ושפשופים. נעלתי את נעלי הסניקרס הלבנות שלי ואז הלכתי להתאפר. שמתי מסקרה בצבע כחול תאומת לצבע של הסוודר ואת הליפגלוס הורוד בהיר שלי שגורם לשפתיים שלי להיות בוהקות ויפות יותר. שמתי מעט סומק לאחר ששמתי טיפה מייקאפ.

החלטתי לענוד שרשרת ועגילים. לאחר מכן לקחתי את הטלפון מהמטען, משקפי שמש וכסף אם אולי וארצה לצאת לקנות לי משהו וירדתי למטה. רואה את אימא שלי מתארגנת במטבח ושמה דברים בתיק שלה כמו מפתחות, ארנק ומשקפיי שמש.

כשהבחינה בי היא חייכה. "את נראית נפלא מותק." היא החמיאה לי ואני הודיתי לה בעייפות.

"את רוצה נעצור בסטארבקס ונקנה משהו לשתות?" היא שאלה ואני הנהנתי בחיוך ולאחר מכן פיהקתי.

Roller Coaster// H.SWhere stories live. Discover now