0.7

3.6K 327 130
                                    

בוקר של בית ספר זה בוקר מסריח.

לקום חצי שעה לפני פאקינג שבע בבוקר.

לאכול ארוחת בוקר הכי מהר שאני יכולה בגלל שאני מתעכבת על המראה שלי.

לחזור על אותו ויכוח עם אימא שאומרת שאקח את האוטובוס לבית ספר אבל אני אומרת שמגעיל שם ואני לא רוצה.

להאיץ באימא שתסיע אותי כי אני אאחר. שוב.

למזלי היום איך שהוא הצלחתי להגיע עשר דקות לפני הצלצול. אמרתי שלום ללואי ולולה, היחידים שראיתי בנתיים ואז הלכתי איתם לעשן במחששה מאחורי בית הספר. שתי דקות שאנחנו נמצאים שם ובדיוק ג'ייס הגיע. הוא בירך אותנו בבוקר טוב והדליק את סיגרית הבוקר שלו.

תהייתי איפה נייל כי הוא בדרך כלל כבר נמצא כאן איתנו אבל אני לא דואגת. הוא בטח יבוא וצדקתי כי הוא בא בערך שלוש דקות אחר כך. הצלצול צריך להיות עוד שלוש דקות ובינתיים אנחנו מדברים על מה שקרה ביריד ואז על המסיבה שהלכו אלייה.

 "לי' את באה למסיבה שיש השבוע נכון?" לואי שאל ולקח שאכטה נוספת מהסיגריה שהחזיק מיד אחר כך.

"ברור. אבל אני לא אהיה שבוע אחר כך." אמרתי ונאנחתי, גורמת לעשן לצאת מראותיי באותו זמן.

"מה למה?" לולה שאלה, נשענת קדימה בדיוק כמוני כדי לראות אחת את השנייה מכיוון שלואי ישב בייננו. ג'ייס עמד מולנו. ואני ישבתי על נייל.

"היא הולכת לעבודה של אימא שלה כל שבוע שני." נייל ענה במקומי ואני הנהנתי והצבעתי עליו. לוקחת עוד שאכטה. נייל לקח את הסיגריה מבין שפתיי ולקח שאכטה בעצמו.

"למה?" לואי הרים גבה והסתכל עליי. מטה את שפתיו לכיוון השני ונושף את העשן אל הכיוון של לולה.

"היא רוצה שאלמד את העבודה לפני שאעבוד שם ואחליף אותה אחרי שתצא לפנסיה שלה." אמרתי ונשענתי אחורה יותר על נייל, לוקחת לו את הסיגריה ושאכטה נוספת.

"הו. זה מבאס." ג'ייס אמר, לוקח שאכטה אחרונה לפני שזורק את הסיגריה שלו על הקרקע ודורך עליה, מכבה אותה.

"ומה שיותר מבאס זה, נכון זה שהקיא על הנעלים שלי ביריד? הוא עובד שם והוא ואימא שלי נראו קרובים. אימא שלי אומרת שהוא התחיל לעבוד לא מזמן והוא כבר נמצא בקומה האחרונה שזה אומר בבכירים." אמרתי וכולם חוץ מנייל התחילו לצחוק עליי.

גלגלתי את עיניי אבל צחקתי איתם, הם מתבדחים עכשיו על חשבוני.

"אולי תבקשי ממנו שיקיא לך שוב על הנעלים. הריח הזה הוא כמו בושם." לואי אמר ונייל וג'ייס צחקו חוץ ממני ומלולה. גלגלנו את עינינו וראינו בבדיחה הזו כלא מצחיקה.

"או שאולי הוא יקרא לחברה שלו שתעזור לו שוב." ג'ייס הוסיף והפעם אני צחקתי ביחד עם כולם.

Roller Coaster// H.SWhere stories live. Discover now