1.4

3.1K 321 52
                                    

"מה אתה חושב שהם חושבים עכשיו?" שאלתי תוך כדי הנשיקה שלי ושל נייל. אני עם הגב כנגד הלוקר שלי ונייל צמוד אליי. אנחנו מתנשקים בכוונה מול כולם, הוא צחק. "למי אכפת..." מלמל וחזר לנשק אותי. חייכתי כנגד הנשיקה.

"תמצאו חדר זוג יונים שכמותכם." קולו של ג'ייס נשמע. אני ונייל צחקנו והתנתקנו, נייל לקחת צעדים קטנים לאחור ואני נשארתי להישען כנגד הלוקרים, מרימה את התיק שלי מהרצפה ושמה רצועה אחת על הכתף, החזקתי את הרצועה שתלויה על כתפי.

"אז השמועות לא נכונות אני מבין." ג'ייס אמר ואני ונייל הנהנו.

"יש אנשים חסרי חיים. מה נוכל לעשות?" נייל גלגל עיניים ואני הנהנתי בהסכמה.

"מה אתם עושים אחרי הלימודים?" הוא שאל אני נאנחתי ושניהם הסתכלו עליי. "אני חייבת לחזור הביתה אחרי בית ספר למשך שבוע אם אני לא טועה." שניהם נאנחו.

"בסדר. טוב אז בכל מקרה חשבתי אולי נלך לאכול צהריים ביחד." ג'ייס אמר, מסתכל על נייל.

"נשמע טוב." נייל השיב.

"אוף, אני רוצה לבוא איתכם." שרבבתי את שפתיי.

"אל תדאגי לי'. יהיו עוד פעמים." ג'ייס אמר.

הנהנתי ונפרדנו מג'ייס בשלום לאחר שהצלצול נשמע. לפני שנכנסתי לכיתה בה אני לומדת עכשיו נפרדתי מנייל בנשיקה.

זה כל כך מבאס שאני לא יכולה לבוא איתם. אני לא עשיתי משהו לא בסדר, אימא שלי לוקחת הכל קשה מידיי וזה מרגיז אותי. אז יצאתי לבלות במקום ללמוד, פעם אחת בחיים שלי. מה הבעיה בזה? זה לא שפספסתי בצורה משמעותית את החומר. יום אחד לא משנה כלום.

אני לא יכולה ללכת איתם היום גם בגלל עוד סיבה. אימא שלי באה לקחת אותי בכל פעם אז זה אומר שבכלל אין סיכוי.

אין לי מה לעשות בבית! אני אדפוק את הראש בקיר ואנסה לחשוב מה לעשות.

---

ההפסקה הגיעה, זו הפסקה של עשרים דקות וכרגע אני בדרך אל המחששה שם כולם נמצאים. עיכבו אתנו בכיתה עד שנסיים להעתיק מהלוח ולכן כל החברים שלי כבר נמצאים במחששה.

"הולי!" הסטתי את מבטי אל מקור הקול וראיתי את צ'אד והחבורה שלו. ארבעה בנים ושתי בנות. הבנות הסתכלו עליי וחייכו חצי חיוך שהיה משועשע והן עישנו. הבנים גם עישנו. הרמתי גבה והמשכתי ללכת.

"הולי." צ'אד קרא והתקדם אליי. עצרתי ונאנחתי. הוא אילץ חיוך והניח יד על גבי התחתון בעוד שהוא מוביל אותי אליהם.

התרחקתי ממנו ועמדתי מולם, גלגלתי עיניים. "מה?" שאלתי.

"אם כבר בגדת בנייל, מה את אומרת לבלות איתי את הלילה?" צ'אד שאל וקרץ בעוד והם צחקו ואני פערתי את פי. "אתה כזה אידיוט." התעצבנתי.

Roller Coaster// H.SWhere stories live. Discover now