3.2

2.9K 330 58
                                    

אני כל כך מצטערת אם הכל מעצבן אותכן, ברצינות. אבל אל תנטשו או משהו, העלילה תסתדר ופחות תעצבן... אני מקווה:( וגם, הכל זה בשביל ההמשך אז אם דברים נראים מוזרים הכל יהיה מובן בסופו של דבר. אני לא אשאיר אתכן עם שאלות.

לכו תקראו את הסיפור החדש והיפה של המשתמשת- OrelStyles6

קוראים לסיפור- DRAG - harry styles

תהינו מהפרק! אני אוהבת אותכן♥

הפרק מוקדש ל- orstyles

התנתקתי ממנו במהירות ופערתי את עיניי, דוחפת אותו ממני, גורמת לו לקחת שני צעדים אחורה. הוא פישק את שפתיו ושאף אוויר בחדות. רק היום חזרתי לנייל, אני לא מאמינה על עצמי.

"אני מצטער." הוא אמר, מסתכל עליי ואז בולע את הרוק שלו. אני ניגבתי את שפתיי עם גב ידי והסתכלתי עליו באימה מוחלטת. נשמתי עמוק ולא יכולתי להוציא מילה מהפה שלי. פאק, אני אפילו נהניתי מהנשיקה הזו.

זה כל כך לא בסדר להתחשב בעובדה שחזרתי לנייל היום אחרי שעשה לי את הנאום של- אני אוהב אותך וגם בגלל שזאין הוא החבר הכי טוב של הארי. ואני עכשיו מחבבת את הארי, זה יהיה מוזר אם יקרה משהו ביני לבין זאין.

וגם יש את צ'אד בתמונה. לעזאזל, מה אני עושה עם החיים שלי?

"זה בסדר." מיהרתי להגיד. "נעמיד פנים שזה לא קרה." הוספתי באותה מהירות, בלי לקחת שום נשימה.

הוא נאנח וטלטל את ראשו, "לא הולי. אי אפשר להעמיד פנים שזה לא קרה. ברור לך שיש כאן משהו, ביני לבינך." הוא אמר, מסתכל לי בעיניים ואני עדיין עם אותו מבט מלא אימה, לא מבינה מה לעזאזל קורה פה. הוא לא אמר את זה עכשיו, זה לא יכול לקרות.

"יש לי חבר." נפלט לי ואפילו לא שמתי לב שזה מה שאמרתי, אבל למעשה אני לא מתחרטת. הוא צריך לדעת. הוא פער את עיניו ולקח צעד אחורה. "מה?" הוא נשמע מופתע ואפילו לא מאמין.

"הולי, זה התירוץ הכי מעצבן ששמעתי." הוא הרים את ידו והעביר אותה בשערו בתסכול. "אני רצינית לגמרי, יש לי חבר ואתה יכול אפילו לשאול את הארי." אמרתי.

"מה שקרה כאן, עכשיו, ביני לבינך, לא יקרה שוב." אמרתי והתקדמתי אל הדלת אבל אז פתאום זאין החליק הצידה וחסם לי את המעבר, גובהו מתנשא מעליי ואני מרימה מעט את ראשי כדי להביט בו. "אתה מוכן לתת לי לעבור?" שאלתי באדישות.

"אל תעמידי פנים עכשיו שזה לא קרה הולי, זה קרה ואני לא אתן לך להתחמק מזה." הוא אמר ואני פערתי את עיניי.

"אז מה אתה מתכוון לעשות? אה, זאין?" גיחכתי לו בפרצוף. "אתה תלך להגיד לחבר שלי? בבקשה. אתה אפילו לא יודע מי הוא. אז כן, אני אעמיד פנים שזה לא קרה וגם אם תספר אני אכחיש כי בעצם זה לא קרה. מבין?!"

Roller Coaster// H.SWhere stories live. Discover now