3.7

2.9K 340 114
                                    

מזל טוב לנייל החתיך שלנו שתלוי לי על הקיר וגורם לי לבכות כל לילה על זה שאני לא יכולה ללכת להופעה שלהם. מזל טוב יא חתיך, מושלם, אדיר, מהמם, מרנין חושים, מעלף. מואה על הפרצוף שלך.

שנה טובה וחג שמח לכולכן!♥

--

הארי הוציא את התיק שלי מתא המטען ואז הסתכל עליי. הרכב של אימא שלי לא כאן ואני מניחה שהיא בעבודה עכשיו. הארי שאל אם הוא יכול להיכנס להשתמש בשירותים וכמובן שהסכמתי, לכן הוא דומם מנוע ונעל את הרכב לפני ששנינו התקדמנו אל הבית.

לקחתי את המפתח מהמחבוא מתחת לשטיח ופתחתי את הבית. הארי נכנס ואני אחריו, מוציאה את המפתח ונועצת אותו בצד השני. סגרתי את התיק והנחתי אותו ליד הדלת. הארי כבר נכנס אל השירותים ואני התקדמתי אל המטבח, פותחת את המקרר ולוקחת בקבוק מים, פותחת אותו ושותה.

הארי נכנס אל המטבח כמה שניות ארוכות אחר כך ומסתכל עליי. "אתה רוצה גם?" שאלתי אותו והוא הניד בראשו וחייך.

סגרתי את הבקבוק והנחתי על האי במטבח. "טוב, אני הולך." הוא אמר. הנהנתי ועקבתי אחריו אל הדלת.

הוא נעצר מול הדלת ואני ביחד איתו. "היה כיף." הוא אמר ואני הנהנתי.

"הייתי עושה את זה שוב." צחקתי וחייכתי. הוא חייך גם והסתכל עליי. היה שקט בייננו למשך הרבה זמן, השקט לא היה מביך. זה היה שקט מתוח כזה. הארי הסתכל לי בעיניים וככה גם אני. אנחנו חוזרים על אותם דברים שקרו בבוקר.

אני קופאת במקומי כשהוא פוסע לקראתי, הוא עומד מולי, קרוב אליי. הארי מסתכל על שפתיי ומלקק את שפתיו, מעלה את עיניו חזרה ומסתכל לתוך שלי. אני לא מסיטה מבט ואני... אני מחכה.

הוא רוכן קדימה, שפתיו מרפרפות כנגד שלי, נוגעות ולא נוגעות, בודק אם אני אדחה אותו אבל אני לא עושה את זה ואז הוא מצמיד את שפתיו לשלי.

זרועו של הארי מתעטפת סביב מותניי ומושכת אותי אליו יותר, הנשיקה מתעמקת והוא לוחץ את לשונו מעט על שפתיי כדי שאפתח את פי וכשאני עושה את זה הלשונות שלנו נפגשות ואני מהר מאוד מוצאת את עצמי נהנית מזה. ידיי עולות אל פניו, עוטפות את לחייו ואז אני כורכת את זרועותיי סביב עורפו.

אנחנו לא מתנתקים לגמרי. ידיי מתחפרות בשערו הרך והנעים. הארי מוריד את ידיו מטה עד למותניי, מרים אותי ומצמיד אותי כנגד הקיר ליד הדלת, רגליי נכרכות סביב מותניו זרוע אחת שלו כרוכה מסביב למותניי בעוד השנייה צמודה לקיר כתמיכה.

כמה שניות אחרי שגבי נפגש עם הקיר הבנתי מה אני עושה. מה אנחנו עושים. כשהתנתקתי ממנו הוא הסתכל עליי במבט תוהה ומבולבל, מוריד אותי כך שאני שוב עומדת. "מה קרה?" הוא שאל, מתנשם בדיוק כמוני.

Roller Coaster// H.SWhere stories live. Discover now