My Little 🐰 31
Chapter 31යීබෝ ශාන්ගේ පිටුපස යටින් අත් තබා ඔහුව වඩා ගත්තේ ය. ඔහු හෙමින් ශාන් ව වඩාගෙන නාන කාමරය වෙත ගියේ ය.
ශාන් තම සිරුර යීබෝගේ සිරුරට තෙරපුවේ ය. ඒත් සමග ඔහු ශබ්දයෙන් කෙඳිරිගෑවේ ය. දෑත්වලින් කිටි කිටියේ යීබෝගේ සිරුර බදා ගත්තේ ය. තම යටිකය යීබෝගේ ඇඟේ ඇතිල්ලුවේ දැනෙන හැඟීම දරාගත නොහැකි ව ය.
"ම්...........හ්........... ආ............හ්....... ආ.............ම්"
ශාන් දිගට ම කෙඳිරි ගෑවේ ය. යීබෝ ශාන් ව ගෙන නාන කාමරයට ගොස් කතා කළේ ය.
"කෝ බහින්න පැටියා............"
"ම්හ්...............බෑ.......... ගගා.......මේම ඉන්නෝනි..........."
ශාන් තව තවත් යීබෝගේ සිරුරට තෙරපෙමින් ඇතිල්ලෙමින් කීවේ ය.
"ඔහොම ඉන්න බෑ පැටියා.......... ඔයාට රිදෙනවා......... කෝ එන්නකො........ මං කියා දෙන්නං ඒක කරන හැටි..........."
යීබෝ ශාන් ව බිමින් සිටුවා ඔහු පිටුපසින් සිටගෙන ශාන් ව තම පපුවට හේත්තු කර ගත්තේ ය. ඉන්පසු ව ශාන්ගේ දකුණත ගෙන ඔහුගේ ම යටිකයෙන් තබා එකවර ම චලනය කරවූවේ ය. ශාන් නාන කාමරය දෙවනක් වන්නට කෑ ගැසුවේ ය. යීබෝ හෙමින් තම අතින් ශාන්ගේ අත අල්ලාගෙන ශාන්ගේ යටිකය පිරිමදින්නට පටන් ගත්තේ ය. හෙමින් උඩ සම ඉහළ පහළ කරමින් ශාන්ට එය පුරුදු කළේ ය. ටික වේලාවකින් යීබෝගේ සහයක් නොමැති ව ශාන් තනිව ම කරන්නට පටන් ගත්තේ ය.
ශාන් ව තම පපුවට හේත්තු කර ගත් මොහොතේ සිට යීබෝ කඳුළු සැලුවේ ය. යීබෝගේ දෙනෙතින් ගලන කඳුළු ශාන්ගේ පපුව තෙමාගෙන ගලාගෙන ගියේ ය. පසු ව යීබෝ ශාන්ගේ උරහිස මත නළල තබාගෙන ඉකි ගසමින් හැඬුවේ ශාන්ගේ බඳ වටින් අත දමා අල්ලාගෙන සිටින ගමන්ම ය.
"අනේ මගෙ පැටියා........මගෙ බබා කොච්චර ලොකු වෙලාද දැං..........? ඇයි වස්තුව මට ම මෙහෙම වෙන්නේ..........? මගෙ මැණික.......... ඔයා හොඳින් ද පැටියා.......?"
යීබෝ පිස්සුවෙන් මෙන් කියවමින් හැඬුවේ ය. ඉකි ගසමින් හැඬුවේ ය. ශාන්ට ඒ කිසිවක් ඇසුණේවත් දැණුනේවත් නැත. ඔහු වේගවත් හුස්මන් ගනිමින්, කෙඳිරි ගාමින් තම ශිෂ්ණය සන්තර්පණය කරගනිමින් සිටියේ ය. පැය කාලකට පමණ පසු ව ශාන් නිදහස් වන්නට වූයේ කෑ ගසාගෙන ය.
ESTÁS LEYENDO
MY LITTLE 🐰 (Completed)
Fanficවසර ගණනක් බලා සිටියත් පෙනෙන ඇහෙනා දුරක සිටියත් ලබා ගන්නට කවමදාවත් නොහැකි වේවිද ඔබේ හැඟුමන් 💕💕💕ගගා💕💕💕 දාලා යන්නට හිතන්නත් බැරි නැතුව ඉන්නට කොහොමවත් බැරි මගේ ජීවන සවිය ඔබමයි ආදරෙයි මං මහ ගොඩක් 💕💕💕බබා💕💕💕